|
کدخبر: 330621

قیمت جدید دلار در ۱۹ تیر | ریزش نرخ ارز ادامه دارد؟

امروز قیمت دلار با کاهش ۲۰۰ تا ۳۰۰ تومانی در پله پایانی کریدور پنجم بازگشایی شد.

اقتصاد قیمت جدید دلار در ۱۹ تیر | ریزش نرخ ارز ادامه دارد؟

معامله‌گران اظهار می‌کنند که بازارسازان در تلاش برای حفظ پایین‌ترین قیمت برای دلار هستند. قیمت دلار در روز سه‌شنبه با کاهش محدودی بازگشایی شد، اما این افت قیمت منجر به تغییر کانال اسکناس دلار نشد. در حال حاضر، اسکناس آمریکایی در نیمه پایینی کانال ۹ از کریدور پنجم در حال معامله است.

جدول

قیمت تتر با دلار تراز شد

گفتنی است قیمت درهم امروز بدون تغییرنسبت به آخرین معامله روز گذشته با رقم ۱۶ هزار و ۲۰۰ تومانی بازگشایی شد. قیمت تتر روز سه‌شنبه با کاهش ۱۵۰ تومانی بازگشایی شد و روی رقم ۵۹ هزار و ۶۰۰ تومانی ایستاد.

پوند انگلیس با کاهش ۲۰۰ تومانی روی قیمت ۷۶ هزار و ۷۱۰ تومانی معامله شد و یورو نیز با کاهش ۲۵۰ تومانی روی رقم ۶۴ هزار و ۷۹۰ تومانی ایستاد.

گفتنی است اسکناس دلار روز سه‌شنبه با رقم ۴۶ هزار و ۴۵۹ تومان و حواله دلار نیز با رقم ۴۳ هزار و ۳۷۹ تومانی عرضه شد و ۱۰۰ تومان گران شد.

پیش بینی قیمت دلار

کارشناسان اقتصادی نیز تا برگزاری مراسم تحلیف رئیس جمهوری جدید بازار آرامی را برای دلار پیش‌بینی می‌کنند. آنها معتقدند انتظارات تورمی، اندکی فروکش کرده و نگرش جامعه نسبت به آینده اقتصادی کشور کمی خوش‌بینانه شده است. آنها این موضوعات را در ایجاد آرامش در بازارهای مالی در کوتاه‌مدت موثر می‌دانند.

گفتنی است تیم دولت فعلی نیز علاقه‌مند است که با نرخ‌های منطقی، بازارهای مالی به‌ویژه دلار را تحویل دولت بعدی بدهد، زیرا این تحویل ثبت در تاریخ خواهد شد.

قیمت درهم از کاهش دلار تبعیت نکرد

گفتنی است قیمت درهم روز دوشنبه روی رقم ۱۶ هزار و ۲۰۰ تومانی ایستاد و افزایش ۵۰ تومانی داشت. قیمت تتر با افت ۶۰۰ تومانی به کریدور پنجم برگشت و روی رقم ۵۹ هزار ۷۵۰ تومانی ایستاد.

پوند انگلیس با کاهش هزار تومانی روی قیمت ۷۶ هزار و ۷۳۰ تومانی معامله شد و یورو نیز کاهش ۷۵۰ تومانی داشت و روی رقم ۶۴ هزار و ۸۷۰ تومانی به کار خود پایان داد.

گفتنی است اسکناس دلار روز دوشنبه با رقم ۴۶ هزار و ۳۶۲ تومان و حواله دلار نیز با رقم ۴۳ هزار و ۲۸۸ تومانی عرضه شد و بیش از ۵۰ تومان ارزان شد.

منبع: تجارت نیوز

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها