|
کدخبر: 331478

گام موفقیت آمیز رمز ارز TON | قیمت این ارز دیجیتال صعودی می شود ؟

طبق اطلاعات منتشر شده، بنیاد TON (Telegram Open Network) به تازگی قرارداد همکاری استراتژیک با موکاورس (Mocaverse) متعلق به شرکت انیموکا برندز (Animoca Brands) و بنیاد موکا (MOCA) را امضا کرده است.

اقتصاد گام موفقیت آمیز رمز ارز TON | قیمت این ارز دیجیتال صعودی می شود ؟

هدف اصلی از این همکاری، توسعه و ارائه یکی از بزرگ‌ترین شبکه‌های تعامل‌پذیر (interoperable) در حوزه کریپتوکارنسی به بیش از ۱.۶ میلیارد کاربر است.

بنیاد TON، پلتفرم غیرمتمرکز و ارائه‌دهنده زیرساخت‌های بلاک‌چین است که با هدف ایجاد یک اکوسیستم مبتنی بر بلاک‌چین قابل مقیاس پذیر و سریع طراحی شده است. همکاری با موکاورس می‌تواند به این بنیاد کمک کند تا این اهداف را با دسترسی به پایگاه کاربری گسترده انیموکا برندز و بنیاد موکا محقق سازد.

این همکاری نشان می‌دهد که بنیاد TON به دنبال گسترش حضور و نفوذ خود در بازار کریپتو و توسعه شبکه تعامل‌پذیر بین اکوسیستم‌های مختلف است.

اطلاعات منتشر شده حاکی از آن است که قرارداد همکاری استراتژیک بین بنیاد TON و موکاورس در حالی امضا شده است که انیموکا برندز در سال گذشته به یکی از بزرگ‌ترین اعتبارسنج‌های (validator) بلاک‌چین TON تبدیل شده است. این اقدام انیموکا برندز در راستای هدف این شرکت برای سرمایه‌گذاری و فعالیت در حوزه وب ۳ صورت گرفته است.

همکاری بین بنیاد TON و موکاورس که زیرمجموعه انیموکا برندز است، می‌تواند به تقویت اکوسیستم و شبکه TON و افزایش دسترسی آن به پایگاه کاربری گسترده انیموکا برندز و بنیاد موکا کمک کند. این موضوع می‌تواند در راستای اهداف بنیاد TON برای توسعه یکی از بزرگ‌ترین شبکه‌های تعامل‌پذیر در حوزه کریپتو و ارائه آن به بیش از ۱.۶ میلیارد کاربر مؤثر باشد.

همکاری بنیاد TON با بنیاد موکا

بر اساس بیانیه‌ای که روز گذشته منتشر شده است، به دنبال این همکاری یک صندوق ذخیره ۲۰ میلیون دلاری از توکن‌های تون کوین و موکا کوین ایجاد خواهد شد. این صندوق قرار است برای برنامه‌های مختلفی نظیر برنامه‌های شتاب‌دهنده و هکاتون‌ها صرف شود تا به توسعه‌دهندگان برای فعالیت بیشتر در اکوسیستم TON انگیزه دهد.

در این بیانیه همچنین تاکید شده که این همکاری برای تسهیل تعامل کاربران هردو اکوسیستم از طریق ترکیب استراتژی‌های بازار و تخصیص توکن صورت گرفته است.

در این بیانیه آمده است:

با این همکاری، انیموکا برندز و موکاورس فعالانه شبکه بلاکچینی TON را برای پروژه‌هایی که در حال توسعه بازی‌ها هستند ترویج و مزایای آن را بازگو خواهند کرد.

علاوه بر این، به دنبال این همکاری موکاورس از توسعه سیستم امتیازدهی بر اساس شهرت شبکه TON پشتیبانی کرده و داده‌های مورد نیاز برای سرویس Society ID شبکه TON را فراهم می‌کند. انتظار می‌رود این سرویس تا سال ۲۰۲۸ راه‌اندازی شود.

استیو یون (Steve Yun)، رییس بنیاد TON در رابطه با این همکاری می‌گوید:

تمرکز شبکه TON بر آزادی تعامل با آرمان‌های انیموکا برندز برای حقوق مالکیت دیجیتال همسو است. این همکاری، TON را به شبکه مورد علاقه بازی‌ها و شبکه‌های اجتماعی تبدیل می‌کند. سیستم اعتبارسنجی مبتنی بر شهرتی که به دنبال این همکاری توسعه داده می‌شود به کاربران امکان می‌دهد تا هویت و ارزش‌های خود را در شبکه TON بیان کنند.

منبع: میهن بلاکچین

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها