|
کدخبر: 330134

اقدام ویژه برای جلب رضایت فرهنگیان | یکی از مشکلات معلمان حل شد

رئیس هیات موسسان کانون بازنشستگان دانشگاه فرهنگیان گزارشی از تلاش‌های این کانون در حل مشکلات مالی و بیمه‌ای بازنشستگان دانشگاه ارائه داد.

اقتصاد اقدام ویژه برای جلب رضایت فرهنگیان | یکی از مشکلات معلمان حل شد

گزارشی از اقدامات انجام‌شده در دانشگاه فرهنگیان توسط ایرج زینلی ارائه شد. او اعلام کرد که حضور مداوم در جلسات و اجرای همسان‌سازی حقوق بازنشستگان در سال ۱۳۹۹، سبب شده است که سازمان برنامه مجبور شود همه دانشگاه‌ها را در این فرآیند مشمول قرار دهد. همچنین، تاکید شده است که در مورد همسان‌سازی حقوق مدرسین، به دانشگاه فرهنگیان به‌صورت ویژه توجه شود.

وی ادامه داد: پیگیری لازم از سازمان اداری و استخدامی کشور برای رفع ممنوعیت به‌کارگیری بازنشستگان به‌صورت حق‌التدریس به ثمر نشست به طوری که ‌‌الحمدالله بازنشستگان از سه ترم گذشته تاکنون ‌در این امر مشارکت دارند و به‌صورت حق‌التدریس مشغول هستند.

زینلی اضافه کرد: پیگیری مواردی چون ‌اصلاح نرخ حق‌التدریس بازنشستگان‌؛ ‌تصویب، تخصیص و پرداخت ‌کمک هزینه‌های رفاهی برای بازنشستگان ‌در هیات امنای دانشگاه؛ اخذ مجوزهای لازم و قانون تاسیس کانون‌های استانی؛ پرداخت ‌مطالبات مالی بازنشستگان از جمله پاداش پایان خدمت‌، تسویه‌حساب مانده مرخصی و دیون‌های حکمی آن‌ها؛ اصلاح و ثبت ساختار سازمانی دانشگاه در سیستم‌های حقوق و دستمزد صندوق بازنشستگی کشوری؛ ساماندهی ‌و همسان‌سازی حقوق  بازنشستگان تربیت معلمان سابق و بازنشستکان مجتمع پیامبر اعظم (ص) برابر با تبصره ذیل ماده ۴ اساسنامه دانشگاه فرهنگیان از دیگر اقدامات ما در کانون بازنشستگان دانشگاه فرهنگیان بوده است.

دانشگاه فرهنگیان به عنوان یک بنیان گذار برتر در زمینه آموزش و پژوهش، تلاش می‌کند تا با ارائه خدمات تحصیلی برتر و برنامه‌های آموزشی متنوع، دانشجویان را به فردی متکامل و متخصص تبدیل سازد. این دانشگاه با ارائه دوره‌های تخصصی و توجه به نیازهای بازار کار، برای دانشجویانش فرصتی بی‌نظیر برای رشد حرفه‌ای فراهم می‌کند. همچنین، با اساتید متخصص و با تجربه، دانشگاه فرهنگیان به عنوان یک مرکز برتر آموزشی محسوب می‌شود که همواره در پیشبرد یادگیری و تحقیقات علمی افتخار می‌کند.

در دانشگاه فرهنگیان، جوانان با اشتیاق بی‌پایان به دنبال دانش و پیشرفت هستند. با آغاز فصل جدید، استقبال گرم و پرانرژی دانشجویان از فرصت‌های آموزشی بی‌نظیر در این محیط فرهنگی، همگان را مبهوت و مبتهج می‌کند.

از پویایی و علاقه بی‌دریغ این دانشجویان، هر روز به روز به نقل از مسئولان دانشگاه، برای توسعه‌ی فرهنگ آموزشی بیشتر، یک چشم‌انداز روشن در افق تحصیلی این مرکز علمی بوجود آورده است.

با تلاش، پشتکار، و انگیزه، دانشجویان دانشگاه فرهنگیان نشان داده‌اند که همواره آماده‌ی تبادل افکار و آموزش مبتنی بر تعامل هستند. این جامعه‌ی فرهنگی پر انرژی و پویا، بستری مطمئن برای رشد تحصیلی و شخصی هر یک از اعضایش فراهم می‌کند.

در دانشگاه فرهنگیان، هر روز یک فرصت جدید برای یادگیری و رشد است. معنویت و تعهد این دانشجویان، نشانه‌ای از عشق و علاقه آن‌ها به دانش و پیشرفت است. با این همه شور و نشاط، این دانشگاه به عنوان یک دیار علم و دانش، منزلی دوستانه و پذیرای همه‌ی آرزوهای دانشجویان درخشان خود است. 

منبع: پانا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها