|
کدخبر: 331865

افشاگری ایلان ماسک برای طرفداران دوج کوین | سیگنال تازه برای بازار ارز دیجیتال اعلام شد

هرچند برخی پیش‌بینی می‌کردند که ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا، در کنفرانس بیت کوین ۲۰۲۴ شرکت خواهد کرد، اما این کنفرانس بدون حضور او برگزار شد. اکنون ماسک در یک پادکست در مورد بیت کوین و صحبت‌های ترامپ صحبت کرده است.

اقتصاد افشاگری ایلان ماسک برای طرفداران دوج کوین | سیگنال تازه برای بازار ارز دیجیتال اعلام شد

در پادکست X Takeover، ماسک دیروز درباره فناوری، اکتشافات فضایی و ارزهای دیجیتال صحبت کرد. او اعلام کرد که بیت کوین و برخی دیگر از ارزهای دیجیتال ارزشمند هستند.

صحبت‌های جدید ایلان ماسک در مورد بیت کوین

وی در این پادکست در واکنش به سوالی که از او در مورد بیت کوین پرسیده شد گفت: من قصد تبلیغ ارزهای دیجیتال، حداقل با شوخی کردن را ندارم. اگر می‌بینید من باعث پامپ قیمت ارزهای دیجیتال می‌شوم، هیچ قصدی برای آن ندارم. فکر می‌کنم بیت کوین و شاید برخی دیگر از ارزهای دیجیتال شایستگی دارند. من علاقه خاصی به دوج کوین پیدا کرده‌ام چراکه سگ‌ها و میم‌ها را دوست دارم.

در ماه می، ماسک گزارش‌هایی مبنی بر گفتگوی او و ترامپ در مورد ارزهای دیجیتال را رد کرد و در توییتی در این رابطه نوشت:

مطمئنا من هرگز با ترامپ در مورد ارزهای دیجیتال صحبت نکرده‌ام، اگرچه من عموما طرفدار چیزهایی هستم که قدرت را از دولت به مردم منتقل می‌کند، کاری که ارزهای دیجیتال انجام می‌دهند.

ترامپ سخنران اصلی روز شنبه در کنفرانس بیت کوین ۲۰۲۴ بود. همانطور که گزارش دادیم، وی در صحبت‌هایش خاطرنشان کرد در صورت پیروز شدن در انتخابات ماه نوامبر، گری گنسلر، رییس کنونی کمیسیون بورس را برکنار می‌کند و به جای فروش بیت کوین‌های دولت آمریکا، آنها را به ذخیره‌ای استراتژیک تبدیل خواهد کرد.

ماسک یکی از ثروتمندترین افراد جهان است و در سال ۲۰۲۱ با توییت‌های مکرر خود به رکوردشکنی دوج کوین منجر شد. با این حال، وی در دسامبر سال گذشته مدعی شد به «سختی» وقت می‌کند به ارزهای دیجیتال فکر کند.

وی همچنین در این پادکست در واکنش به استفاده از ارزهای دیجیتال در شبکه اجتماعی X (توییتر سابق) به کاربران هشدار داد اخبار فیک را دنبال نکنند و از آنها خواست تا «واقعی بودن این اخبار را برررسی کنند».

منبع: میهن بلاکچین

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها