|
کدخبر: 332427

مسیر حرکت بیت کوین کدام جهت است؟

در چند وقت گذشته، بیت کوین بالا و پایین های بسیاری را پشت سر گذاشته است.

اقتصاد مسیر حرکت بیت کوین کدام جهت است؟

بسیاری از تحلیلگران، پیش بینی های مهمی را از آینده این ارز دیجیتال محبوب کرده اند. بیت کوین، فراز و نشیب های بسیاری را پشت سر گذاشته است.

با تجربه نوسانات شدید در هفته گذشته، بیت کوین به محدوده‌های قیمتی حساس رسیده است که احتمالاً تاثیرات قابل توجهی بر روند آتی بازار خواهد داشت.

تحلیل‌ها نشان می‌دهند که بیت کوین در بازه‌های زمانی مختلف با چالش‌های متفاوتی روبروست و تصمیمات اقتصادی مهم، همچون نرخ بهره فدرال رزرو، نقش بسزایی در تعیین مسیر آن دارند.

هفته گذشته از ۲۹ جولای (۸ مرداد) تا ۴ آگوست (۱۴ مرداد)، بالاترین قیمت بیت کوین حدود ۷۰٬۰۷۹ دلار، کمترین قیمت نزدیک به ۵۹٬۸۵۰ دلار و دامنه نوسان به حدود ۱۴٪ رسید.
با مشاهده نمودار توزیع قیمت تحقق‌یافته خروجی خرج‌نشده تعدیل شده (Entity Adjusted URPD)، تعداد زیادی کوین در حدود ۶۳٬۰۰۰ دلار معامله شدند که حمایت یا مقاومت خاصی، در این سطح ایجاد می‌کند.

کوین-

از ۵۹٬۰۰۰ دلار تا ۶۳٬۰۰۰ دلار حدودا ۱.۳۱ میلیون UTXO و از ۶۴٬۰۰۰ دلار تا ۶۸٬۰۰۰ دلار، ۱.۳۵ میلیون UTXO مشاهده می‌شود. احتمال عدم کاهش قیمت به زیر محدوده ۴۲٬۰۰۰ دلار تا ۴۷٬۰۰۰ دلار در کوتاه مدت ۷۰٪ و احتمال عدم افزایش به بالای ۷۱٬۰۰۰ دلار تا ۷۴٬۰۰۰ دلار، ۶۷٪ است.

روز پنجشنبه، فدرال رزرو اعلام کرد که نرخ بهره را برای هشتمین بار متوالی در سطح ۵.۲۵٪-۵.۵۰٪ بدون تغییر نگه می‌دارد. این تصمیم نشان‌دهنده رویکردی محتاطانه در میان عدم قطعیت‌های اقتصادی مداوم و چشم انداز تورمی مختلط است.

 

جروم پاول، رئیس فدرال رزرو اشاره کرد که بانک مرکزی بحث عمیقی در مورد کاهش احتمالی نرخ بهره داشته است. وی خاطرنشان کرد که زمان کاهش نرخ‌ها نزدیک است و اجماع فزاینده‌ای در فدرال رزرو برای حرکت به سمت کاهش نرخ وجود دارد. این تغییر در احساسات نشان دهنده تغییر قابل توجهی در موضع فدرال رزرو است که در سال گذشته بر مبارزه با تورم متمرکز شده است.

منبع: میهن بلاکچین

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها