|
کدخبر: 329787

قیمت روز خودرو ۹ تیر ۱۴۰۳ | بازار در تعادل قیمتی است

قیمت خودروها در روز شنبه، تاریخ ۹ تیر ماه ۱۴۰۳، در حالت ثبات باقی ماند. تمامی محصولات داخلی و مونتاژی بدون تغییر قیمت نسبت به روزهای گذشته به فعالیت خود ادامه دادند.

اقتصاد قیمت روز خودرو ۹ تیر ۱۴۰۳ |  بازار در تعادل قیمتی است

قیمت خودروها در این روز در همه محصولات بدون تغییر باقی ماند و بازار در وضعیت پایدار قرار داشت. همچنین نرخ ارز به عنوان یکی از مهم‌ترین عوامل تأثیرگذار بر بازار خودرو در این روز تغییری نداشته و تأثیری بر قیمت‌های خودرو نگذاشت. با توجه به قیمت‌ها تمامی محصولات داخلی و مونتاژی ثابت گزارش می‌شوند.

قیمت خودرو‌های داخلی

بازار خودرو‌های داخلی صبح امروز کار خود بدون تغییرآغاز کردند.

سورن پلاس دوگانه‌سوز و دنا پلاس توربو ۶ سرعته از محصولات خوب ایران خودرو، هرکدام با نرخ ثابت ۷۷۶ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان و ۹۴۳ میلیون تومان در بازار خرید و فروش می‌شوند.

پژو پارس TU۵ و پژو ۲۰۷ اتوماتیک پانوراما از محصولات پرطرفدار این شرکت، بدون هیچ تغییری نسبت به روز‌های گذشته به نرخ ۸۸۵ میلیون تومان و یک میلیارد و پنج میلیون تومان در بازار معامله می‌شوند.

ساینا S اتوماتیک و کوییک GXR-L از محصولات پر فروش شرکت سایپا، با حفظ تعادل نرخ نسبت به روز گذشته با نرخ ۵۱۹ میلیون تومان و ۴۳۸ میلیون تومان ارزش‌گذاری شد.

شاهین اتوماتیک G از محصولات دیگر این شرکت، بدون هیچ تغییری به نرخ ۸۲۱ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

خودرو-داخلی (4)

قیمت خودرو‌های مونتاژی

بازار خودرو‌های مونتاژی همانند بازار خودرو‌های داخلی در صبح امروز تغییری نداشتند.

XX۳ کراس (دستی) و آریزو ۶ پرو در شمار محصولات مدیران خودرو، صبح امروز هیچ تغییر قیمتی تجربه نکرده‌اند و هر کدام به ترتیب با نرخ یک میلیارد و ۷۵ میلیون تومان و یک میلیارد و ۵۸۶ میلیون تومان در بازار خرید و فروش می‌شوند.

تیگو۷ پرو پرمیوم و تیگو ۸ پرو (هیبرید) از دسته محصولات جذاب و لوکس این شرکت، مانند سایرین تغییری را تجربه نکرده‌اند. و هر کدام با نرخ دو میلیارد و ۳۰ میلیون تومان و سه میلیارد تومان به فروش می‌رسند.

جک S۵ و کی‌ام‌سی J۷ در شمار برتر محصولات کرمان موتور، با حفظ ثبات نسبت به روز‌های گذشته به نرخ یک میلیارد و ۶۳۵ میلیون تومان و یک میلیارد و ۷۳۱ میلیون تومان خرید و فروش می‌شوند.

فیدلیتی پرستیژ (۷ نفره) از محصولات جذاب مونتاژی شرکت بهمن موتور، بدون تغییر باقی مانده است که به نرخ دو میلیارد و۵۲۰ میلیون تومان قیمت‌گذاری شد.

خودرو-خارجی (3)

منبع: تجارت نیوز

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها