|
کدخبر: 328769

اختصاصی گسترش نیوز؛

فلافل ساندویچی یا پرسی | کدام یک خوش قیمت تر است؟

در این گزارش به بررسی قیمت انواع فلافل در بازار پرداخته ایم.

اقتصاد فلافل ساندویچی یا پرسی | کدام یک خوش قیمت تر است؟

یکی از غذای بسیار محبوب در میان مردم فلافل است. این غذا که ماهیت لبنانی دارد از نخود تهیه می شود که سبزیجات و ادویه های خاص هم با آن ترکیب می شود. نظریه های بسیاری درباره این غذای جذاب شنیده می شود و عده ای بر این باور هستند که اصالت این غذا برای مصر است و از این که کشور به عراق و لبنان رفته است. اما همه ما فلافل را به عنوان یک غذای لبنانی می شناسیم. البته ناگفته نماند که در جنوب کشور خودمان نیز می توانید فلافل های بسیار خوشمزه ای نوش جان کنید که باید مواظب باشید تا دهانتان نسوزد. چراکه مردم جنوب کشور عادت دارند غذای خود را با فلفل زیاد مصرف کنند و برای همین عمده رستوران های جنوب کشور، غذا و فلافل های تند دارند. این غذای لذیذ و جذاب در کنار بسیاری از مواد غذایی دیگر سرو می شود که اصلی ترین آن ترشی است. ترشی مخلوط یا ترشی بندری در کنار فلافل و در داخل نان ریخته می شود و عطر طعم بسیار خوبی به غذا می دهد. ما در این گزارش به بررسی قیمت انواع فلافل در بازار پرداخته ایم.

فلافل

به گزارش گسترش نیوز، با گشت کوتاهی در فضای مجازی، متوجه قیمت انواع فلافل بسته بندی شده در وزن های مختلف شدیم. برای مثال، بسته بندی های منجمد یک کیلویی فلافل ۱۶۲ هزار تومان و بسته های ۴۵۰ گرمی ۶۰ هزار تومان فروخته می شود. فلافل عربی نیز در بسته بندی های ۴۰۰ گرمی ۶۹ هزار تومان و فلافل نیمه آماده در بسته بندی های ۹۵۰ گرمی ۸۰ هزار تومان قیمت دارند. در جدول زیر می توانید قیمت انواع فلافل منجمد در بازار را مشاهده کنید.

 

فلافل

قیمت

فلافل سوخاری منجمد یک کیلویی

۱۲۹،۰۰۰

فلافل نیمه آماده ۹۰۰ گرمی

۱۴۴،۰۰۰

فلافل منجمد ۹۵۰ گرمی

۱۵۶،۰۰۰

فلافل پنیری منجمد ۳۳۰ گرمی

۷۳،۰۰۰

فلافل تنوری منجمد ۳۲۰ گرمی

۵۵،۰۰۰

فلافل منجمد بادمجان ۴۵۰ گرمی

۶۰،۰۰۰

اما فلافل در رستوران ها به ۲ مدل سرو می شود. رستوران هایی هستند که سلف سرویس ارائه می دهند و هعر میزان که خواستید می توانید درون نان خود بریزید و مدل دیگر آنکه به صورت یک ساندویچ آماده تحویل بگیرید. البته فلافل به صورت پرسی و بدون نان هم فروخته می شود که قیمت هر پرس آن ۷۰ هزار تومان است. همانطور که گفته شد در کنار فلافل مواد غذایی دیگری هم قرار می گیرد که به آن ها اشاره می کنیم. برای مثال یک ساندویچ با ترکیب فلافل و هات داگ ۱۱۵ هزار تومان قیمت دارد.

فلافل۲

 

ساندویچ فلافل

قیمت

فلافل لبنانی ساده

۷۰،۰۰۰

فلافل لبنانی با قارچ و پنیر

۹۹،۰۰۰

فلافل با بندری

۹۹،۰۰۰

فلافل با کالباس

۹۰،۰۰۰

در میان آیتم های بالا، ترکیب فلافل با کالباس بسیار طعم لذیذی دارد و از خوردن آن لذت ببرید.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها