|
کدخبر: 331470

احتمال صعود آلت کوین ها تا ۵۷ درصد است | فصل آلت سیزن ها نزدیک است ؟

از تحلیل بازار ارزهای دیجیتال می‌توان چنین برداشت کرد: دامیننس بیت‌کوین: بیت‌کوین در حال حاضر در یک الگوی مثلث متقارن قرار دارد، که نشان می‌دهد امکان صعود آن تا ۵۷% وجود دارد.روند بازار آلت‌کوین‌ها: روند صعودی بازار آلت‌کوین‌ها در حال از دست دادن قدرت خود است.

اقتصاد  احتمال صعود آلت کوین ها تا ۵۷ درصد است | فصل آلت سیزن ها نزدیک است ؟

 در طول فصل گذشته، تعداد آلت‌کوین‌هایی که بیش از ۵۰% رشد داشته‌اند بسیار محدود بوده است. پیش‌بینی آینده: با توجه به رشد قیمت بیت‌کوین و پایداری روند صعودی آن، پیش‌بینی می‌شود که بازار آلت‌کوین‌ها روندی نزولی در پیش داشته باشد.در مجموع، این تحلیل‌ها نشان می‌دهد که بازار ارزهای دیجیتال در حال حاضر در شرایط خاصی قرار دارد و تمرکز روی بیت‌کوین در مقایسه با سایر ارزهای دیجیتال می‌تواند چشم‌انداز مثبت‌تری داشته باشد.

با توجه به تغییر شرایط بازار، به دلیل ادامه افزایش قیمت بیت کوین، احتمال وقوع آلت سیزن بیشتر کاهش یافته است. از آنجایی که اکثر دارایی‌های کریپتو به دلیل کمبود نقدینگی در بازار تحت فشار باقی می‌مانند، وقوع آلت سیزن بیشتر به تأخیر می‌افتد.

آلت سیزن به‌ این زودی‌ها اتفاق نمی‌افتد

آلت‌‌ سیزن با تاخیر مواجه شده است، زیرا بازار آن‌طور که باید از افزایش قیمت آلت‌ کوین‌ها حمایت نمی‌کند. طبق شاخص جهت‌دار میانگین ​​(ADX)، روند صعودی بازار آلت کوین نشانه‌هایی از تضعیف را نشان می‌دهد.

ADX به آستانه بحرانی ۲۵.۰ نزدیک می‌شود و نشان‌دهنده این است که روند فعلی، قدرت خود را از دست خواهد داد.

بازار-آلت-کوین

این نزول بالقوه در روند آلت کوین‌ها یک علامت نگران‌کننده به‌حساب می‌آید. این روند ضعیف می‌تواند اعتماد سرمایه‌گذاران به بازار و همین‌طور تمایل سرمایه‌گذاران به خرید را کاهش دهد و در نتیجه چالش‌های بازار را تشدید کند.

در طول ۹۰ روز گذشته، اکثر دارایی‌ها در بازار آلت کوین برای دستیابی به رشدی قابل‌توجه با مشکل مواجه شده‌اند. تنها دو آلت کوین تون کوین (Toncoin) و PEPE موفق به ثبت سود بیش از ۵۰٪ شده‌اند که این امر نشان‌دهنده عملکرد استثنایی آن‌ها در میان بازاری عمدتاً راکد است.

رشد محدود در اکثر آلت کوین‌ها یک شاخص نگران‌کننده از وضعیت کلی بازار کریپتوست. اگر این روند ادامه یابد، می‌تواند منجر به کاهش اعتماد و افزایش نوسانات شود و بر احساسات سرمایه‌گذاران و ثبات بازار تأثیرات منفی بگذارد.

دامیننس بیت کوین نتوانسته سقف‌های جدید را تجربه کند

قیمت بیت کوین اخیراً از مرز ۶۸,۰۰۰ دلار عبور کرد که منجر به افزایش دامیننس به ۵۵.۴۹٪ شد. نوسانات اخیر باعث شده در نمودار دامیننس بیت کوین یک الگوی مثلث متقارن تشکیل شود. این الگوی ادامه‌دهنده صعودی نشان می‌دهد احتمال ۴.۳۴٪ رشد وجود دارد و می‌تواند دامیننس بیت کوین را به ۵۷٪ برساند.

این موضوع پتانسیل رسیدن به آلت سیزن جدید را مختل می‌کند. اگر این الگو نقض شده و دامیننس بیت کوین آن را به سمت پایین بشکند، کاهش دامیننس به کمتر از ۵۴.۳۹٪ می‌تواند آلت‌ کوین‌ها را تا حدی بازیابی کرده و احتمال وقوع آلت سیزن را بالا ببرد. در غیر این صورت، شاید به این زودی‌ها شاهد عملکرد مثبت آلت کوین‌ها نباشیم.

منبع: میهن بلاکچین

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها