|
کدخبر: 328398

اختصاصی گسترش نیوز؛

قیمت جدید همستر مشخص شد

در این گزارش به بررسی قیمت انواع همستر در بازار پرداخته ایم.

اقتصاد قیمت جدید همستر مشخص شد

یکی از حیوانات بازیگوش و جذاب که طرفداران بسیاری هم دارد همستر است. همستر یک گونه از موش است که از موش بزرگ تر و از خرگوش کوچک تر بوده و بسیار نرم و پشمالو است و اصالتا اهل سوریه است. این حیوان پستاندار بوده و جونده است و از این حیوان ۲۵ مدل وجود دارد. همستر دم کوچک با پاهای کوتاه و پهن و گوش هایی بسیار کوچک داشته و مثل موش ها چابک نیستند و سرعت و جهش کمتری نسبت به آنها دارند. همستر قیمت ارزانی نسبت به سایر حیوانات دارد و هزینه نگهداری آن بسیار اندک است. غذای آن کاهو و سبزیجات بوده که قیمت آن ها بالا نیست.

همستر۳

این جوندگان کوچک در رنگ های قهوه ای، خاکستری، زرد و سیاه وجود دارند و عمدتا ترجیح می دهند تنها باشند و بیشتر شب ها فعالیت می کنند. همستر در طول روز خواب است و شیطنت های خود را شب آغاز می کند.  شاید برایتان جالب باشد بدانید که این حیوانات قادر هستند تا زمانی که در خواب هستند خواب ببینند. یکی از دلایلی که توصیه می شود تا همستر خریداری نکنید، شب بیداری آن هاست و نمی گذارند تا خواب راحت داشته باشید.

همستر ها شنوایی قوی دارند و این قدرت بالا در شنوایی می تواند در طبیعت به حفظ جانشان کمک کند. گوش های همستر در بالای سرش قرار دارد و آن ها قادر به تغییر حالت و باز و بسته کردن آن هستند. این حیوانات جذاب صداها رو به درستی تشخیص می دهند و صدای صاحبشون رو خیلی خوب می شناسند.

همستر۴

انواع همستر ها عبارتند از : همستر طلایی، همستر خاکستری، همستر کوتوله دم دراز، همستر کوتوله چینی، همستر مغولی، همستر کوتوله کمپل و انواع دیگر که به مهم ترین آن ها اشاره کردیم. همستر ها قیمت های متفاوتی دارند و از ۳۰ هزار تومان به بالا قیمت دارند. به عنوان مثال یک همستر که ۳ ماه سن دارد ۴۰ هزار تومان و مدل دیگر ۱۵۰ هزار تومان فروخته می شود. قفس همستر نیز قیمت بالایی دارد و از ۴۹۹ هزار توما آغاز می شود که وسیله بازی هم در آن قرار دارد. در جدول زیر می توانید قیمت انواع همستر و قفس همستر را مشاهده کنید.

 

همستر و قفس

قیمت

همستر مولد

۲۸۰،۰۰۰

همستر پشمالو

۲۵۰،۰۰۰

همستر کمپل

۵۰،۰۰۰

همستر همراه با جعبه

۱،۳۵۰،۰۰۰

همستر وارداتی نژاد دار

۲۵۰،۰۰۰

قفس همستر

۷۹۸،۰۰۰

قفس بزرگ

۱،۴۰۰،۰۰۰

قفس شیشه ای ۲ طبقه

۱،۷۰۰،۰۰۰

با مشاهده جدول بالا متوجه شدیم که همستر قیمت بالایی ندارد اما قفس نگهداری آن به دلیل وجود امکانات بازی کمی گران است.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها