|
کدخبر: 329988

فوری | حراج فردا شمش طلا لغو شد

تاریخ برگزاری حراج سی و ششم شمش طلا که قرار بود فردا برگزار شود، لغو شده و به تاریخ ۱۷ تیرماه موکول شد.

اقتصاد فوری | حراج فردا شمش طلا لغو شد

مرکز مبادله ارز و طلا ایران اعلام کرد که حراج شمش طلا در مرکز مبادله ایران که قرار بود روز سه شنبه ۱۲ تیرماه برگزار شود، لغو شده و به روز یکشنبه ۱۷ تیرماه موکول شده است.

با توجه به برنامه‌ریزی صورت گرفته جهت افزایش میزان عرضه شمش طلا با هدف پاسخگویی به نیازهای متقاضیان، حراج سی و ششم شمش طلا در تاریخ ۱۲ تیرماه لغو و حراج بعدی یکشنبه ۱۷ تیرماه برگزار خواهد شد.

اطلاعات حراج بعدی شمش طلا به زودی از طریق سایت مرکز مبادله ارز و طلای ایران منتشر خواهد شد.

آخرین جزئیات درباره آمار حراج شمش طلا در دوره های گذشته

اصغر بالسینی سخنگوی مرکز مبادله ارز و طلای ایران گفت: در ۳۵ حراج حضوری شمش طلای برگزار شده مرکز مبادله ایران، ۵۸۱۴ کیلوگرم شمش طلای استاندارد با عیار حداقل ۹۹۵ در هزار مورد معامله قرار گرفته است.

قیمت-شمش-طلا

او می‌گوید: در سی و پنجمین جلسه حراج شمش طلا که امروز ۱۰ تیرماه ۱۴۰۳ در مرکز مبادله ایران برگزار شد، ۲۲۵ کیلوگرم شمش طلای استاندارد با عیار ۹۹۵ در هزار معامله شد و از مجموع ۲۴۵ کیلوگرم شمش طلای عرضه شده در حراج‌های عمده و خرد تالار معاملات طلای این مرکز، ۲۲۵ کیلوگرم با میانگین قیمت چهار میلیارد و ۶۵۲ میلیون تومان به ازای هر شمش طلای استاندارد معامله شد.

این مقام مسئول در ادامه اظهار کرد: سی و ششمین جلسه حراج شمش طلای مرکز مبادله ایران هم سه شنبه ۱۲ تیرماه ۱۴۰۳ برگزار خواهد شد؛ همچنین متقاضیان خرید شمش طلای مرکز مبادله ایران می‌توانند با واریز مبلغ سه میلیارد و پانصد میلیون ریال (۳۵۰ میلیون تومان) به عنوان وجه الضمان به ازای هر قطعه شمش طلا تا ساعت ۲۴ روز دوشنبه ۱۱ تیرماه، در سی و ششمین حراج این مرکز شرکت کنند.

گفتنی است، این حراج از ساعت ۱۲ الی ۱۶ در تالار معاملات طلای مرکز مبادله ایران برگزار خواهد شد.

منبع: مهر

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها