|
کدخبر: 332157

رونمایی از گوشی آنر مجیک ۶ + قیمت و عکس

آنر مجیک ۶ پرو نسخه هند در دو رنگ سبز اپیک و مشکی با ۱۲ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی به بازار عرضه خواهد شد و با قیمت ۸۹,۰۰۰ INR که معادل ۱,۰۶۲ دلار است، به فروش خواهد رسید.

اقتصاد رونمایی از گوشی آنر مجیک ۶ + قیمت و عکس

آنر مجیک ۶ پرو با یک صفحه نمایش LTPO OLED به اندازه ۶.۸ اینچ (۱۲۸۰p+۱۲۰Hz)، از چیپست اسنپدراگون ۸ نسل ۳ و باتری ۵۶۰۰ میلی‌آمپر ساعتی که دارای شارژ سیمی ۸۰ وات و شارژ بی‌سیم ۶۶ واتی است، به بازار عرضه خواهد شد. این دستگاه شامل یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، یک تله‌فوتو پریسکوپ ۱۸۰ مگاپیکسلی، یک دوربین اولتراواید ۵۰ مگاپیکسلی و یک دوربین سلفی ۵۰ مگاپیکسلی می‌باشد که ترکیبی جذاب به نظر می‌رسد.

شرکت آنر از گوشی جدید خود با نام آنر X۶۰i در چین رونمایی کرده است. این گوشی به تراشه دایمنسیتی ۶۰۸۰ مدیاتک مجهز شده و از یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی انرژی می‌گیرد.

کمپانی آنر گوشی هوشمند جدیدی را روانه بازار چین کرده است. این گوشی Honor X۶۰i نام دارد و به عنوان جانشین Honor X۵۰i سال گذشته وارد بازار شده است. این دستگاه نسبت به نسل قبلی خود یک‌سری پیشرفت‌ها و ارتقاهای جزئی دارد که شامل طراحی جدید، باتری بزرگ‌تر و نمایشگر بهتر می‌شود. برای آگاهی از کلیه مشخصات، ویژگی‌ها و قیمت این گوشی در ادامه با ما همراه باشید.

گوشی آنر X۶۰i دارای یک صفحه نمایش ۶.۷ اینچی اولد با وضوح فول‌اچ‌دی پلاس و نرخ نوسازی ۹۰ هرتزی است. این نمایشگر حداکثر روشنایی ۲۰۰۰ نیت را ارائه می‌دهد، با اسکنر اثر انگشت یکپارچه شده و از چهار طرف با حاشیه‌های متقارن احاطه شده است. یک بریدگی کپسول مانند در بالای این نمایشگر دیده می‌شود که با نمایش اعلان‌ها و موارد دیگر، کاربردی شبیه به جزیره داینامیک آیفون دارد. علاوه بر این، یک ماژول دوربین مربعی شکل در پنل پشتی به چشم می‌خورد که ظاهری ظریف مانند سری Pura هواوی دارد.

گوشی-آنر

مشخصات آنر X۶۰i

برای تصویربرداری، در پنل پشت Honor X۶۰i تنظیمات دوربین دوگانه با دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی و دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی قرار داده شده است. یک دوربین ۸ مگاپیکسلی نیز در پنل جلویی جهت ثبت تصاویر سلفی تعبیه شده است. این دوربین‌ها از قابلیت‌های پیشرفته‌ای مانند حذف اشیاء ناخواسته از تصاویر با هوش مصنوعی پشتیبانی می‌کنند.

در بخش سخت افزار این گوشی از پردازنده دایمنسیتی ۶۰۸۰ مدیاتک بهره گرفته شده که با حداکثر ۱۲ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی جفت می‌شود. گزینه رم مجازی نیز برای افزایش رم و در نتیجه عملکرد بهتر و روان‌تر در نظر گرفته شده است. این دستگاه انرژی مورد نیاز خود را از یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی با شارژ سریع ۳۵ واتی می‌گیرد و با داشتن گواهی IP۶۴ مقاومت خوبی در برابر گرد و غبار و آب دارد.

آنر ایکس ۶۰i در رنگ‌های بنفش، آبی، سفید و مشکی در بازار موجود شده است. قیمت این گوشی از ۱۳۹۹ یوان برای نسخه پایه با ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی شروع می‌شود و به ۱۵۹۹ یوان و ۱۷۹۹ یوان برای نسخه‌های ۱۲/ ۲۵۶ گیگابایتی و ۱۲/ ۵۱۲ گیگابایتی می‌رسد. این گوشی هوشمند از تاریخ ۲ آگوست برای خرید از طریق وب‌سایت رسمی شرکت سازنده و همچنین وب‌سایت JD.com در دسترس خواهد بود.

منبع: تکراتو

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها