|
کدخبر: 329496

فروش میتسوبیشی ۲۰۲۳ برای اولین بار در ایران | این فرصت استثنایی را از دست ندهید

شرکت آرین موتور، فروش کراس اوور میتسوبیشی اوتلندر ۲۰۲۳ را با قیمت علی‌الحساب در سامانه عرضه خودروهای وارداتی آغاز کرده است.

اقتصاد فروش میتسوبیشی ۲۰۲۳ برای اولین بار در ایران | این فرصت استثنایی را از دست ندهید

طبق به‌روزرسانی جدید سامانه فروش خودروهای وارداتی، متقاضیانی که در اسفند ماه سال ۱۴۰۱ در این سامانه ثبت‌نام کرده و اولویت آنها مشخص شده است، می‌توانند از تاریخ ۳ تیر ماه ۱۴۰۳ لغایت ۶ تیر ماه سال جاری با مراجعه به وبسایت https://saleauto.ir نسبت به ثبت‌نام میتسوبیشی اوتلندر ۲۰۲۳ اقدام کنند.

در این طرح فروش، میتسوبیشی اوتلندر ۲۰۲۳ در سه تیپ مختلف L-LINE، M-LINE و H-LINE عرضه می‌شود. قیمت علی‌الحساب این خودرو در مبادی ورودی برای تیپ L-LINE مبلغ ۱ میلیارد و ۸۸۰ میلیون تومان، برای تیپ M-LINE مبلغ ۱ میلیارد و ۸۹۰ میلیون تومان و برای تیپ H-LINE مبلغ ۱ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان اعلام شده است. شایان ذکر است قیمت نهایی در زمان صدور دعوتنامه تکمیل وجه مشخص خواهد شد.

جدول فروش میتسوبیشی اوتلندر ۲۰۲۳ آرین موتور – تیر ۱۴۰۳

نام و تیپ خودرو قیمت علی الحساب در مبادی ورودی موعد تحویل
میتسوبیشی اوتلندر L-LINE ۱ میلیارد و ۸۸۰ میلیون تومان ۹۰ روز کاری
میتسوبیشی اوتلندر M-LINE ۱ میلیارد و ۸۹۰ میلیون تومان ۹۰ روز کاری
میتسوبیشی اوتلندر H-LINE ۱ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان ۹۰ روز کاری

 

در بخش فنی، این کراس اوور از یک پیشرانه ۱.۵ لیتری چهار سیلندر توربوشارژ  با قدرت ۱۶۰ اسب بخار و گشتاور ۲۸۰ نیوتن‌متر بهره می‌برد. انتقال قدرت توسط یک گیربکس CVT هشت سرعته اتوماتیک با قابلیت تیپ ترونیک صورت می‌گیرد. به‌منظور بهبود عملکرد و کاهش مصرف سوخت، میتسوبیشی یک سیستم هیبریدی خفیف نیز روی این خودرو نصب کرده است.

از جمله امکانات رفاهی و ایمنی این خودرو می‌توان به شش کیسه هوای ایمنی، کنترل پایداری الکترونیکی، سیستم کنترل سرعت در سرازیری و سربالایی، دوربین ۳۶۰ درجه پانوراما و دوربین دید عقب، صندلی برقی راننده، نورپردازی هوشمند دستی و خودکار، آینه‌های جانبی برقی و تاشونده، سیستم چندرسانه‌ای مجهز به نمایشگر لمسی ۱۰.۲۵ اینچی، کلاستر تمام دیجیتال راننده، تغییر حالت رانندگی (Drive Mode)، سیستم مانیتورینگ پایش فشار و دمای تایر (TPMS)، سنسور نور، کروز کنترل، سنسورهای پارک جلو و عقب، گرم‌کن صندلی ردیف اول، درب صندوق عقب برقی، نمایشگر هدآپ دیسپلی (HUD)، رادار هشدار تغییر لاین (LCA)، ترمز اضطراری خودکار (AEB) و کروز کنترل تطبیقی (ACC) اشاره کرد.

لازم به ذکر است که برخی مشخصات و آپشن‌های خودروهای عرضه شده ممکن است با اطلاعات درج شده در کاتالوگ و وبسایت‌های شرکت متفاوت باشد. در این صورت، ملاک نهایی، مشخصات خودروی آماده تحویل خواهد بود.

منبع: گجت نیوز

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها