|
کدخبر: 328437

برنامه ویژه سامسونگ برای المپیک | غول گوشی سازی، دنیا را متعجب خواهد کرد

شرکت سامسونگ همواره تلاش کرده است تا گوشی‌های گلکسی Z Flip خود را برای نسل جوان و به‌ویژه نسل Z جذاب کند. به منظور این هدف، یک کمپین جدید با عنوان First Flips برای معرفی گلکسی Z Flip ۵ راه‌اندازی شده است. این کمپین شامل اسکیت‌برد و گلکسی Z Flip ۵ است، هر دوی آنها قابلیت تا شدن را دارند و به این ترتیب به هم مرتبط شده‌اند. این کمپین با همکاری آژانس تبلیغاتی جهانی Iris و Skateboard GB در انگلستان راه‌اندازی شده و هدف آن ترویج اسکیت‌برد و حمایت از این ورزش در آستانه بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس است.

اقتصاد برنامه ویژه سامسونگ برای المپیک | غول گوشی سازی، دنیا را متعجب خواهد کرد

شرکت سامسونگ که یکی از شرکای دیرینه المپیک است، همچنین در نظر دارد رویداد Unpacked بعدی خود را در پاریس و پیش از بازی‌ها برگزار کند. در این رویداد، گوشی‌های تاشوی جدید به همراه حلقه گلکسی معرفی خواهند شد.

کمپین First Flips برای نسل Z

کمپین First Flips یا اولین تاهاکه برای نسل Z طراحی شده، به عنوان گسترش تعهد قبلی سامسونگ با Skateboard GB برای تأمین بودجه کلاس‌های آموزش اسکیت‌برد در انگلستان اجرا می‌شود و تا اوایل جولای ادامه خواهد داشت.

در این کمپین سه سازنده محتوای جوان، Yung Filly، ArrDee، و Mia Regan، برای اولین بار اسکیت‌برد را یاد می‌گیرند و توسط مربیان حرفه‌ای از تیم اسکیت گلکسی سامسونگ آموزش می‌بینند. پیشرفت آن‌ها با استفاده از گلکسی Z Flip ۵ ضبط و در شبکه‌های اجتماعی مانند تیک‌تاک و اینستاگرام به اشتراک گذاشته می‌شود.

اسکیت-برد-سامسونگ

در عین حال، سامسونگ نسخه One UI ۶.۱ را برای تقریباً تمام گوشی‌ها و تبلت‌های واجد شرایط منتشر کرده و اکنون تمرکز خود را به توسعه One UI ۶.۱.۱ معطوف کرده است که ویژگی‌های جدیدی دارد و فقط برای دستگاه‌های تاشو در دسترس خواهد بود. روز گذشته مطلع شدیم که سامسونگ شروع به آزمایش One UI ۶.۱.۱ برای گلکسی Z Fold ۵ کرده و اکنون به نظر می‌رسد که این برند آزمایش نسخه جدید نرم‌افزار را برای گلکسی Z Flip ۵ نیز آغاز کرده است.

نسخه جدید فریمور برای گلکسی Z Flip ۵ با One UI ۶.۱.۱ و شماره نسخه F۷۳۱BXXU۲DXF۱ روی سرور سامسونگ مشاهده شده است. سامسونگ ممکن است چندین نسخه از One UI ۶.۱.۱ را برای گلکسی Z Flip ۵ پیش از اینکه نسخه بتای آن را منتشر شود، آزمایش کند .

بنابراین، ممکن است حداقل چند هفته طول بکشد تا نسخه بتای نرم‌افزار جدید برای این گوشی منتشر شود. نسخه پایدار One UI ۶.۱.۱ احتمالاً در حوالی زمان عرضه گلکسی Z Fold ۶ و گلکسی Z Flip ۶ که در رویداد Galaxy Unpacked در ۱۰ جولای ۲۰۲۴ (۲۷ دی ۱۴۰۳) برگزار می‌شود، منتشر خواهد شد.

منبع: تکراتو

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها