|
کدخبر: 328558

تور استانبول ارزان شد | با ۱۳ میلیون تومان به ترکیه سفر کنید + جدول

در این گزارش به بررسی قیمت تور گردشگری استانبول برای سفر در خرداد ماه می‌پردازیم.

اقتصاد تور استانبول ارزان شد | با ۱۳ میلیون تومان به ترکیه سفر کنید + جدول

انتخاب بهترین شهرهای ترکیه برای سفر، به سلیقه و علایق شما بستگی دارد. با این حال برخی از شهرهای این کشور هستند که سفر به آن‌ها و گشت و گذار در این شهرها می‌تواند یک تجربه عالی و در عین حال هیجان‌انگیز باشد. به‌عنوان مثال، استانبول یکی از این شهرهاست که یک سفر عالی را در اختیار شما قرار می‌دهد. با رزرو بهترین تور استانبول، به‌راحتی می‌توانید از این شهر بی‌نظیر لذت ببرید.

سفر-به-ترکیه

استانبول که در گذشته با نام‌های بیزانس و قسطنطنیه شناخته می‌شد، قدمتی طولانی و پرفراز و نشیب دارد. این شهر در طول تاریخ پایتخت امپراتوری‌های روم، بیزانس و عثمانی بوده است و به همین دلیل، میراث فرهنگی غنی و متنوع بسیاری از جمله مساجد باشکوه، کاخ‌های مجلل، کلیساها و بناهای تاریخی را در خود جای می‌دهد.

در این مطلب به بررسی ارزان‌ترین تور گردشگری استانبول خواهیم پرداخت. حداقل مبلغی که برای اقامت در هتل‌های ترکیه باید در نظر بگیرید (برای این تور) حدود ۱۳ میلیون تومان است.

هتل سه ستاره Gorur Hotel برای سه شب اقامت در اتاق دو تخته، مبلغی حدود ۱۲ میلیون و ۸۹۰ هزار تومان (برای هر بزرگسال) دریافت می‌کند. این قیمت برای اتاق یک تخته، ۱۵ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان است.

اگر مایل به اقامت در هتل چهار ستاره هستید، می‌توانید هتل Euro Plaza Hotel را انتخاب کنید. برای سه شب اقامت در این هتل برای اتاق دو تخته ۱۶ میلیون و ۶۳۰ هزار تومان و برای اتاق یک تخته ۲۱ میلیون و ۶۶۰ هزار تومان باید بپردازید.

اگر می‌خواهید از جزییات دقیق و هزینه اقامت در هتل‌های استانبول مطلع شوید، جدول زیر را بخوانید. (لازم به ذکر است قیمت‌های درج شده در جدول مربوط به سایت‌های فروش اینترنتی است و به دلیل نوسان قیمت‌ها و سایر عوامل ممکن است با نرخ امروز متفاوت باشد.)

قیمت تور گردشگری ۴ روزه استانبول

هتل درجه ستاره قیمت اقامت در اتاق دو تخته قیمت اقامت در اتاق یک تخته
Grand Deniz Hotel ۳ ستاره ۱۳,۹۸۰,۰۰۰ ۱۶,۳۶۰,۰۰۰
Fide Istanbul ۳ ستاره ۱۴,۸۰۰,۰۰۰ ۱۸,۰۰۰,۰۰۰
Cumbali Plaza ۴ ستاره ۱۵,۵۳۰,۰۰۰ ۱۹,۴۷۰,۰۰۰
Euro Plaza Hotel ۴ ستاره ۱۶,۶۳۰,۰۰۰ ۲۱,۶۶۰,۰۰۰
Grand Halic Hotel ۴ ستاره ۱۷,۵۵۰,۰۰۰ ۲۳,۵۰۰,۰۰۰
Central Palace Taksim ۴ ستاره ۱۹,۶۵۰,۰۰۰ ۲۷,۷۰۰,۰۰۰
Grand Cevahir ۵ ستاره ۲۱,۳۹۰,۰۰۰ ۲۹,۳۵۰,۰۰۰
Elite World Hotel ۵ ستاره ۲۲,۰۰۰,۰۰۰ ۲۹,۴۲۰,۰۰۰
Lazzoni ۵ ستاره ۲۳,۰۴۰,۰۰۰ ۳۴,۴۸۰,۰۰۰
منبع: اقتصاد آنلاین

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها