|
کدخبر: 332166

اختصاصی گسترش نیوز؛

قیمت نجومی ویولن های دست ساز | نواختن موسیقی گران تمام می شود!

ویولن نسبت به بسیاری از سازهای دیگر، ساختار نسبتا ساده‌تری دارد. این موضوع به مبتدیان کمک می‌کند تا راحت‌تر با نحوه تنظیم و نواختن آن آشنا شوند.در این گزارش به بررسی گران ترین و ارزان ترین قیمت ویولن های موجود در بازار می پردازیم.

اقتصاد قیمت نجومی ویولن های دست ساز | نواختن موسیقی گران تمام می شود!

یادگیری نواختن یک ساز موسیقی می‌تواند تجربه‌ای بسیار رضایت‌ بخش و آموزنده باشد.انتخاب ساز مناسب اولین قدم مهم در یادگیری نواختن ساز موسیقی است. ویولن یکی از انتخاب‌های رایج برای مبتدیان است و دلایل مختلفی برای این انتخاب وجود دارد.

ویولن نسبت به بسیاری از سازهای دیگر، ساختار نسبتا ساده‌تری دارد. این موضوع به مبتدیان کمک می‌کند تا راحت‌تر با نحوه تنظیم و نواختن آن آشنا شوند.این ساز در انواع مختلف موسیقی از کلاسیک گرفته تا پاپ و فیلم‌ موسیقی کاربرد دارد. این تنوع به مبتدیان اجازه می‌دهد که سبک‌های متنوعی را تجربه کنند.

ویولن به افراد تازه کار این امکان را می‌دهد که از مراحل ابتدایی به سطوح بالاتر ارتقا یابند و پیشرفت کنند.

ساز-ویولن-یک

تاریخچه ویولن

تاریخچه ویولن در اروپا به قرن نهم میلادی بازمی‌گردد. بسیاری معتقدند که ویولن نمونه کامل‌ شده ساز رباب است. رباب، سازی است که بعدها هنگامی که به اروپا آورده شد و تغییراتی در آن به‌وجود آمد، به نام "ربک" شهرت یافت. برخی بر این باورند که ساز ویولن اصالتا از کشورهای عربی آمده‌ است.

اشکال اولیه ویولن دارای سوراخی بر روی بدنه سازها بودند، اما بعد ها این سوراخ از بدنه سازها حذف شد. این ساز با سه سیم ساخته و در سال‌های آینده به شکل توسعه‌ یافته حال حاضر خود درآمد.

قیمت ویولن در بازار

قیمت ویولن می‌تواند بسیار گران و لوکس باشد.ویولن‌ های با کیفیت بالا معمولا از چوب‌ های گران‌ قیمت و کمیاب ساخته می‌شوند، مانند چوب افرا و سرو. این چوب‌ها نادر هستند و فرایند خشک کردن و آماده‌ سازی آنها زمان‌ بر و هزینه‌ بر است.همچنین ساخت هر ویولن به طور دستی و با دقت بالا انجام می‌شود. این فرایند بسیار پیچیده و به مهارت بالای سازنده نیاز دارد به همین دلیل ویولن های دست ساز، با قیمت های نجومی به فروش می رسد.

گسترش نیوز در این گزارش قصد دارد تا به بررسی گران ترین و ارزان ترین قیمت ویولن های موجود در فروشگاه های اینترنتی بپردازد. در جدول زیر به بررسی آخرین قیمت این ساز پرداختیم.

قیمت کالا
۸۶,۰۰۰,۰۰۰ ویولن آکوستیک اشترونال
۶۹,۵۰۰,۰۰۰ ویولن مدل Paolo Leoneri M۹
۳۹,۸۹۰,۰۰۰ ویولن مدل دست ساز
۲۱,۴۰۰,۰۰۰ ویولن سندنر مدل CV۴-۴/۴
۳,۲۷۰,۰۰۰

ویولن مدل X4

۳,۲۴۰,۰۰۰ ویولن کد W۳
۳,۱۸۰,۰۰۰ ویولن کلاسیک

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها