|
کدخبر: 332281

سامسونگ طرفداران خود را غافلگیر می کند | هوش مصنوعی تاثیر خود را گذاشت

احتمالاً گلکسی A۳۵ و گلکسی A۵۵ برخی از ویژگی‌های هوش مصنوعی گلکسی را دریافت خواهند کرد.

اقتصاد سامسونگ طرفداران خود را غافلگیر می کند | هوش مصنوعی تاثیر خود را گذاشت

بر اساس گزارش‌های تازه، به نظر می‌رسد که سامسونگ قصد دارد Galaxy AI را از انحصار گوشی‌های پرچمدار خود خارج کند. احتمالاً مدل‌های ۲۰۲۴ گوشی‌های میان‌رده سری A به قابلیت‌های هوش مصنوعی Galaxy AI مجهز شوند. به احتمال زیاد، گلکسی A۳۵ و گلکسی A۵۵ برخی از این ویژگی‌های هوش مصنوعی را دریافت خواهند کرد.

براساس گزارش SamMobile، به نظر می‌رسد که سامسونگ می‌خواهد Galaxy AI را در گوشی‌های گلکسی A هم منتشر کند. انتظار می‌رود که مدل‌های سال ۲۰۲۴ این سری، یعنی گلکسی A۳۵ و گلکسی A۵۵ اولین گوشی‌های میان‌رده سامسونگ باشند که به هوش مصنوعی گلکسی مجهز می‌شوند.

گوشی-گلکسی

قابلیت‌های Galaxy AI در سری A گلکسی سامسونگ

هنوز تاریخ دقیقی فاش نشده که گلکسی AI چه زمانی برای گلکسی A۳۵ و گلکسی A۵۵ منتشر می‌شود. بااین‌حال، طبق گفته منابع آگاه، این قابلیت‌ها با به‌روزرسانی One UI ۶.۱.۱ در دسترس قرار می‌گیرند که احتمالاً در ماه جاری میلادی یا ماه آینده منتشر خواهد شد.

همچنین تمام ویژگی‌های Galaxy AI برای این دو گوشی میان‌رده منتشر نمی‌شوند. هیچ اطلاعاتی درباره اینکه کدام ابزارهای هوش مصنوعی در این گوشی‌ها در دسترس خواهد بود، وجود ندارد، اما می‌توان حدس زد که سامسونگ آن ابزارهایی را که نیازمند قدرت پردازشی بالایی روی دستگاه هستند، کنار بگذارد.

باوجود آنکه مدل‌های قدیمی‌تر گلکسی A تقریباً مشخصات فنی شبیه به گلکسی A۳۵ و گلکسی A۵۵ دارند، اما احتمال دارد سامسونگ Galaxy AI را تنها به گوشی‌های جدیدتر سری A بیاورد.

به عنوان مثال، گلکسی A۳۵ از همان تراشه گلکسی A۵۴ استفاده می‌کند، یعنی اگزینوس ۱۳۸۰، اما نمی‌توان با قطعیت گفت که آیا Galaxy AI برای گلکسی A۵۴ هم منتشر می‌شود یا خیر. به‌طورکلی سامسونگ ممکن است قابلیت‌های هوش مصنوعی را تنها به مدل‌های گلکسی A که در سال ۲۰۲۴ و بعد از آن عرضه می‌شوند محدود کند.

منبع: دیجیاتو

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها