|
کدخبر: 331909

رشد چشمگیر قیمت یک خودرو وارداتی | کیا ۳۰۰ میلیون تومان گران شد

شرکت کوشا خودرو، وارد کننده اصلی محصولات کیا موتورز در ایران، قیمت جدید کیا K5 وارداتی را افزایش داده است. بر اساس اعلام این شرکت، قیمت کیا K5 نسبت به ماه گذشته ۳۰۰ میلیون تومان افزایش یافته است.

اقتصاد رشد چشمگیر قیمت یک خودرو وارداتی | کیا ۳۰۰ میلیون تومان گران شد

کیا K5 یکی از اولین و جذاب‌ترین سدان‌های وارداتی غیر چینی است که پس از آغاز مجدد واردات خودرو به کشور، توسط شرکت کوشا خودرو در ایران عرضه شده و تعدادی از آن به مشتریان تحویل داده شده است.

بنابر آخرین اخبار، شرکت کوشا خودرو قیمت قطعی این خودرو وارداتی را برای مشتریانی که قبلاً در سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی ثبت‌نام کرده و پیش‌پرداخت اولیه را پرداخت کرده بودند، اعلام کرده است.

بر اساس اعلام شرکت وارد کننده، این خودرو با افزایش فاحش ۳۰۳ میلیون تومانی با قیمت قطعی ۲ میلیارد و ۷۷۰ میلیون تومان عرضه می‌شود،. در حالی است که تا پیش از این قیمت کیا K5 وارداتی ۲ میلیارد و ۴۶۷ میلیون تومان اعلام شده بود

در بخش فنی کیا کی ۵ توربو مجهز به یک پیشرانه 1.5 لیتری توربوشارژ TGDI با توانایی تولید ۱۷۰ اسب بخار قدرت و 253 نیوتن متر گشتاور است. مجموع این توان از طریق یک جعبه دنده ۷ سرعته دوکلاچه به چرخ‌های جلو صورت می‌گیرد. سیستم تعلیق جلو از نوع مک‌فرسون و عقب از نوع مولتی‌لینک است که ترکیبی ایده‌آل برای راحتی سرنشینان و پایداری خودرو فراهم می‌کند.

نمای داخل کیا K5 وارداتی

از جمله آپشن های این خودرو می‌توان به فرمان کمک برقی MPDS با قابلیت تنظیم ارتفاع، چهار حالت رانندگی مختلف، سانروف پانورامیک، نمایشگر لمسی 12.3 اینچی، سیستم تهویه مطبوع دوکاناله، شارژر وایرلس، رینگ‌های 18 اینچی، آینه‌های تاشو برقی با قابلیت گرم‌کن، 6 کیسه هوای ده نقطه‌ای، سیستم کنترل پایداری الکترونیکی، دستیار کنترل حرکت در سربالایی و سرپایینی، ترمز اضطراری، سیستم رانندگی بین خطوط، و سیستم پایش فشار باد تایر (TPMS)، دوربین 360 درجه، سنسورهای پارک جلو و عقب، کروز کنترل، سنسور پارک و دوربین دنده عقب، اتولایت، شارژر فندکی و شارژر USB ایمبولایزر اشاره کرد.

 

منبع: گجت نیوز

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها