|

قراردادهای آپشن بیت‌کوین و اتریوم لیست می شود

شواهد نشان می دهد که صرافی بایننس قرار است قراردادهای آپشن بیت‌کوین و اتریوم را لیست کند.

اقتصاد قراردادهای آپشن بیت‌کوین و اتریوم لیست می شود

بایننس را می توان بزرگ ترین صرافی ارز دیجیتال دانست که شنیده می شود قرار است قراردادهای آپشن بیت کوین و اتریوم را لیست کند.

صرافی بایننس، بزرگترین صرافی ارز دیجیتال در جهان، از عرضه قراردادهای آپشن بیت‌کوین و اتریوم در مقابل تتر خبر داد. تاریخ انقضای این قراردادهای جدید که قرار است در تاریخ ۲۴ جولای (۳ مرداد) به لیست معاملات اضافه شوند، ۸ نوامبر (۱۸ آبان) است. صرافی بایننس این قراردادهای آپشن‌ را به صورت اروپایی طراحی کرده‌ است. مدل اروپایی قراردادهای آپشن، به این معنی است که فقط در زمان تاریخ انقضا قابل اجرا هستند؛ برخلاف قراردادهای آپشن آمریکایی که حتی پیش از زمان انقضا هم قابلیت اجرا دارند. 

بایننس قرار است قراردادهای آپشن بیت‌کوین و اتریوم را درمقابل تتر (USDT) راه‌اندازی کند که یک مرحله جدید در مجموعه محصولات بایننس است. بر اساس این اطلاعیه، بایننس در تاریخ ۲۴ جولای ۲۰۲۴ (۳ مرداد) در ساعت ۸ صبح به وقت UTC (۱۱:۳۰ به وقت تهران)، قراردادهای آپشن BTCUSDT و ETHUSDT را لیست می‌کند. این قراردادها دارای تاریخ انقضای ۸ نوامبر ۲۰۲۴ خواهند بود.

در حالی که قراردادهای آپشن‌ توکن BNB اخیرا منقضی شده‌اند، این اطلاعیه فقط شامل آپشن‌های بیت کوین و اتریوم است. عدم حضور قرارداد آپشن جدید برای BNB توجه برخی از ناظران بازار را جلب کرده و منجر به گمانه‌زنی‌هایی در مورد استراتژی بایننس برای پیشنهادات مشتقات توکن بومی خود شده است.

این قراردادهای جدید به عنوان آپشن‌های اروپایی طراحی شده‌اند، به این معنی که فقط در تاریخ انقضا قابل اجرا هستند. معامله‌گران و سرمایه‌گذارانی که به این محصولات جدید علاقه دارند، توصیه می‌شود که برای اطلاعات دقیق‌تر در مورد شرایط قراردادها، قوانین معاملات، و مدیریت ریسک به مشخصات قراردادهای آپشن بایننس مراجعه کنند.

این اعلامیه بایننس، پیچیدگی بازار ارزهای دیجیتال را نشان می‌‌دهد که در حال افزایش است و می‌تواند به جذب بیشتر نهادهای سرمایه‌گذاری به این پلتفرم کمک کند. معرفی آپشن‌های جفت‌شده با تتر برای بیت‌کوین و اتریوم ابزارهای بیشتری را برای معامله‌گران جهت استراتژی‌های هجینگ و سفته‌بازی فراهم می‌کند.

فراتر از راه‌اندازی آپشن‌ها، صرافی بایننس شاهد تحولات مهم دیگری نیز بوده است. Binance US، شعبه آمریکایی این صرافی، درگیر یک پرونده قضایی با کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا (SEC) است. یک دستور رضایت از سوی قاضی پرونده صادر شده که شامل محدودیت‌هایی برای شعبه آمریکایی بایننس بود. اما اخیراً، قاضی جکسون یک حکم صادر کرده که بایننس را از برخی از این محدودیت‌ها معاف می‌کند. همچنین، کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) با این معافیت مخالفت نکرده است که این موضوع به عنوان یک پیروزی برای صرافی بایننس و صنعت ارزهای دیجیتال تلقی می‌شود.

در خبر دیگری، بایننس یک پورتال ایردراپ جدید معرفی کرده است که پروژه اولیه آن Banana Gun (BANANA) است. این برنامه برای پاداش‌دهی به هولدرهای توکن BNB است که در Simple Earn شرکت کرده‌ بودند. راه‌اندازی Banana Gun نشان‌دهنده تلاش‌های مداوم بایننس برای افزایش تعامل کاربران و ارائه ارزش بیشتر به جامعه معامله‌گران و سرمایه‌گذاران خود است.

منبع: میهن بلاکچین
کدخبر: 331465

ارسال نظر

 

آخرین اخبار

پربازدیدترین