|
کدخبر: 332340

قیمت محصولات بهمن موتور دنده عقب گرفتند | دیگنیتی ۵۵ میلیون تومان ارزان شد

طبق گزارش‌های منتشر شده، قیمت محصولات بهمن موتور در روز ۱۶ مرداد ۱۴۰۳ در بیش از نیمی از محصولات این شرکت کاهش یافته است. این عقبگرد بازار خودرو، به ویژه در محصولات بهمن موتور، از ۵ میلیون تا ۸۰ میلیون تومان گزارش شده است.

اقتصاد قیمت محصولات بهمن موتور دنده عقب گرفتند | دیگنیتی ۵۵ میلیون تومان ارزان شد

امروز قیمت هشت محصول بهمن موتور با روند کاهشی معامله شده‌اند، اما سایر محصولات این شرکت تغییری نکرده‌اند و در انتظار هستند. به طور کلی، امروز بیشتر محصولات داخلی و مونتاژی با شیب نزولی ادامه‌دار شده‌اند و شرکت بهمن موتور نیز از این قاعده مستثنا نبوده است.

قیمت محصولات بهمن موتور

محصولات شرکت بهمن موتور با کاهش شدید نرخ کار خود را آغاز کردند.

رسپکت ۲ از محصولات مونتاژی پس از روند نوسانی در طول هفته، امروز ۲۲ میلیون ارزان‌تر شده و به نرخ یک میلیارد و ۳۰۵ میلیون تومان در بازار خرید و فروش می‌شود.

فیدلیتی پرایم ۷ نفره یکی از محصولات شرکت بهمن موتور است که از مردادماه سال ۱۴۰۰ به بازار ایران راه یافته است، خودروی مذکور در دسته محصولات نوسانی که امروز با افت ۱۹ میلیون تومانی به نرخ یک میلیارد و ۹۰۸ میلیون تومان معامله می‌شود.

دیگنیتی پرستیژ از دیگر محصولات جذاب شرکت بهمن موتور، در طول یک هفته اخیر ۵۵ میلیون تومان افت نرخ داشته که امروز با کاهش ۵۰ میلیون تومان دیگر به نرخ دو میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان در بازار خرید و فروش می‌شود.

هونگچی E-QM۵ با روند نزولی شدید پس از دوران پساانتخابات به پایین سه میلیارد رسیده و امروز نیز با افت ۸۰ میلیون تومان دیگر به نرخ دو میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان رسیده است.

بهمن-موتور

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها