|
کدخبر: 331485

پیش فروش خودروهای داخلی از امروز | این فرصت استثنایی را از دست ندهید

تحویل خودرو‌های در پیش فروش محصولات سایپا و ایران خودرو آغاز می‌شود.شرکت های سایپا و پارس خودرو از آذرماه تا اسفندماه سال جاری خواهد بود.

اقتصاد پیش فروش خودروهای داخلی از امروز | این فرصت استثنایی را از دست ندهید

امروز پیش فروش محصولات سایپا و ایران خودرو آغاز می‌شود. شرکت های سایپا و پارس خودرو از امروز، ۳ مرداد، تا زمان تکمیل ظرفیت، محصولات خود را پیش فروش می کنند.  این فرصت برای مشتریان است که می توانند خودروهای این دو شرکت را از پیش رزرو و خریداری کنند.

آغاز پیش فروش محصولات برای متقاضیان

طرح های حمایتی گروه خودروسازی سایپا به منظور افزایش عرضه محصولات و تنظیم بازار، پیش فروش محصولاتی همچون ساینا اس با استاندارد ۸۵ گانه، کوییک GX-L با ترمز ESC و سهند S را از ساعت ۱۰ صبح روز چهارشنبه (۱۴۰۳/۰۵/۰۳) آغاز می کند. این پیش فروش صرفا برای متقاضیان طرح های حمایتی ازجمله طرح جایگزینی خودروهای فرسوده و همچنین خودروی کوییک GXR-L با ترمز ESC ویژه متقاضیان عادی، حمایت از خانواده و جوانی جمعیت و جایگزینی خودروهای فرسوده از طریق سایت فروش اینترنتی محصولات گروه خودروسازی سایپا (https://saipa.iranecar.com) تا زمان تکمیل ظرفیت خواهد بود.

تحویل خودرو‌های یاد شده از آذرماه تا اسفندماه سال جاری خواهد بود.

متقاضیان می‌توانند جهت تسهیل در فرآیند ثبت نام، قبل از زمان شروع ثبت نام به آدرس یاد شده مراجعه کرده و نسبت به ثبت و یا به روز رسانی اطلاعات شخصی و دریافت کد کاربری و رمز عبور اقدام کنند.

ثبت نام در این طرح فروش، صرفاً از طریق آدرس فوق الذکر امکان پذیر است و در صورت استفاده از سایر آدرس‌های اینترنتی، عواقب آن بر عهده متقاضی خواهد بود.

سایپا

منبع: ایسنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها