|
کدخبر: 332345

این کوین تلگرامی ۲۸ درصد افزایش قیمت داشت | PAAL AI را دست کم نگیرید

در روزهای اخیر، ارز دیجیتال پروژه تلگرام به نام PAAL AI توانسته است با ۲۸٪ افزایش در قیمت، توجه زیادی را به خود جلب کند.

اقتصاد این کوین تلگرامی ۲۸ درصد افزایش قیمت داشت | PAAL AI را دست کم نگیرید

 افزایش قیمت PAAL AI در شرایطی اتفاق افتاده است که بازار روز گذشته افت شدیدی را تجربه کرده است. بهبود شاخص‌های تکنیکال مانند شاخص قدرت نسبی (RSI) که وارد منطقه صعودی شده است، نشان‌دهنده افزایش تقاضا و اعتماد سرمایه‌گذاران به این ارز دیجیتال است.

با این حال، این ارز دیجیتال هنوز با چالش‌های متعددی مواجه است و باید بتواند سطح مقاومت ۰.۳۱ دلار را از پیش رو بردارد تا بتواند به روند صعودی خود ادامه دهد. در صورت عدم حمایت از این سطح مقاومت، احتمال بازگشت قیمت این ارز به سطوح ۰.۲۵ یا ۰.۲۰ دلار وجود دارد و آن را وارد مرحله تثبیت خواهد کرد.

سرمایه‌گذاران PAAL AI در حال انباشت سرمایه هستند

کوین تلگرامی PAAL AI در ۲۴ ساعت گذشته حرکات مثبت غیرمنتظره‌ای را تجربه کرده و در بازار نزولی نوسان زیادی داشته است. این نوسان به‌نفع این آلت‌ کوین بوده است. هولدرهای PAAL به شبکه بازگشتند و این موضوع می‌تواند به بهبود قیمت آن کمک کند.

قیمت PAAL در ۲۴ ساعت گذشته ۲۸٪ افزایش قیمت را تجربه کرده است و باعث شده بسیاری از سرمایه‌گذاران به مشارکت در شبکه بازگردند. در نتیجه این رشد قیمتی، آدرس‌های فعال ۳۶٪ افزایش یافته است و به بالاترین حد خود در سه ماه گذشته رسیده است.

سرمایه‌گذاران تمایل دارند تراکنش‌های خود را در آغاز رالی‌ها یا زمانی که سود بالاست انجام دهند. با توجه به اینکه سود بالایی در کار نیست، احتمال می‌رود این کوین تلگرامی در حال آماده‌سازی برای یک رالی صعودی باشد.

نمودار میزان آدرس‌های فعال PAAL AI – منبع: Santiment

با توجه به نسبت ارزش بازار به ارزش تحقق‌یافته (MVRV) که سود و زیان سرمایه‌گذاران را ارزیابی می‌کند، اکنون زمان مناسبی برای انباشت این ارز است. در حال حاضر، MVRV ۳۰ روزه PAAL AI برابر با ۱۰٪ است و نشان‌دهنده زیان و فشار خرید احتمالی است.

طبق سوابق بازار، MVRV بین ۸٪- و ۱۸٪- معمولا نشان‌دهنده شروع بهبودها یا رالی‌هاست و این منطقه را به‌عنوان یک فرصت برای انباشت، مناسب می‌سازد. بنابراین، اگر این شرایط بر قیمت تأثیر بگذارد، قیمت PAAL AI می‌تواند بهبود یابد.

شاخص MVRV توکن PAAL AI – منبع: Santiment

پیش‌بینی قیمت PAAL: احتمال برابری عرضه و تقاضا

قیمت PAAL علی‌رغم شرایط نزولی بازار، نشانه‌های صعودی داشته است. در ۲۴ ساعت گذشته، این آلت‌ کوین ۲۱٪ افزایش قیمت داشته است و در زمان نگارش این مطلب، با قیمت ۰.۲۲ دلار معامله می‌شود.

توکن PAAL پس از بازگشت از ۰.۱۷۲ دلار، در حال تلاش برای حمایت از مقاومت ۰.۲۱۸ دلار است. این موضوع می‌تواند به بهبود قیمت این توکن کمک کند و این آلت‌ کوین را به بالای ۰.۳۰۰ دلار بازگرداند.

 

منبع: میهن بلاک چیک

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها