|
کدخبر: 329788

اختصاصی گسترش نیوز؛

بیمه های باورنکردنی افراد معروف | لبخند این بازیگر ۳۰ میلیون دلار قیمت دارد!

افراد مشهور اغلب بیمه های بسیار گران قیمتی دارند. سلبریتی ها ارزش بالایی برای شرکت های بیمه دارند. بیمه پا های کریستیانو رونالدو ۱۱۰ میلیون دلار ارزش دارد. در این گزارش به بررسی عجیب ترین بیمه هایی می پردازیم که افراد معروف از آن ها استفاده می کنند.

اقتصاد بیمه های باورنکردنی افراد معروف | لبخند این بازیگر ۳۰ میلیون دلار قیمت دارد!

عموم مردم هنگام شنیدن نام بیمه، به انواع بیمه های رایج نظیر بیمه خودرو، درمانی، عمر و اموال فکر می‌کنند. اما برای افراد مشهور و ثروتمند، موضوع بیمه ابعاد متفاوتی دارد و نیاز های ویژه‌ ای را پوشش می‌دهد.

بسیاری از افراد مشهور که حرفه‌ ی آنها به صدای آنها وابسته است، مانند خوانندگان و بازیگران، نیاز به بیمه حنجره دارند. این نوع بیمه به پوشش خسارات ناشی از آسیب‌ های احتمالی به این عضو حیاتی می‌پردازد. و یا ورزشکاران حرفه‌ ای، به‌ویژه فوتبالیست‌ ها، به بیمه ساق پا نیاز دارند. این بیمه به حفاظت از ساق پا که یکی از مهم‌ترین اعضای بدن آنها محسوب می‌شود، می‌پردازد.در این گزارش به بررسی عجیب ترین بیمه هایی می پردازیم که افراد معروف از آن ها استفاده می کنند.

کریستیانو رونالدو

مبلغ بیمه پا های کریستیانو رونالدو، ستاره و کاپیتان تیم ملی پرتغال و باشگاه النصر، یکی از گران‌ ترین بیمه های تاریخ محسوب می‌شود. باشگاه رئال مادرید برای این بازیکن برجسته، بیمه‌ای به ارزش بیش از ۱۰۳ میلیون یورو (معادل تقریباً ۱۱۰ میلیون دلار) در نظر گرفته است.این بیمه به پوشش هرگونه مصدومیت احتمالی در پاهای رونالدو می‌پردازد.

کریس-رونالدو11

با وجود اینکه رونالدو مانند بسیاری از ستاره‌های فوتبال، درآمد قابل توجهی از طریق اسپانسرها و تبلیغات نیز دارد، اما بیمه میلیون‌یورویی پاهایش همچنان توجه همگان را به خود جلب کرده است. این موضوع نشان‌دهنده اهمیت و ارزش دارایی‌های حیاتی بازیکنان فوتبال حرفه‌ای است که باشگاه‌ها مایل به محافظت از آنها هستند

دیوید بکهام

دیوید بکهام، فوق‌ستاره بریتانیایی، را می‌توان هم در میان ستاره‌های فوتبال و هم در میان ستاره‌ های عرصه مد قرار داد. او پاهای طلایی‌ اش را به ارزش ۱۰۰ میلیون پوند انگلیس بیمه کرده بود. استعداد بکهام در فوتبال و ظاهر جذاب او بر هیچکس پوشیده نبود. حتی زمانی که در اوج دوران فوتبال‌ حرفه‌ ای خود قرار داشت، برند های مختلف دنیای مد و تبلیغات به شدت به دنبال همکاری با او بودند. این امر علاوه بر شهرت و ظاهر جذاب بکهام، به دلیل محبوبیت بی‌نظیر او در میان مردم، به ویژه در میان خانم‌ ها، بود.

دیوید-بکام

سالار عقیلی

در آستانه هشتاد و یکمین سالگرد تاسیس بیمه ایران، این شرکت بیمه تصمیم گرفت تا حنجره خواننده محبوب کشور، سالار عقیلی، را به مبلغ ۵۰۰ میلیون تومان بیمه کند.

قرارداد بیمه عقیلی شامل این شرط است که در صورت بروز هرگونه بیماری یا آسیب به حنجره سالار عقیلی که مانع از ادامه فعالیت حرفه‌ای وی شود، شرکت بیمه ملزم به پرداخت مبلغ ۵۰۰ میلیون تومان به وی خواهد بود.

سالار عقیلی

ایکر کاسیاس

طبق گزارش «سی بی اس» (CBS)، کاسیاس در سال ۲۰۰۷ دست های خود را به ارزش ۷.۵ میلیون یورو، معادل ۱۰ میلیون دلار، بیمه کرده است. شرایط قرارداد بیمه کاسیاس او را در برابر هرگونه صدمه و آسیب احتمالی به دستانش، چه در داخل و چه خارج زمین فوتبال، تحت پوشش قرار می دهد. کاسیاس حتی در یک مصاحبه اشاره کرده که اگر به بخش دیگری از بدنش آسیب برسد، او ادعا خواهد کرد که دستش آسیب دیده است!

ایکر-کاسیاس

دنیل کریگ

دنیل کریگ بازیگر جذاب بریتانیایی که به جیمز باند محبوب سینما معروف است. علاوه بر جذابیت ظاهری خود، بسیاری از بدلکاری‌های صحنه‌های اکشن را نیز شخصاً انجام می‌دهد. برای محافظت از خود در برابر صدمات احتمالی، او قراردادی به ارزش ۹.۵ میلیون دلار برای بیمه بدن خود منعقد کرده است.

دنیل-کریگ

جولیا رابرتز

جولیا رابرتز، ستاره سرشناس سینمای هالیوود، به یکی از گران‌ترین بازیگران زن دنیا از نظر دستمزد تبدیل شده است. این امر به خاطر زیبایی و جذابیت منحصر به فرد لبخندش است.

از همان ابتدا که رابرتز در فیلم «زن زیبا» ظاهر شد، مشخص بود که لبخندش ارزش میلیون‌ دلاری دارد. در واقع، رابرتز لبخندش را به ارزش ۳۰ میلیون دلار بیمه کرده است.

جولیا-رابرتس

لبخند ایده آل رابرتز مرهون دندان‌ های کاملاً طبیعی و زیبای او است. این دندان‌ها سفیدرنگ و بدون هرگونه فاصله‌ای هستند. همچنین، هنگام لبخند زدن، دندان‌های پیشین او به اندازه کافی نمایان می‌شوند و دندان‌های عقب به صورت یکدست و صاف در ردیف قرار گرفته‌اند. علاوه بر این، لثه‌های سالم رابرتز نیز به زیبایی لبخندش کمک می‌کند.

فرناندو آلونسو

در سال ۲۰۱۰، فرناندو آلونسو، قهرمان اسپانیایی دو دوره مسابقات فرمول یک، انگشتان شست هر دو دستش را به ارزش تقریبی ۱۳.۳ میلیون دلار بیمه کرد. این اقدام در زمانی انجام شد که آلونسو تازه به تیم فراری پیوسته بود و بانک اسپانیایی سانتاندر نیز در حال راه اندازی برنامه بیمه جدیدی بود. بانک سانتاندر از آلونسو به عنوان یکی از سخنگوهای اصلی این برنامه استفاده کرد، چرا که انگشتان شست برای راننده فرمول یک اهمیت حیاتی دارد و کنترل بخش عمده ای از ماشین را برعهده دارد. این همکاری میان آلونسو و بانک سانتاندر نیز به دلیل اینکه سانتاندر یکی از حامیان مالی تیم فراری بود، صورت گرفت.

فرناندو-آلونسو

سخن پایانی

افراد مشهور و معروف اغلب بیمه های بسیار گران قیمتی دارند. این به دلیل ارزش بالای این افراد برای شرکت های بیمه و ریسک بالای پوشش آن هاست. این بیمه ها علاوه بر هزینه بالا، معمولاً با پیچیدگی های قانونی و مالیاتی همراه هستند که باید مد نظر قرار گیرند.

در مجموع، بیمه های افراد مشهور نشان می دهد که برای این گروه خاص، حفظ دارایی های منحصر به فرد آن ها اهمیت فراوانی دارد. شرکت های بیمه نیز به ازای هزینه بالا، این امکان را فراهم می کنند و از مزایای فراوانی که برای آن ها به وجود می آید، بهره می برند.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها