|

غافلگیری ناتینگ برای بازار موبایل | از گوشی اقتصادی جدید رونمایی شد + عکس

برند ناتینگ اخیراً گوشی CMF Phone ۱ را معرفی کرده است. این گوشی اندرویدی به قیمت ۱۹۹ دلار عرضه می‌شود و جزئیات جالبی دارد. یکی از ویژگی‌های منحصربه‌فرد آن، قابلیت تعویض قاب پشتی دستگاه است. زیربرند ناتینگ با نام CMF این گوشی هوشمند را به بازار عرضه کرده است. این دستگاه ارزان قیمت، به دلیل طراحی ماژولار خود، از سایر گوشی‌های موجود در بازار متمایز می‌شود و کاربران می‌توانند به راحتی قاب پشتی آن را تعویض کنند.

اقتصاد غافلگیری ناتینگ برای بازار موبایل | از گوشی اقتصادی جدید رونمایی شد + عکس

طراحی گوشی ناتینگ CMF Phone ۱ به گونه‌ای است که به راحتی می‌توان قاب پشتی آن را جدا کرده و با یک قاب جدید جایگزین کرد. برای انجام این عملیات، شما نیازمند ابزارهایی همچون یک پیچ‌گوشتی کوچک و خشاب سیم‌کارت با رنگ مطابق با قاب جدید هستید. با استفاده از این ابزارها، می‌توانید به راحتی قطعات را تعویض کنید و گوشی را با ظاهری جدید و متنوع تغییر دهید.

در گوشه پایین سی‌ام‌اف فون ۱ درگاهی برای لوازم جانبی تعبیه شده است. این شرکت درحال‌حاضر سه وسیله جانبی را برای این دستگاه عرضه خواهد کرد: یک بند، یک کیف‌پول و یک پایه نگهدارنده یا استند. قیمت هر کدام از این لوازم جانبی ۲۵ دلار است. قیمت قاب پشتی جدید نیز ۳۵ دلار در نظر گرفته شده، و همگی به‌صورت جداگانه به‌فروش می‌رسند.

گوشی CMF Phone ۱ از نمایشگر ۶.۷ اینچی اولد، دوربین عقب ۵۰ مگاپیکسلی، تراشه دایمنسیتی ۷۳۰۰ و یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی بهره می‌برد. این دستگاه به‌صورت پیش‌فرض با قاب عقب مشکی به بازار می‌آید، اما می‌توانید قاب‌های نارنجی، سبز روشن و آبی را هم خریداری کنید.

گوشی-ناتینگ

گوشی جدید زیربرند ناتینگ با قیمت ۱۹۹ دلار روانه بازار می‌شود، بنابراین نباید منتظر قابلیت‌های پیشرفته‌ای در این گوشی باشید. برای مثال، در این محصول خبری از NFC نیست و مقاومت در برابر آب تنها به ایستادگی در برابر پاشش چند قطره محدود شده است.

ناتینگ در برند اصلی خود نیز یک گوشی ارزان‌قیمت به‌نام Nothing Phone ۲A دارد که قیمت آن ۳۴۹ دلار است. بااین‌حال، تفاوت‌های قابل‌توجهی میان این دو گوشی وجود دارد. CMF Phone ۱ برای افرادی طراحی شده است که نمی‌خواهند برای خرید یک موبایل هزینه سنگینی کنند، اما دوست دارند یک گوشی متفاوت داشته باشند.

گوشی-ناتینگ-۱

کدخبر: 330524

ارسال نظر