|
کدخبر: 331254

اختصاصی گسترش نیوز؛

قیمت تخمه کدوی مشهدی | هرکیلو چقدر فروخته می شود؟

در این گزارش به بررسی قیمت تخمه کدوی مشهدی پرداخته ایم.

اقتصاد قیمت تخمه کدوی مشهدی | هرکیلو چقدر فروخته می شود؟

یکی از تنقلات مورد استفاده در جمع های خانوادگی و دوستانه، تخمه است که معروف ترین آن تخمه کدو نام دارد. تخمه کدو به علت مغز بزرگی که دارد و طعم شوری خاص، مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفته و بیشتر آن را به تخمه آفتابگردان ترجیح می دهند. البته لازم به ذکر است که حتما باید تخمه کدوی مشهدی را انتخاب کنید که می گویند طعم بهتری نسبت به سایر تخمه کدوها دارد. ما در این گزارش به بررسی قیمت انواع تخمه کدو در بازار پرداخته ایم.

تخمه کدو

تخم کدو خواص و فواید بسیاری برای سلامتی بدن دارد که از جمه آن می توان به حفظ سلامت پوست اشاره کرد. همچنین به علت دارا بودن انواع ویتامین برای سلامت و رشد مو بسیار مناسب است. یکی دیگر از خواص تخم کدو داشتن اثرات ضد دیابتی است و می توانید با مصرف آن، قند خون را کنترل کنید و کاهش دهید.  تخمه کدو در کنار خاصیت هایی که دارد، ضررهایی هم برای بدن دارد که از جمله آن می توان به ایجاد آلرژی اشاره کرد. خارش پوست و قرمزی پوست بعد از مصرف تخمه کدو از علائم حساسیت به آن است.

به گزارش گسترش نیوز، با گشت کوتاهی در فضای مجازی، متوجه قیمت انواع تخمه کدو در بازار شدیم. تخمه کدوی مشهدی با وزن ۴۰۰ گرم به قیمت ۷۲ هزار تومان فروخته می شود و تخمه کدوی شور در بسته های ۵۰۰ گرمی با قیمت ۱۷۹ هزار تومان فروخته می شود. تخمه کدوی ۲ آتشه با وزن ۵۰۰ گرم ۱۶۷ هزار تومان فروخته می شود. در جدول زیر می توانید قیمت انواع تخمه کدوی مشهدی را مشاهده کنید.

 

تخمه کدو

قیمت

تخمه کدوی مشهدی زعفرانی یک کیلویی

۳۲۰،۰۰۰

تخمه کدوی ریز ۲ آتیشه  یک کیلویی

۲۵۰،۰۰۰

تخمه کدوی گوشتی ۵ کیلویی

۱،۲۵۰،۰۰۰

تخمه کدوی زبان ماری یک کیلویی

۲۸۰،۰۰۰

تخمه کدوی کم نمک یک کیلویی

۲۲۶،۰۰۰

تخمه کدو با گلپر یک کیلویی

۲۲۶،۰۰۰

تخمه کدوی برشته ۲۵۰ گرم

۱۲۹،۰۰۰

مغز کدو ۵۰۰ گرم

۲۰۰،۰۰۰

مغز کدو ۱۰۰ گرم

۴۲،۰۰۰

 

همانطور که در جدول بالا مشاهده کردید مغز کدو قیمت بالاتری نسبت به سایر تخمه ها دارد و همچنین ضرر و فایده هایی هم برای بدن خواهد داشت.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها