|
کدخبر: 331403

سیگنال قیمت نات کوین صعودی شد | نات کوین در مدار رشد قرار گرفت

بر اساس متن ارائه شده، قیمت نات کوین (NOT) در چند روز اخیر در محدوده‌ای با سقف و کف مشخص باقی مانده است. اما نشانه‌های مثبتی وجود دارد:

اقتصاد سیگنال قیمت نات کوین صعودی شد | نات کوین در مدار رشد قرار گرفت

شاخص جریان پول Chaikin سیگنال جریان‌های ورودی را می‌دهد. Open Interest (حجم باز) هیچ کاهشی نداشته است، که نشان می‌دهد سرمایه‌گذاران همچنان خوش‌بین هستند. سرمایه‌گذاران نات کوین به آینده قیمت این رمز ارز امیدوار بوده و به همین دلیل دارایی‌های خود را حفظ کرده‌اند.بنابراین، با ادامه‌دار بودن این روند مثبت، احتمالاً نات کوین می‌تواند خط مقاومتی ۰.۰۱۷ دلار را بشکند.

قیمت نات کوین در طی معاملات چند روز اخیرش نتوانسته به بالاتر از سطوح مقاومتی خود صعود کند. با این حال، با توجه به رفتار سرمایه‌گذاران نات کوین، آن‌ها از این موضوع نگران نیستند. این موضوع را می‌توان از شاخص جریان پول چایکین (CMF) متوجه شد.

نات-کوین۱

CMF در بالای خط خنثی تثبیت شده و نشانه‌هایی از ورودی‌ پایدار سرمایه را نشان می‌دهد. این موضوع نشان‌دهنده تداوم علاقه به این دارایی است و فشار خرید و فروش متعادلی را منعکس می‌کند.

علاوه بر این، سود باز (Open Interest) نات کوین، همچنان در سطح ۱۷۱ میلیون دلار باقی مانده و به‌نظر نمی‌رسد که کاهشی داشته باشد. این ثبات در سود باز نشان می‌دهد سرمایه‌گذاران دارایی‌های خود را حفظ می‌کنند و به پتانسیل رشد این دارایی اطمینان دارند.

عدم کاهش سود باز یک شاخص مثبت است، زیرا نشان‌دهنده خوش‌بینی سرمایه‌گذاران به این دارایی است. وقتی سرمایه‌گذاران سرمایه خود را از یک دارایی خارج نمی‌کنند، اغلب نشان‌دهنده این است که به رشد یا ثبات قیمتش باور دارند.

نات-کوین۲

پایداری شاخص CMF و ثبات در سود باز چشم‌انداز مثبتی را برای نات کوین نشان می‌دهد. اعتماد و علاقه مستمر سرمایه‌گذاران به این دارایی، نشانه‌هایی امیدوارکننده از آینده این رمز ارز است.

قیمت نات کوین در زمان نگارش این مطلب، در محدوده ۰.۰۱۵ دلار و ۰.۰۱۷ دلار تثبیت شده و تلاش‌های متعدد قیمت برای عبور از مقاومت با شکست روبه‌رو شده است. این آلت کوین اخیرا تقریبا زیر خط حمایت ۰.۰۱۵ دلار قرار گرفت اما به سرعت به بالای خط حمایت بازگشت.

دلیل این موضوع این است که سرمایه‌گذاران نشان دادند که از نات کوین حمایت می‌کنند. اگر این حمایت در روزهای آینده ادامه‌دار باشد، به قیمت نات کوین کمک می‌کند تا به بالای خط مقاومت ۰.۰۱۷ دلار صعود کند.

نات-کوین۳از سوی دیگر، اگر قیمت در شکستن خط مقاومت ناکام بماند، سناریوی صعودی نامعتبر خواهد شد. اما نشانه‌های مثبت مشاهده شده در نات کوین، احتمالا مانع از آن خواهد شد که قیمت به زیر خط حمایت در ۰.۰۱۵ دلار سقوط کند.

 

منبع: میهن بلاکچین

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها