|
کدخبر: 331848

غافلگیری شیائومی ۱۵ برای هواداران | این گوشی بازار را تکان می دهد

ظاهراً این دستگاه کمی دیرتر از سایر مدل‌های سری شیائومی ۱۵ به بازار می آید.

اقتصاد غافلگیری شیائومی ۱۵ برای هواداران | این گوشی بازار را تکان می دهد

با توجه به گزارش‌ها، شرکت فناوری بزرگ چینی در حال کار بر روی معرفی و عرضه سری گوشی‌های پرچمدار شیائومی ۱۵ است. قبلاً جزئیات شیائومی ۱۵ و شیائومی ۱۵ پرو منتشر شده بود و اکنون با افشای برخی اطلاعات درباره شیائومی ۱۵ الترا، اطلاعات بیشتری از این سری دستگاه‌ها را در اختیار داریم.

سری گوشی‌های شیائومی ۱۵، اولین دستگاه‌هایی خواهند بود که با اسنپدراگون ۸ نسل ۴ روانه بازار می‌شوند. انتظار می‌رود که مدل‌های استاندارد و پرو مدت کوتاهی پس از معرفی تراشه جدید کوالکام عرضه شوند و نسخه اولترا نیز احتمالاً در سه‌ماهه ابتدایی ۲۰۲۵ به بازار خواهد آمد.

طبق گفته «اسمارت پیکاچو»، افشاگر مطرح در پلتفرم اجتماعی ویبو، این گوشی ظاهراً از صفحه‌نمایش دولایه OLED و رزولوشن ۲K بهره خواهد برد؛ فناوری که اپل آن را تحت عنوان Tandem OLED در آیپد پرو جدید خود به‌کار برده و قبلاً نیز آن را در مجیک ۶ Ultimate آنر دیده بودیم. این نمایشگرها در مقایسه با نمونه‌های تک‌لایه، روشنایی بیشتری دارند و انرژی کمتری مصرف می‌کنند.

شیائومی-15

از طرفی قلب تپنده دستگاه، اسنپدراگون ۸ نسل ۴ خواهد بود که با افزایش بهره‌وری، تسک‌های گرافیکی کاربران را به خوبی پردازش خواهد کرد؛ در کنار این تراشه، حداکثر ۲۴ گیگابایت رم نیز در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت.

گوشی جدید شیائومی احتمالاً انرژی خود را از یک باتری ۶۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی تأمین خواهد کرد؛ با توجه به ظرفیت حجیم این باتری، انتظار می‌رود ضخامت این گوشی از ضخامت ۹.۲ میلی‌متری و وزنش از وزن ۲۲۹.۵ گرمی نسل قبل بیشتر باشد. البته باید تا زمستان پیش‌رو و انتشار دقیق‌تر مشخصات شیائومی ۱۵ اولترا منتظر ماند.

منبع: دیجیاتو

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها