|
کدخبر: 331472

عملکرد جذاب سولانا بین سایر میم کوین ها

بایننس ریسرچ، بخش تحقیقاتی بایننس - بزرگترین صرافی ارزهای دیجیتال بر اساس حجم معاملات - گزارش داده است که یکی از بخش‌های این بازار، بیش از سایر بخش‌ها رشد و پیشرفت داشته است:

اقتصاد عملکرد جذاب سولانا بین سایر میم کوین ها

عملکرد مثبت میم‌کوین‌ها: بر اساس گزارش بایننس ریسرچ، میم‌کوین‌ها در مقایسه با سایر بخش‌های بازار ارزهای دیجیتال، بهترین عملکرد را به ثبت رسانده‌اند.

مستعد رشد بودن سایر بخش‌ها: همچنین در گزارش بایننس ریسرچ، به بخش‌های دیگری از بازار ارزهای دیجیتال که پتانسیل رشد دارند، اشاره شده است.

در مجموع، این گزارش نشان می‌دهد که در بازار ارزهای دیجیتال، میم‌کوین‌ها در صدر قرار گرفته و سایر بخش‌ها نیز پتانسیل رشد بالایی دارند.

بخش‌هایی که طبق گزارش بایننس پیشتاز بوده‌اند

طبق گزارش اخیر بایننس ریسرچ، در سال ۲۰۲۴ این میم‌ کوین‌ها هستند که افراد جدید را وارد دنیای کریپتو کرده‌اند. بایننس ریسرچ نوشت:

میم‌کوین‌ها باعث معاملات زیادی در بین معامله‌گران شده‌اند و در بین جامعه کریپتو توجه زیادی را به خود جلب کرده‌اند. با توجه به اینکه در بین تمام بخش‌های بازار، میم‌ کوین‌ها از ابتدای سال تاکنون بهترین عملکرد را داشته‌ و توانسته‌اند بازده خیره‌کننده ۲۷۹٪ را ثبت کنند، جای تعجب نیست که این بخش مورد توجه زیادی قرار گرفته است.

منبع: Binance Research

طبق گفته بایننس ریسرچ، شبکه لایه دوم اتریوم به نام بیس (Base) و سولانا، رقیب اتریوم، دو بلاکچینی هستند که رشد میم کوین‌ها را هدایت می‌کنند.

بایننس اشاره می‌کند که پروژه‌های کریپتو مرتبط با فناوری‌های نوظهور هوش مصنوعی نیز علاقه کاربران کریپتو را جلب کرده‌اند.

این تحقیق همچنین نشان می‌دهد بخش دیفای (DeFi) نیز در سال ۲۰۲۴ جان تازه‌ای گرفته است:

در سال ۲۰۲۴، شاهد ورود سرمایه زیادی به بخش دیفای بوده‌ایم که این موضوع ارزش کل قفل شده (TVL) را به ۷۲.۸٪ افزایش داده؛ یعنی از ۵۴.۴ میلیارد دلار در ابتدای سال به ۹۴.۱ میلیارد دلار رسیده است. این افزایش تقریباً به نفع همه بخش‌های دیفای بوده است؛ چه بازارهای اصلی و چه بازارهای توکن‌های تخصصی‌تر. این موضوع منجر به ظهور پروتکل‌هایی شده است که امور مالی را به صورت آنچین در دسترس کرده‌اند که پیش از این دسترسی به خدمات آن‌ها به این شکل امکان‌پذیر نبود.

بایننس با نگاهی به باقی سال، اشاره کرد که بخش‌های توکنیزه کردن دارایی‌های واقعی و اکوسیستم در حال رشد بیت‌کوین، حوزه‌های دیگری هستند که باید مورد توجه قرار گیرند.

 

منبع: میهن بلاکچین

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها