|
کدخبر: 332209

سیگنال نزولی در بازار ارز دیجیتال | ریپل در آستانه سقوط قرار می گیرد؟

تریدر با تجربه پیتر برنت (Peter Brandt) معتقد است که یکی از ۱۰ آلت‌کوین برتر، سیگنال نزولی عظیمی را در برابر بیت‌کوین ثبت کرده است.

اقتصاد سیگنال نزولی در بازار ارز دیجیتال | ریپل در آستانه سقوط قرار می گیرد؟

تریدر معروف بازار ارز دیجیتال پیتر برنت در توییتر به ۷۳۲,۸۰۰ فالور خود گفته که شبکه پرداختی ریپل (XRP) ممکن است یک الگوی سر و شانه (H&S) در برابر بیت کوین (XRP/BTC) در نمودار هفتگی تشکیل دهد. الگوی سر و شانه معمولاً یک الگوی بازگشتی نزولی در تحلیل تکنیکال در نظر گرفته می‌شود.

پیش‌بینی برنت در مورد قیمت ریپل

برنت پیش‌بینی می‌کند که اگر قیمت این جفت ارز، از حمایت چند چرخه خود در حدود ۰.۰۰۰۰۸ بیت کوین پایین‌تر برود، XRP/BTC سقوط خواهد کرد:

این الگو یک H&S پیچیده چند ساله است. اگر این نمودار به خط حمایت پایین‌تر نفوذ کند، تمام حساب‌های X که با حروف اول XRP شروع شده‌اند به آرامی ناپدید می‌شوند تا دیگر هرگز دیده نشوند.

نمودار-ریپل-بیت-کوین

XRP/BTC در زمان نگارش این مطلب، با ۰.۰۰۰۰۹۱۶ بیت کوین (۰.۵۶ دلار) در حال معامله است.در مرحله بعد، این معامله‌گر باتجربه تاکید می‌کند که بیت کوین در حال ثبت الگوهای متوالی است که نشان‌دهنده ضعف آن است.

مجموعه سقف‌ها و کف‌های پایین‌تر، باعث کاهش تدریجی بیت کوین می‌شود.

نمودار-بیت-کوین

او همچنین به عملکرد بیت کوین در برابر طلا اشاره کرد و اظهار داشت که نسبت فعلی بیت کوین/طلا در ۲۶، می‌تواند تا ۱۶ کاهش یابد. این در حالی است که چشم‌انداز بلندمدت صعودی بیت کوین در برابر این فلز گرانبها همچنان دست‌نخورده باقی می‌ماند:

نبرد «ذخیره ارزش (Store of Value)» تاریخی است. نمودار بیت کوین/طلا نمونه‌ای از کتاب درسی اصول طراحی نمودار کلاسیک است. انعطاف‌پذیری تفسیر مهم‌تر از تعصب‌گویی است. در حال حاضر در سطح ۲۶، بیت کوین می‌تواند (می‌تواند، نمی‌خواهد) به طور قابل توجهی در برابر طلا به ۱۶ کاهش یابد و این اتفاق بدون اینکه وضعیت صعودی بلندمدت بیت کوین در مقابل طلا تغییر کند، رخ می‌دهد.

نمودار در تایم‌فریم بلندمدت نشان می‌دهد که بیت کوین می‌تواند (نمی‌خواهد) به ۱۵۰ افزایش پیدا کند. من به داشتن طلا و بیت کوین اعتقاد دارم. تعصبی بودن در رابطه با هر یک کاری نادرست است.

نمودار-بیت-کوین-طلا

قیمت بیت کوین در زمان نگارش این مطلب ۶۰٬۲۵۰ دلار است که در ۲۴ ساعت گذشته بیش از ۵٪ کاهش داشته است.

منبع: میهن بلاکچین

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها