|
کدخبر: 331879

قیمت جدید انواع مرغ بسته بندی در بازار | ظرفیت تولید افزایش یافت

قیمت جدید مرغ در ۹ مرداد به شرح جدول زیر اعلام شد.

اقتصاد قیمت جدید انواع مرغ بسته بندی در بازار | ظرفیت تولید افزایش یافت

قیمت مرغ امروز ۹ مرداد ۱۴۰۳  نسبت به روز قبل با تغییرات خیلی کمی همراه شد.

قیمت انواع مرغ در نهم مرداد ۱۴۰۳ به شرح زیر است:

نوع مرغ

قیمت(تومان)

ران مرغ بدون پوست بدون دنبالچه چربی سر ساق

۱۲۹,۵۰۰

مغز ران بدون پوست بدون استخوان

۱۴۹,۵۰۰

ساق مرغ بدون پوست و سر ساق

۱۲۶,۰۰۰

سینه مرغ بدون پوست، شش، گردن، بال

۱۵۲,۵۰۰

سینه مرغ بدون پوست، شش، گردن، بال، بازو

۱۵۹,۵۰۰

ران و سینه بدون پوست بدون دنبالچه شش گردن بال

۱۴۱,۰۰۰

بال کبابی ساده - بدون نوک بال

۹۸,۰۰۰

بازوی کبابی ساده

۸۲,۵۰۰

مخلوط بال و بازو کبابی ساده

۹۴,۰۰۰

فیله مرغ

۱۸۸,۰۰۰

گردن مرغ بدون پوست

۶۰,۰۰۰

شنیتسل بدون آرد

۱۷۹,۰۰۰

جوجه چینی

-

جوجه کباب بی استخوان و بدون بازو ساده

۱۸۲,۰۰۰

جوجه کباب بااستخوان ساده

-

پا چینی ۱۰ عددی مرغ

-

مرغ کنتاکی

-

دل مرغ پاک کرده

۲۹,۰۰۰

جگر مرغ

۲۲,۰۰۰

سنگدان مرغ

۱۹,۰۰۰

پای مرغ

۱۸,۰۰۰

بلدرچین منجمد بسته ۱۰۰۰گرمی

۱۲۵,۰۰۰

بلدرچین منجمد بسته ۵۰۰گرمی

۸۹,۰۰۰

بلدرچین کامل تازه(بسته ۱۰۰۰گرمی)

۱۲۵,۰۰۰

مرغ کامل منجمد، بسته بندی کیسه ای (پوشش کیسه نایلونی)

-

مرغ کامل تازه، بسته بندی کیسه ای(پوشش کیسه نایلونی)

۸۲,۵۰۰

مرغ کامل تازه پاک شده، بسته بندی بشقابی

-

تخم مرغ بسته بندی ۱۵ عددی بسته بندی

۶۴,۹۰۰

تخم مرغ بسته ۲۰ عددی بسته بندی

۸۲,۹۰۰

تخم مرغ بسته ۹ عددی بسته بندی

۴۹,۹۰۰

تخم مرغ بسته ۶ عددی بسته بندی

۳۱,۹۰۰
 

ظرفیت تولید مرغ در فیروزه به ۳۳۰ هزار قطعه افزایش یافت

حسن کلیدری با بیان اینکه به همت کشاورزان توفیقات خوبی را طی یک سال گذشته توانستیم در سطح شهرستان به دست آوریم، افزود: طی یک سال اخیر توانستیم بالغ‌بر ۵ میلیارد تومان در حوزه آب و خاک جذب کنیم.

وی از لایروبی ۲۸ قنات در روستاهای مختلف و اجرای ۲۱ کیلومتر انتقال آب با لوله، اجرای ۲ کیلومتر کانال‌های بتنی و یک استخر ذخیره آب کشاورزی طی این مدت خبر داد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان فیروزه با اشاره به رشد ۳۵ درصدی تحویل گندم شهرستان به مراکز خرید دولتی نسبت به میانگین کشوری، تصریح کرد: تحویل گندم شهرستان در سال ۱۴۰۱ حدود ۵۳۰۰ تن بود که این مقدار در سال گذشته به ۷۳۰۰ تن افزایش یافت که به سیلو و کارخانجات آرد تحویل شد.

وی با بیان اینکه در حوزه صنایع تبدیلی دومین سردخانه نگهداری محصولات کشاورزی در شهرک صنعتی کمال به بهره‌برداری رسید، اظهار کرد: با حمایت‌های صورت گرفته اولین کارخانه بسته‌بندی رطب با سرمایه‌گذاری بالغ‌بر ۲۰ میلیارد تومان توسط بخش خصوصی در همین شهرک صنعتی نیز به بهره‌برداری رسید.

کلیدری همچنین از اخذ مجوز برای راه‌اندازی ۴ کارخانه کنستانتره برای شهرستان خبر داد و گفت: اولین کارخانه در بخش طاغنکوه به بهره‌برداری رسیده و سه کارخانه دیگر نیز ۵۰ تا ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارند که طی یک سال آینده نیز به بهره‌برداری خواهند رسید.

وی در ادامه گفت: گرچه قبلاً کارخانه تولید نوار تیپ با یک خط تولید در شهرستان به بهره‌برداری رسید اما با بهره‌برداری از سه خط دیگر در سال جاری اکنون این کارخانه نیز با چهار خط تولید خود را ادامه می‌دهد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان فیروزه همچنین بهره‌برداری از اولین گلخانه تولید نشاء در شهرستان طی سال جاری را از دیگر دستاوردها دانست و افزود: در این گلخانه بالغ‌بر ۳ میلیون نشاء تولید شده است.

وی همچنین از تولید ۱۴ رقم گوجه فرنگی و توزیع آنها بین کشاورزان خراسان رضوی خبر داد و افزود: در حوزه تولید کنستانتره طی یک سال اخیر حدود ۱۵ هزار تن تولید کنستانتره در شهرستان تولید و با نرخ مناسب بین کشاورزان توزیع شد، همچنین برای حمایت از کشاورزان ۷۰۰۰ تن جو نیز توزیع شد.

کلیدری در ادامه با اشاره به برگزاری انواع کارگاه‌های آموزشی و روز مزرعه‌ها در راستای افزایش آگاهی و دانش فنی کشاورزان گفت: این دوره‌ها در طول سال ادامه دارد و برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه سند تحول کشاورزی شهرستان تهیه شده است، خاطرنشان کرد: این سند تحول نقشه راهی خواهد بود تا در سال‌های آینده بتوانیم حوزه کشاورزی را پیش ببریم.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان فیروزه همچنین از جذب یک میلیارد تومان اعتبار بلاعوض برای توسعه باغات انگور دیم در طاغانکوه جنوبی خبر داد و گفت: با اعتبارات جذب شده امسال حدود ۵۰ هکتار توسعه باغات انگور دیم را در طاغان جنوبی شهرستان فیروزه داشتیم.

وی با تأکید بر اینکه تمام تلاش خود را به کار گرفته‌ایم تا بتوانیم کشاورزی معیشتی را به کشاورزی اقتصادی برای روستائیان و کشاورزان شهرستان تبدیل کنیم، گفت: امیدواریم امسال شاهد افزایش تولید با توجه به بارندگی‌هایی که داشتیم در سطح شهرستان باشیم.

منبع: بازار
  • ناشناس ارسالی در

    تا این وزیر کشاورزی نیکبخت ناکارآمد باشه ما همان پای مرغ هم نتوان خرید

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها