|
کدخبر: 330196

رکورد تاریخی انباشت کیف پول بیت کوین

بیت کوین توانسته بار دیگر رکورد تاریخی را ثبت کند.

اقتصاد رکورد تاریخی انباشت کیف پول بیت کوین

یکی از با ارزش ترین و محبوب ترین ارزهای دیجیتال، بیت کوین است که طرفداران بسیاری دارد. 

در حالی که قیمت بیت کوین همچنان تحت فشار فروش قوی قرار دارد، کیف پول‌های نهنگ‌های بیت کوین به انباشت خود ادامه داده‌اند. 

طبق گفته‌های سنتیمنت (Santiment)، ارائه‌دهنده داده‌های آنچین، هولدرهای بزرگ بیت کوین چشم‌انداز صعودی را پیش‌بینی می‌کنند. داده‌ها نشان می‌دهد کیف‌پول‌هایی که بیش از ۱۰ بیت کوین دارند، اکنون بالاترین رقم تاریخی، یعنی ۱۶.۱۷ میلیون بیت کوین را جمع‌آوری کرده‌اند که اعتماد به آینده بیت کوین را نشان می‌دهد .

با این حال سنتیمنت خاطرنشان می‌کند که برای شروع روند صعودی بعدی بیت کوین، افزایش قدرت خرید از سوی هولدرهای استیبل کوین‌های USDT و USDC ضروری است. این تزریق سرمایه که از سوی هولدرهای استیبل کوین وارد می‌شود، احتمالا درها را برای افزایش قیمت بیت کوین باز خواهد کرد.

جدول-بیت

قیمت بیت کوین در حال حاضر با فشار فروش بیشتری مواجه است که ۷٪ دیگر در ۲۴ ساعت گذشته کاهش یافته و به زیر سطح ۶۰٬۰۰۰ دلار کاهش پیدا کرده است. تسلیم مستمر ماینرهای بیت کوین می‌تواند یکی از دلایل فشار فروش فعلی باشد.

با این حال، دان‌کریپتو‌تریدز (Dan Crypto Trades)، تحلیلگر کریپتو، گزارش داد که یک معامله‌گر عجول در کوین‌بیس، فروش ۲۵۰ تا ۳۰۰ بیت کوین در بازار را در دو تراکنش انجام داده است. ارزش کل این فروش تقریباً ۳۰ میلیون دلار بود که منجر به لغزش (Slippage) ۶۰۰ تا ۱۰۰۰ دلار در قیمت هر بیت کوین شد.

در طول سه ماهه دوم، قیمت بیت کوین به سمتی حرکت کرده که تقریباً ۲۰٪ از بالاترین سطح تاریخی خود یعنی ۷۴٬۰۰۰ دلار در مارس سال جاری کاهش یافته است. این موضوع بسیاری از سرمایه‌گذاران را به این سوال واداشته که آیا روند صعودی بیت کوین به پایان رسیده است یا خیر.

برای ارزیابی و پاسخ به این سوال، کریپتو کوانت، ارائه‌دهنده داده‌های آنچین، به معیاری با نام واریانس ۶۰ روزه تحقق‌یافته به بازار سرمایه (RCV) اشاره کرده است. این معیار تغییر دو ماهه سقف تحقق یافته را در رابطه با ارزش فعلی بازار بیت کوین اندازه‌گیری می‌کند. این معیار در تصمیم‌گیری و سرمایه‌گذاری بلندمدت با استفاده از روش میانگین هزینه دلاری مفید است.

کریپتو

به گفته کریپتو کوانت، بیت کوین بر اساس این معیار وارد منطقه خطر خود شده است. با این حال، احتمال رشد بازار به سطوح بالاتر مانند ۰.۷۰ وجود دارد. در حالی که پیش‌بینی‌ها در آینده قطعی نیستند، افزایش تقاضا در سطح ۰.۵۰ می‌تواند رفتاری را که در سال ۲۰۱۷ مشاهده شد تکرار کرده و احتمالا یک سقف بلندمدت جدید برای بیت‌کوین ایجاد کند.

مایک پامپلیانو (Mike Pompliano)، سرمایه‌گذار محبوب بیت‌کوین، اظهار داشت که سرمایه‌گذاران خرد و نهادی همچنان نسبت به انعطاف‌پذیری طولانی‌مدت بیت‌کوین مطمئن هستند. به گفته وی، این گروه در حال خرید در کف در اصلاح قیمت فعلی بیت کوین بوده‌اند.

منبع: میهن بلاکچین

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها