|
کدخبر: 328725

قیمت جدید طلا ۱۸ عیار در بازار / نیم سکه چند شد؟ + جدول

قیمت طلا و انواع سکه امروز در بازار تهران در تاریخ ۲۳ خرداد ۱۴۰۳ به شرح زیر اعلام شد.

اقتصاد قیمت جدید طلا ۱۸ عیار در بازار / نیم سکه چند شد؟ + جدول

قیمت هر گرم طلای ۱۸عیار در بازار تهران به قیمت ۳ میلیون و ۳۰۶ هزار تومان رسیده است که با افزایش ۹ هزار تومانی به این مقدار رسیده است. همچنین، هر قطعه سکه امامی در بازار به قیمت ۴۰ میلیون و ۲۰۹ هزار تومان قیمت پیدا کرده است که با افزایش ۱۰۶ هزار تومانی به این مقدار رسیده است.

قیمت انواع ارز، سکه و طلا را در روز چهارشنبه، ۲۳ خردادماه ۱۴۰۳ مشاهده می‌کنید.

دلار (در صرافی بانکی)

۴۵ هزار و ۶۲۴ تومان

یورو

۴۸ هزار و ۹۶۷ تومان

سکه تمام بهار آزادی

۳۶ میلیون و ۹۱۰ هزار تومان

سکه امامی

۴۰ میلیون و ۲۰۹ هزار تومان

نیم سکه

۲۲ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان

ربع سکه

۱۴ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان

سکه گرمی

۶ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان

هر گرم طلای ۱۸ عیار

۳ میلیون و ۳۰۶ هزار تومان

هر گرم طلای ٢۴ عیار

۴ میلیون و ۴۱۴ هزار تومان

هر مثقال طلا

۱۴ میلیون و ۳۳۹ هزار تومان

هر انس طلا

۲۳۱۱.۵۶ دلار

پیش بینی قیمت طلا و سکه

قیمت سکه امامی که در هفته اخیر در نیمه اول کانال ۴۰ میلیون تومان نوسان داده است، معاملات روز گذشته را با ایستادن بر پله اول از کانال ۴۰ میلیون به پایان رساند و افت قیمت حدود ۱۰۰ هزار تومانی داشت. قیمت این فلز گرانبهای داخلی در جریان معاملات پشت خطی، اما خلاف روند روز سه شنبه حرکت کرد و روند افزایشی را در پیش گرفت و از مرز ۴۰ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان را گذر کرد.
به عقیده معامله‌گران بازار، مرز مقاومتی ۴۰ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان برای سکه بسیار مهم است و اگر در جریان معاملات امروز بازار، همچون پشت خطی قیمت بالای این مرز تثبیت دهد، احتمال صعود به ۴۰ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان تا ۴۰ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان وجود دارد. اما چشم فعالان بازار امروز نه به داخل بلکه به خارج از کشور دوخته شده است و معامله‌گران منتظر تصمیم مهمی هستند که قرار است توسط فدرال رزرو گرفته شود. هر چند به عقیده بسیاری از تحلیلگران فنی در جلسه آتی بانک مرکزی آمریکا، تغییری در سیاست پولی اتفاق نخواهد افتاد، اما همیشه اظهارات مقامات فدرال رزرو را باید به‌دقت بررسی کرد.

بانک مرکزی آمریکا همانطور که پیش از این اعلام کرده بود، امروز داده‌های تورمی کلیدی ماه می‌را منتشر خواهد کرد و اگر این داده‌ها اونس طلا را در مسیر صعود قرار دهد، بازار طلا و سکه ایران هم از مرز مقاومتی عبور کرده و نوسان افزایشی را ثبت خواهد کرد. ارزش اونس امروز و در لحظه نگارش این گزارش رشد نسبی داشت و به ۲۳۱۶ دلار رسید. قیمت دلار دیگر مولفه مهم برای قیمت سکه هم که روز سه شنبه را با نرخ ۵۹ هزار و ۱۵۰ تومان بسته بود، در جریان معاملات پشت خطی دوباره به کانال ۵۸ هزار تومان عقب نشینی کرد و ۵۸ هزار و ۹۷۰ تومان قیمت خورد.

پیش بینی معامله گران از روند قیمت سکه در معاملات امروز در دو محور قابل بررسی است، اول، تبعیت از قیمت طلای جهانی؛ به عقیده گروهی از تحلیلگران، اگر تصمیم فدرال رزرو و داده‌های تورمی به سود اونس باشد، باید انتظار افزایش قیمت سکه را داشته باشیم. دوم، عدم اثرگذاری سیاست بانک مرکزی آمریکا بر اونس؛ در این صورت چشم سکه به دلار دوخته خواهد شد و با توجه به روند کاهشی قیمت هرات در معاملات پشت خطی می‌توان انتظار عقب نشینی قیمت سکه را به محدوده حمایتی داشت.

منبع: خبر آنلاین

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها