|
کدخبر: 329780

اختصاصی گسترش نیوز:

آخرین قیمت تور سوچی | سفر به این شهر دلاری پول می خواهد!

سوچی، شهری زیبا در میانه دریای سیاه و پایتخت تابستانی روسیه است که به تازگی به عنوان یک مقصد دیدنی برای علاقه‌مندان به گشت و گذار در روسیه شناخته شده است. در این گزارش، جاذبه‌های گردشگری این شهر و قیمت تورهای آن بررسی می‌شود. با ما همراه باشید.

اقتصاد آخرین قیمت تور سوچی |  سفر به این شهر دلاری پول می خواهد!

شهر سوچی یکی از بهترین و زیباترین شهرهای کشور روسیه است که بر کرانه های دریای سیاه واقع شده است. به گفته ی بسیاری از گردشگران سوچی بهشتی بر روی زمین است چرا که تمام منابع طبیعی این شهر شفابخش هستند و تقریبا ۵۰ چشمه ی آب معدنی داراست که هر کدامشان برای درمان بسیار مناسب هستند. علاوه برای جاذبه های طبیعی این شهر دارای بناهای تاریخی هم هست که همین خود دلیلی شده تا گردشگران زیادی شهر سوچی را برای سفرشان به روسیه انتخاب کنند. اما قبل از سفر به هر نقطه ای از جهان، داشتن اطلاعات کافی درباره جاذبه هایی که در آن مقصد وجود دارد ضروری است.

نمایی-از-سوچی

سوچی کجاست؟

سوچی، شهری گردشگری در روسیه است که در سرزمین کراسنودار واقع شده و بر کرانه‌های دریای سیاه قرار دارد. این شهر با مساحتی نزدیک به ۱۴۵ کیلومتر مربع، به‌عنوان طولانی‌ترین شهر اروپا شناخته می‌شود. این شهر همچنین به‌دلیل میزبانی بازی‌های المپیک زمستانی ۲۰۱۴ شهرت دارد و جاذبه‌های گردشگری فراوانی برای علاقه‌مندان به طبیعت، ورزش، تاریخ و تفریحات ساحلی ارائه می‌دهد.

بهترین زمان سفر به سوچی

بهترین زمان برای سفر به سوچی، ماه‌های ژوئن تا اوت (حدوداً از اوایل خرداد تا اوایل شهریور) است. در این دوره، آب‌و‌هوای سوچی گرم و دل‌پذیر است و تفریحات ساحلی و جاذبه‌های توریستی شهر، بیشترین جذابیت را دارند. البته، این زمان از سال، شلوغ‌ترین دوره برای گردشگری در سوچی است و هزینه‌های اقامت و غذا ممکن است گران‌تر از معمول باشد.

در سوچی، تابستان‌هایی با میانگین دمای روزانه حدود ۲۴ درجه سانتی‌گراد را تجربه می‌کنید. شب‌های تابستانی این شهر با دمای میانگین ۱۶ درجه سانتی‌گراد، خنک و دل‌چسب هستند. در این فصل، سواحل زیبای سوچی پر از گردشگرانی است که از شنا و حمام آفتاب لذت می‌برند. جشنواره‌های فرهنگی و هنری هم محیط شهر را پرشورتر می‌کنند.

جاهای دیدنی سوچی

بدیهی است که جاهای دیدنی مسکو را نمی‌توان با تعداد مکان‌های دیدنی که در سوچی وجود دارد، مقایسه کرد؛ اما سوچی هم به‌نوبه خود، با جاذبه‌های فراوان و طبیعت بکری که دارد، یکی از مقاصد گردشگری محبوب در روسیه است. ازجمله جاهای دیدنی سوچی می‌توان به باغ گیاه‌شناسی دندراریوم، پارک المپیک و دلفیناریوم سوچی اشاره کرد. کوه آخون هم با منظره‌ای خیره‌کننده از شهر و دریای سیاه، مکانی جذاب برای دوستداران طبیعت و کوه‌نوردی است. علاوه‌بر‌ این‌ها، پیست اسکی و پارک ملی سوچی با آبشارها و غارهای طبیعی، تجربه‌های منحصربه‌فردی را برای بازدیدکنندگان فراهم می‌کنند.

شهر-سوچی

هزینه تور سوچی ۱۴۰۳

هزینه‌های هر سفر، به سبک سفر شما بستگی دارد. هزینه‌های سفر به سوچی با توجه به نوع تور، هتل و فعالیت‌های انتخابی شما می‌تواند متفاوت باشد. علاوه‌بر هزینه‌های اقامت، باید هزینه‌های دیگری مانند رستوران، خرید و حمل‌ونقل را هم در نظر بگیرید.

تور اقتصادی سوچی

تورهای اقتصادی سوچی معمولاً به تورهایی که جنبه تجاری و بیزنسی دارند اتلاق میشود. اکثر بازرگانان و تجار که مجبوراً و در راستای تجارت به سوچی سفر میکنند میتوانند با کاهش هزینه های خود یک سفر اقتصادی و مقرون به صرفه اروپایی سوچی برای خود تهیه نمایند ، با این تفصیل که در نظر بگیریم یک تور ۴ روزه سوچی قطعاً کفاف کارهای شما را خواهد داد و شما میتوانید با تهیه هتل ۳ ستاره در نزدیکی مکانی که شما به آنجا رفت و آمد خواهید داشت امورات خود را رتق و فتق نمایید ، چون معمولاً در تورهای تجاری اروپایی سوچی شما برای گردش سفر نکرده اید و درجه هتل و کیفیت زیاد مد نظر و مورد توجه شما نخواهد بود ، بعضی افراد هم صرفاً جهت داشتن ویزای سوچی اقدام به مسافرت میکنند هم میتوانند از متقاضیان تور اقتصادی و کم هزینه سوچی تلقی گردند . تورهای اقتصادی یا همان تور کم هزینه سوچی را قاعدتاً بر خلاف تورهای آسیایی ، هزینه های تور باید مورد توجه بیشتری قرار بگیرد . برای مثال شما در سفر اروپایی سوچی هستید و پر هزینه و با مخارج یورویی ، شما برای تهیه یک آب معدنی کوچک باید حدود ۲ الی ۳ یورو بپردازید ، این یعنی حدود حداقل ۹۰ هزار تومان !!! هتل های سوچی هم که کلاً در منوی خود صبحانه را سلف میکنند و شما ناهار و شام را هم باید بیرون از هتل تهیه نمایید. حالا هزینه تاکسی و ایاب و ذهاب را هم اضافه کنیم ...

در جدول زیر، می توانید قیمت برخی از تورهای سوچی را مشاهده کنید:

تور مدت اقامت قیمت(تومان)
تور سوچی تابستان ۱۴۰۳ ۷ شب از ۴۴۰ دلار + ۱۹/۹۹۰/۰۰۰
تور لوکس سوچی ۷ شب و ۸ روز از ۴۹۰ دلار + ۲۲/۹۹۰/۰۰۰

تور سوچی تیر ۱۴۰۳

۷ شب ۵۴۰ دلار + ۱۹/۹۹۰/۰۰۰

تور سوچی تابستان ۱۴۰۳

۷ شب ۵۴۰ دلار + ۱۹/۹۹۰/۰۰۰

تور سوچی تیر ۱۴۰۳ (از تبریز)

۷ شب ۵۲/۰۰۰/۰۰۰

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها