|
کدخبر: 331415

پرش بلند بیت کوین به ۱۱۰ هزار دلار | این پیش بینی بازار ارز دیجتال را شوکه کرد

براساس گزارش‌ها، یک تریدر معروف به پیش‌بینی کف قیمت ارزهای دیجیتال، معتقد است که قیمت بیت‌کوین می‌تواند تا سطح ۱۰۰,۰۰۰ دلار یا حتی بالاتر هم افزایش یابد.

اقتصاد پرش بلند بیت کوین به ۱۱۰ هزار دلار | این پیش بینی بازار ارز دیجتال را شوکه کرد

بلانتز، که یکی از تریدرهای برتر صرافی ByBit است، در پلتفرم X اعلام کرده است که بیت‌کوین در حال حاضر در میانه یک روند صعودی بلندمدت قرار دارد و این امر می‌تواند منجر به رسیدن آن به بالاترین قیمت‌های تاریخی شود.

این پیش‌بینی مبتنی بر تحلیل‌های فنی و تجربه بلانتز در حوزه تریدینگ ارزهای دیجیتال است. با این حال، همواره باید توجه داشت که پیش‌بینی‌های قیمتی در این بازار دارای ریسک بالایی هستند و سرمایه‌گذاران باید با احتیاط عمل کنند.

بیت کوین، در آستانه رالی پنج‌مرحله‌ای

این تحلیل‌گر با استناد به نظریه موج الیوت (Elliot Wave)، عنوان می‌کند که بیت کوین تمایل به صعود در پنج مرحله‌ دارد، در این نظریه موج اول، سوم و پنجم حرکت صعودی خواهند داشت و موج های دوم و چهارم دوره‌های اصلاحی هستند.

بلانتز می‌گوید:

بیت کوین در هفته گذشته مانند یک هیولا ظاهر شده است و از کف قیمت خود در ۸ جولای (۱۸ تیر)، رشد خوبی را تجربه کرده است.

پیش‌بینی من این است که در سطح مقاومت ۷۱,۰۰۰ دلار، همراه با ورود هیجانی بیشتر معامله‌گران به بازار، شاهد اصلاح در قیمت بیت کوین باشیم.

نمودار-قیمت-بیت-کوین

طبق نموداری که بلانتز برای بیت کوین پیشبینی کرده است، احتمال می‌رود که قیمت بیت‌ کوین، در محدوده ۶۰,۰۰۰ دلار اصلاح شود و بعد از آن به ۱۱۰,۰۰۰ دلار افزایش داشته باشد.

در زمان نگارش این مطلب، بیت کوین با قیمت ۶۷,۶۶۷ دلار معامله می‌شود که و افزایش روزانه قیمت آن بیش از ۱٪ است.

بلانتز همچنین به‌دقت میم کوین پاپ‌کت (POPCAT) را زیر نظر دارد که یک آلت کوین مبتنی بر سولانا (SOL) است. بلانتز می‌گوید که نسبت به این میم کوین خوش‌بین است و انتظار دارد که پس از آخرین افزایش خود در ۰.۷۳ دلار، می‌تواند رشد بیشتری را تجربه کند.

او در این‌باره می‌گوید:

پاپ‌کت به بالاترین قیمت خود رسید و به‌نظر من به‌زودی رشد بیشتری را تجربه خواهد کرد.

قیمت-بیت-کوین (1)

منبع: میهن بلاکچین

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها