|
کدخبر: 331476

ایردراپ بازی نوستالژی هم آمد | از مونوپولی غافل نشوید + آموزش

بر اساس اطلاعیه گروه مایا برندز (Mhaya Brands)، این شرکت اقدام به راه‌اندازی ایردراپ مونوپلی مایا (Monopoly Mhaya) کرده است. مونوپلی مایا یک مینی‌اپلیکیشن تلگرامی و یک بازی «کسب درآمد کلیکی» محسوب می‌شود، مشابه پروژه‌هایی مانند نات کوین و همستر کامبت.

اقتصاد ایردراپ بازی نوستالژی هم آمد | از مونوپولی غافل نشوید + آموزش

این ایردراپ به کاربران امکان می‌دهد تا با انجام اقداماتی مانند عضویت در کانال تلگرامی، لایک و به اشتراک‌گذاری پست‌ها و مواردی از این دست، جوایزی به صورت رمزارز دریافت کنند. هدف از ایجاد چنین پروژه‌هایی، افزایش آگاهی و مشارکت کاربران در فضای رمزارزها است.

این موفقیت سریع نشان می‌دهد که طرح و ایده این بازی، مورد استقبال کاربران قرار گرفته است. مدل کسب درآمد کلیکی و مکانیزم مبتنی بر ایردراپ در آن، به جذب کاربران کمک کرده و محبوبیت این بازی را در میان علاقه‌مندان به این حوزه افزایش داده است.

ایردراپ مونوپولی مایا چیست؟

موفقیت مینی‌اپلیکیشن‌ها در تلگرام باعث شده که روزانه ۴۰۰ تا ۵۰۰ هزار کاربر جدید به اپلیکیشن تلگرام بپیوندند. این موضوع تلگرام را به یکی از اپلیکیشن‌هایی که با بیشترین سرعت در حال رشد هستند تبدیل کرده است. مونوپلی مایا نیز یک بازی کسب درآمد کلیکی جدید است که در ماه جولای ۲۰۲۴ راه‌اندازی شده و شما با شرکت در بازی آن، فرصت خواهید داشت تا در دسته اولین کاربرانی باشید که در این مینی اپلیکیشن شروع به فعالیت کردند.

به گفته این تیم، تیم مایا برندز برنامه دارد توکن‌های مربوط به پلتفرم خود را مینت و بخش زیادی از آن را بین کاربرانی که در مراحل اولیه این پروژه مشارکت داشتند، تقسیم کند.

آموزش ایردراپ مونوپلی مایا

روش‌های دریافت توکن مانند بازی های دیگر است و باید بر روی آواتار مونوپلی مایا کلیک کنید تا توکن‌های خود را افزایش دهید. توجه داشته باشید هر کلیک مقداری از انرژی شما کم می‌کند، بنابراین به دقت از کلیک‌ها استفاده کنید.

مرحله اول

مونوپلی۱

همچنین می‌توانید از طریق بخش «Earn»، با انجام ماموریت‌های موجود در لیست، تعداد توکن‌های خود را افزایش دهید. در این بخش ماموریت‌های روزانه دارید و می‌توانید با سر زدن روزانه به این مینی اپلیکیشن، توکن‌های بیشتری دریافت کنید.

مرحله دوم

مونوپلی۲

در بخش «Invite» نیز با دعوت دوستانتان به بازی می‌توانید ۱۰ هزار توکن دریافت کنید. با دعوت بیشتر دوستانتان، شما توکن‌های بیشتری دریافت خواهید و اگر دوست شما عضو تلگرام پریمیوم باشد میزان توکن‌های پاداش برای شما ۳ برابر می‌شود.

مرحله سوم

مونوپلی۳

با کلیک روی «Level» می‌توانید از سطح فعلی خود و تسک‌های مورد نیاز برای رفتن به سطح بعدی مطلع می‌شوید.

مرحله چهارم

مونوپلی۴

مایا برندز یک جذب سرمایه استراتژیک ۵ میلیون دلاری از شرکت فایراستون گلوبال (Firestone Global) داشته است که پشتیبانی مالی قوی برای کاربران فراهم می‌کند. این سرمایه‌گذاری به امنیت و اعتبار بازی نیز اضافه می‌کند.

گمانه‌زنی‌هایی در رابطه با یک ایردراپ سخاوتمندانه، مشابه آنچه با نات کوین (NOT) تجربه شد نیز وجود دارد. بازیکنان مونوپلی مایا اکنون می‌توانند کیف پول TON تلگرام خود را نیز به این بازی متصل کنند.

 

منبع: میهن بلاکچین

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها