|
کدخبر: 332329

قیمت خودرو امروز ۱۶ مرداد ۱۴۰۳ | قیمت خودرو تا کجا کاهش پیدا می کند ؟

قیمت خودروها در تاریخ ۱۶ مرداد ۱۴۰۳ اعلام شد. در حال حاضر، بازار خودرو روند کاهشی به خود گرفته و در برخی محصولات نیز کاهش قیمت مشاهده می‌شود. این روند کاهشی قیمت‌ها بیشتر در میان محصولات داخلی دیده می‌شود، در حالی که خودروهای مونتاژی در تعداد محدودی با کاهش قیمت مواجه شده‌اند.

اقتصاد قیمت خودرو امروز ۱۶ مرداد ۱۴۰۳ | قیمت خودرو تا کجا کاهش پیدا می کند ؟

قیمت‌های خودرو که از ابتدای هفجاری نوسانی بود، امروز ۱۶ مرداد ۱۴۰۳ در برخی از محصولات داخلی و مونتاژی به روند کاهشی خود ادامه داده است. رفتار بازار خودرو تحت تأثیر نرخ ارز بوده و به همین دلیل، بیشتر خودروها در موج کاهشی قرار گرفته‌اند، در حالی که برخی محصولات همچنان به نرخ روز گذشته پایبند مانده‌اند.

قیمت خودرو‌ در بازار داخلی

قیمت خودرو‌های داخلی در تعدادی از محصولات کاهشی گزارش می‌شود.

سورن پلاس (ESP) یکی از انواع مختلف خودروهای داخلی به شمار می‌رود. گرچه این محصول از ابتدای ماه ۳۰ میلیون تومان گران‌تر شده، اما امروز با کاهش شش میلیون و ۵۰۰ هزار تومانی به محدوده ۷۳۰ میلیون تومانی برگشت.

پژو پارس از محصولات پرشتاب و پرطرفدار ایران خودرو محسوب می‌شود که با افت سه میلیون تومانی به قیمت ۶۶۵ میلیون تومان رسید. در حال حاضر خودروی مذکور در کارخانه تولید نمی‌شود. 

شاهین اتوماتیک G نیز از ابتدای ماه ۲۶ میلیون گران‌تر شده و به نرخ بالای ۸۰۰ میلیون تومان معامله می‌شود. خودروی مذکور امروز به روند نزولی بازگشت و با ریزش سه میلیون و ۵۰۰ هزار تومانی با بهای ۸۰۶ میلیون تومانی معامله شد.

ساینا S یکی از هاچ‌بک‌های اقتصادی بازار داخلی به شمار می‌رود که با افت یک میلیون تومانی از ابتدای معاملات امروز به قیمت ۴۲۱ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

خودرو-داخلی

قیمت خودرو‌های مونتاژی

محصولات مونتاژی صبح امروز تعادل قیمتی خود را از دست دادند و با روند نزولی کار خود را آغار کردند.

X55 پرو در دسته محصولات مونتاژی با افت ۱۰ میلیون تومانی نسبت به روز‌های گذشته به قیمت یک میلیارد و ۵۱۰ میلیون تومان در بازار معامله می‌شود. خودروی مذکور جمعاً از ابتدای ماه تا لحظه کنونی دو میلیون تومان افزایش قیمت را تجربه کرده است.

جک S5 به عنوان یکی از کراس‌اوورهای محبوب بازار مطابق روزهای گذشته با روند ثابت به قیمت یک میلیارد و ۶۳۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد. البته خودروی مذکور طی یک هفته اخیر ۲۵ میلیون تومان رشد قیمت داشته است.

فیدلیتی پرستیژ (7 نفره) امروز با افت ۱۰ میلیون تومانی به قیمت دو میلیارد و ۴۱۵ میلیون تومان گزارش می‌شود.

خودرو-خارجی

منبع: تجارت نیوز

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها