|
کدخبر: 329719

قیمت بیت کوین در روز انتخابات ایران | منتظر افزایش قیمت رمز ارز محبوب ایرانی ها باشیم؟

قیمت بیت کوین و تتر که ارز دیجیتال محبوب ایرانی ها است را امروز جمعه ۸ تیر ۱۴۰۳ را می‌توانید در جدول زیر مشاهده نمایید.

اقتصاد قیمت بیت کوین در روز انتخابات ایران | منتظر افزایش قیمت رمز ارز محبوب ایرانی ها باشیم؟

در بازار امروز ارز دیجیتال قیمت دوج‌کوین امروز جمعه ۸ تیر با ۰ دلار در صرافی بایننس و ۷,۷۶۶ تومان در صرافی نوبتکس معامله شد. در حال حاضر دوج‌کوین در رتبه ۹ جدول ارزها قرار دارد و با ارزش بازار ۱۸,۴۴۴,۴۰۷,۵۷۳ دلاری روبرو است. در یک ساعت گذشته ۰.۸ درصد افزایش داشته است و در شبانه روز گذشته ۳.۸۶ درصد افزایش و همچنین در یک هفته گذشته ۲.۳۷ درصد افزایش روبرو بود.

قیمت بایننس کوین امروز جمعه ۸ تیر با ۵۸۲ دلار در صرافی بایننس و ۳۵,۹۲۱,۶۹۶ تومان در صرافی نوبتکس معامله شد. در حال حاضر بایننس کوین در رتبه ۴ جدول ارزها قرار دارد و با ارزش بازار ۸۵,۹۱۷,۹۴۱,۴۳۵ دلاری روبرو است. در یک ساعت گذشته ۰.۲۶ درصد افزایش داشته است و در شبانه روز گذشته ۱.۶۹ درصد افزایش و همچنین در یک هفته گذشته ۰.۹۴ درصد کاهش روبرو بود.

قیمت اتریوم امروز جمعه ۸ تیر با ۳,۴۷۲ دلار در صرافی بایننس و ۲۱۲,۸۱۶,۰۷۹ تومان در صرافی نوبتکس معامله شد. در حال حاضر اتریوم در رتبه ۲ جدول ارزها قرار دارد و با ارزش بازار ۴۱۵,۵۵۲,۱۷۳,۰۳۰ دلاری روبرو است. در یک ساعت گذشته ۰.۴۳ درصد افزایش داشته است و در شبانه روز گذشته ۲.۴۲ درصد افزایش و همچنین در یک هفته گذشته ۱.۶۷ درصد کاهش روبرو بود.

قیمت کاردانو امروز جمعه ۸ تیر با ۰ دلار در صرافی بایننس و ۲۴,۲۴۶ تومان در صرافی نوبتکس معامله شد. در حال حاضر کاردانو در رتبه ۱۰ جدول ارزها قرار دارد و با ارزش بازار ۱۴,۰۴۱,۵۷۷,۱۴۵ دلاری روبرو است.در یک ساعت گذشته ۰.۵ درصد افزایش داشته است و در شبانه روز گذشته ۲.۲۲ درصد افزایش و همچنین در یک هفته گذشته ۲.۱ درصد افزایش روبرو بود.

جدول-قیمت-بیت-کوین

درباره کاردانو

کاردانو یکی از بزرگترین ارزهای دیجیتال از نظر ارزش بازار است که با هدف تکامل نسل اول و دوم ارزهای دیجیتالی همچون بیت کوین و اتریوم وارد میدان شد. از آنجایی که اتریوم مشکلاتی اعم از مقیاس‌پذیری، کارمزد بالای تراکنش‌ها و زمان نقل و انتقالات ارزهای دیجیتال دست و پنجه نرم می‌کرد، بنابراین کاردانو به‌عنوان یک نسل سومی پر تب‌وتاب برای مبارزه با این چالش‌ها ورود پیدا کرد.

این رمز ارز با یک بلاکچین که یک پلتفرم انعطاف پذیر، پایدار و مقیاس پذیر برای اجرای قراردادهای هوشمند است امکان توسعه طیف گسترده‌ای از برنامه های مالی غیرمتمرکز، توکن‌های رمزنگاری جدید و بازی‌ها را فراهم می‌کند.

با این حال، از مارس ۲۰۲۱، قابلیت قرارداد هوشمند هنوز به توسعه‌دهندگان ارائه نشده است. کاردانو را یک گام به هدف خود یعنی ارائه یک پلتفرم بلاک‌چین قوی، با امنیت بالا، مقیاس پذیر و بسیار کارآمد تبدیل کرده است.

بلاک چین اتریوم ETHبسیارشبیه به ارزدیجیتال بومی است. ارز دیجیتال بلاک‌چین بومی کاردانو ADA است که می‌توان آن را از طریق صرافی‌هایی مانند کوین‌بیس خرید و فروش کرد.

ارز-کاردانو

امروزه، ADA می‌تواند برای ذخیره ارزش (شاید به عنوان بخشی از سبد سرمایه گذاری شما)، برای ارسال و دریافت پرداخت‌ها، شرط‌بندی و پرداخت هزینه تراکنش در شبکه Cardano استفاده شود.

بلاک‌چین کاردانو به افراد با پرداخت‌های ناچیز امکان می‌دهد تا قراردادهای هوشمند بسازند، برنامه‌ها و پروتکل‌های غیرمتمرکز ایجاد کنند و بتوانند ارسال و دریافت فوری وجوه را تجربه کنند. مانند چندین توکن دیگر، توکن ابزار کاردانو ADA به عنوان ارز ارزشمند شناخته می‌شود، اما با عملکرد آن متفاوت با دیگر ارزهای رمزنگاری شده است.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها