|
کدخبر: 330898 سارا سمیع شمس

گزارش اختصاصی گسترش نیوز:

بورس چراغ خواب در تهران | قیمت آباژور نجومی شد!

چراغ خواب در انواع مختلف و قیمت های مختلفی عرضه می شود. در این گزارش به بررسی انواع آن و همچنین معرفی بورس فروش چراغ خواب می پردازیم.

اقتصاد بورس چراغ خواب در تهران | قیمت آباژور نجومی شد!

چراغ خواب یکی از وسایل نورپردازی در خانه است که برای ایجاد نوری ملایم و آرامش‌ بخش در اتاق خواب یا فضاهایی که نیاز به نور کمی دارند، استفاده می‌ شود. این چراغ‌ ها به منظور فراهم کردن نور کافی برای دیدن در تاریکی و ایجاد یک اتمسفر آرام و دلنشین در محیط استفاده می‌ شوند. برخی از چراغ خواب ها به عنوان گوشه ای از دکوراسیون منزل نیز استفاده می کنند و بنابراین سعی می کنند طرح و رنگ خاصی را به فضای مورد نظرشان بدهد.

به همین بهانه خبرنگار گسترش نیوز با جستجو در سایت های اینترنتی قیمت جدید انواع چراغ خواب را بررسی کرده و همچنین به معرفی بازارهای مربوط به بورس چراغ خواب پرداخته است که در ادامه این گزارش می خوانیم.

چراغ-خواب

قیمت چراغ خواب گران در بازار

آباژورها هم در طراحی دکوراسیون منزل نقش مهمی در نور پردازی ملایم در فضا دارند و به خوبی می توانند نقش یک چراغ خواب را ایفا کنند. یک آباژور از  لامپ، کلاهک، بدنه و سیم برق تشکیل شده است. همچنین اجزای اصلی و هارپ، سرپیچ لامپ، قفل هارپ، لبه گلدانی، گردن بدنه، لوله نای شکل و پایه جزو اجزای فرعی هستند. در آباژورهای ایستاده معمولاً بدنه طول بلندتری دارد.

در تصویر زیر یک نمونه آباژور طلا کوب را می بینیم که فروشنده قیمت آن را بالای ۶۸ میلیون تومان اعلام کرده است.

چراغ-آباژور

قیمت چراغ خواب ارزان در بازار

در تصویر زیر انواع و اقسام چراغ خواب های رنگی و ارزان در بازار را می بینیم. این چراغ خواب ها ظاهر بسیار ساده ای دارد که معمولا از یک لامپ و دوشاخه تشکیل شده است. قیمت این چراغ خواب ها در محدوده ۱۵ هزار تومان اعلام شده است.

چراغ-ارزان

چراغ خواب های کهکشانی در بازار

مدل جدیدی از چراغ خواب ها که خیلی بورس هم شده است مدل کهکشانی است. این چراغ ها در فضای تاریک اتاق خواب فضایی حیرت انگیز و جذابی به شما می دهد. در تصویر زیر یک نمونه چراغ خواب کهکشانی را می بینیم که قیمت آن ۱۹۸ هزار تومان اعلام شده است.

چراغ-کهکشان

بورس چراغ خواب در تهران

معروف ترین مکان برای خرید ابزار آلات روشنایی و مخصوصا بورس چراغ خواب در تهران بازار لاله زار است. در این بازار انواع و اقسام چراغ خواب ها موجود است و می توانید با مقایسه قیمت ها و کالاها اقدام به خرید کنید. 

معرفی انواع چراغ خواب

یکی از محبوب ترین چراغ های کنار تخت، چراغ رومیزی است. این چراغ ها در اندازه های مختلف ساخته می شوند و فضای کمتری در خانه اشغال می کنند. چراغ خواب ایستاده پایه بلندی دارند و می توانید آن ها را در کنار تخت خود قرار دهید. این لامپ ها می توانند نقش مهمی در دکوراسیون مکان شما داشته باشند. چراغ خواب های چوبی معمولا دست ساز هستند و از چوب بامبو ساخته می شوند. هزینه این چراغ ها در شب به زیبایی و میزان کار انجام شده بر روی آنها بستگی دارد. 

اگر از آن دسته افرادی هستید که تمرکز خود را روی خرید وسایل تزیینی گذاشته اید و خانه شما مملو از وسایل تزیینی است، چراغ های شب فانتزی یک راه عالی و مناسب برای تزیین فضای داخلی منزل شما هستند. 

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها