|
کدخبر: 332359

قیمت خودرو امروز ۱۷ مرداد ۱۴۰۳ | یخ بازار خودرو آب شد

در روز چهارشنبه ۱۷ مرداد ۱۴۰۳، قیمت خودرو در آخر هفته همچنان روند نزولی خود را ادامه داد. با این حال، تعدادی از محصولات خودرویی شاهد روند افزایشی بودند.

اقتصاد قیمت خودرو امروز ۱۷ مرداد ۱۴۰۳ | یخ بازار خودرو آب شد

بازار خودرو در دوران پس از انتخابات، بیشتر روزها با کاهش قیمت مواجه بوده است. اما برخی محصولات نیز با روند صعودی قیمتی همراه شده‌اند و این روند امروز نیز ادامه داشته است.

قیمت خودروهای داخلی و مونتاژی در محدوده ۵۰۰ هزار تا ۹۲ میلیون تومان گزارش شده است. این نوسانات قیمتی تحت تأثیر نرخ ارز و تنش‌های منطقه‌ای صورت گرفته است و محصولات داخلی و مونتاژی غالباً با روند کاهشی مواجه گزارش شده‌اند.

قیمت خودرو‌های داخلی

قیمت خودرو‌های داخلی در بیشتر محصولات درهم شکسته و عقب‌نشینی کردند.

سورن پلاس و هم نوعان آن با روند نزولی مواجه شده و امروز با افت ۹ میلیون تومانی به نرخ ۷۲۱ مییلون تومان در بازار خرید و فروش می‌شود.

پژو پارس سفارشی ELX نسبت به هم‌نوعان خود بیشتر افت قیمتی را تجربه کرده و با ریزش ۱۷ میلیون تومانی به نرخ ۶۹۷ میلیون تومان گزارش می‌شود. البته خودروی مذکور درحال‌حاضر در کارخانه تولید نمی‌شود.

پژو ۲۰۷ دنده‌ای هیدرولیک از دسته محصولات محبوب ایران خودرو محسوب می‌شود که با افت ۱۵ میلیون تومانی به نرخ ۷۰۵ میلیون تومان در بازار مورد معامله قرار می‌گیرد.

تارا اتوماتیک V۲ با ادامه روند ریزشی، از ابتدای معاملات امروز ۱۲ میلیون تومان دیگر کاهش یافته و به نرخ ۹۱۰ میلیون تومان در بازار معامله می‌شود. البته درحال‌حاضر خودروی مذکور در کارخانه تولید و عرضه نمی‌شود.

کوییک S دنده‌ای مدل ۱۴۰۳ یکی از ارزان‌ترین هاچ‌بک‌های بازار داخلی به شمار می‌رود. این خودرو با ریزش سه میلیون تومانی به نرخ ۴۱۵ میلیون تومان در بازار معامله می‌شود.

خودرو-داخلی

قیمت خودرو‌های مونتاژی

بازار خودرو‌های مونتاژی با افت شدید در تعدادی از محصولات به کار خود ادامه داد.

اکستریم VX از محصولات جدید و گران‌ترین مدیران خودرو، امروز به روند کاهشی خود خاتمه داده و با رشد ۸۰ میلیون تومانی به نرخ چهار میلیارد و ۵۲۰ میلیون تومان رسیده است.

جک J۴ از اقتصادی‌ترین محصولات کرمان موتور از ابتدای معاملات امروز رکورردار افزایش نرخ در بازار خودرو شده و با صعود ۹۲ میلیون تومانی به نرخ ۸۸۷ میلیون تومان ارزش‌گذاری شد.

دیگنیتی پرستیژ از محصولات لوکس بهمن موتور با کاهش ۵۵ میلیون تومانی به نرخ دو میلیارد و ۱۹۵ میلیون تومان در بازار به فروش می‌رسد.

لاماری ایما در شمار محصولات مونتاژی به روند ثابت خود خاتمه داده و با افت ۴۱ میلیون تومانی به نرخ دو میلیارد و ۸۵ میلیون تومان در بازار معامله می‌شود.

خودرو-خارجی

منبع: تجارت نیوز

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها