|
کدخبر: 329753

انتشار جزئیات گوشی گلکسی A۰۶ سامسونگ | طرفداران این برند موبایل غافلگیر شدند!

سامسونگ در حال آماده‌سازی برای برگزاری مهم‌ترین رویداد خود در نیمه دوم سال است، اما این پایان هیجان برای طرفداران این شرکت نیست. تا پایان سال جاری، چندین دستگاه گلکسی دیگر نیز به بازار عرضه خواهند شد و یکی از آنها گوشی گلکسی A۰۶ است.

اقتصاد انتشار جزئیات گوشی گلکسی A۰۶ سامسونگ | طرفداران این برند موبایل غافلگیر شدند!

اگرچه گوشی Galaxy A۰۶ در ردهٔ گلکسی Z Fold ۶ قرار نمی‌گیرد، اما گوشی‌های ارزان قیمت مانند Galaxy A۰۶ می‌توانند به فروش بیشتری نسبت به گوشی‌های پرچمدار سامسونگ دست یابند. با این حال، احتمالاً این اتفاق برای Galaxy A۰۶ رخ نخواهد داد، زیرا آخرین اطلاعات نشان می‌دهد که این گوشی تغییرات چندانی نسبت به گوشی Galaxy A۰۵ ندارد.

به تازگی در Geekbench (از طریق MySmartPrice) مشاهده شده که گوشی گلکسی A۰۶ همان چیپست مدل قبلی، یعنی MediaTek Helio G۸۵، را دارد. امتیازی که این گوشی در Geekbench کسب کرده اهمیت چندانی ندارد، به ویژه چون احتمالاً این دستگاه یک نمونه اولیه است، اما وجود همان چیپست در گلکسی A۰۶ نشان می‌دهد که هیچ بهبود عملکردی در کار نخواهد بود.

نکته مهم دیگر این است که لیست Geekbench برای این دستگاه تأیید می‌کند که این گوشی ۶ گیگابایت رم خواهد داشت، که این نیز ویژگی مشترک دیگری با گلکسی A۰۵ است.

بدیهی است که گلکسی A۰۶ با اندروید ۱۴ عرضه خواهد شد، در حالی که گلکسی A۰۵ با اندروید ۱۳ معرفی شده بود. متأسفانه، این تمام اطلاعاتی است که تاکنون درباره جدیدترین گوشی پایین‌رده سامسونگ به دست آمده، اما بر اساس این جزئیات، به نظر می‌رسد که تفاوت‌های زیادی بین این گوشی و گلکسی A۰۵ وجود نخواهد داشت.

گلکسی-سامسونگ

گوشی گلکسی A۰۶ به جز عدد ۶ انتهایی تقریبا تفاوتی با نسل قبل ندارد

اگر این فرض صحیح باشد، انتظار داریم Galaxy A۰۶ دارای نمایشگر ۶.۷ اینچی HD+، دوربین دوگانه (۵۰ مگاپیکسل + ۲ مگاپیکسل)، دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی و باتری بزرگ ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی باشد.

سامسونگ گلکسی A۰۵ را در سپتامبر معرفی کرد، بنابراین احتمالاً جانشین آن نیز در همان بازه زمانی رونمایی خواهد شد. در مورد قیمت هم پیش‌بینی می‌شود که گلکسی A۰۶ حدود ۱۰۰ یورو / ۱۱۰ دلار قیمت داشته باشد، چرا که هیچ ارتقاء خاصی نسبت به مدل فعلی ندارد.

منبع: تکراتو

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها