|
کدخبر: 332428

ریسک‌های دوگانه برای اقتصاد | آینده کریپتو درخشان است؟

تحلیل ها و آمار ها نشان می دهد که در دنیای کریپتو، Mt. Gox پیشرفت قابل توجهی در بازپرداخت طلبکاران خود داشته است.

اقتصاد ریسک‌های دوگانه برای اقتصاد | آینده کریپتو درخشان است؟

دنیای ارز دیجیتال بسیار وسعت پیدا کرده است و طرفداران آن روزانه درحال افزایش هستند. 

در دنیای کریپتو، Mt. Gox پیشرفت قابل توجهی در بازپرداخت طلبکاران خود داشته است. نماینده این صرافی منحل شده اعلام کرد که بازپرداخت‌ها در ۵، ۱۶، ۲۴ و ۳۱ جولای ۲۰۲۴ (۱۵ تیر، ۲۶ تیر، ۳ مرداد و ۱۰ مرداد) به صورت بیت کوین و بیت‌کوین‌کش از طریق پلتفرم‌های معاملات ارز دیجیتال تعیین شده انجام شده است. تا به امروز، بیش از ۱۷٬۰۰۰ طلبکار بازپرداخت شده‌اند که تقریباً ۷۰.۸۳٪ از مطالبات ارائه شده از ۲۴٬۰۰۰ طلبکار در زمان ورشکستگی Mt. Gox را نشان می‌دهد.

در خبری دیگر، سینتیا لومیس، سناتور آمریکایی پیش نویس طرحی  را برای ذخیره بیت کوین پیشنهاد کرد. این طرح نشان می‌دهد که بخشی از بودجه برای خرید بیت کوین از ارزش‌گذاری مجدد طلای فدرال رزرو تامین شود. این پیشنهاد شامل خرید سالانه تا ۲۰۰٬۰۰۰ بیت کوین به مدت پنج سال، مجموعاً ۱ میلیون بیت کوین است که حداقل به مدت ۲۰ سال نگهداری خواهد شد و صرفاً برای بازپرداخت بدهی فدرال استفاده می‌شود. این طرح بلندپروازانه منعکس کننده علاقه فزاینده به ادغام ارزهای دیجیتال در استراتژی‌های مالی در سطح ملی است.

از طرف دیگر، در رابطه با جامپ کریپتو ، یک بازارساز بزرگ، شایعاتی وجود دارد که احتمالا با مشکلات مالی مواجه شده و شروع به فروش دارایی‌ها کرده است. با این وجود، بخش اول این شایعه هنوز مشخص نیست، اما این شرکت شروع به فروش مقدار زیادی دارایی ارز دیجیتال کرده است که ضعف بازار در روزهای گذشته را تشدید کرد.

کریپتو

برای بررسی وضعیت بیت کوین در بلندمدت، ابتدا به سراغ نهنگ‌ها می‌رویم. بررسی فعالیت نهنگ‌ها نشان می‌دهد این گروه از سرمایه‌گذاران حتی در ریزش اخیر نیز همچنان به خرید ادامه داده و تقاضای آنها تغییری نکرده است.

از فشار فروش اسپات تجمیعی، می‌توان نتیجه گرفت که فشار فروش کلی افزایش نیافته است، یعنی این دور فروش عمدتاً برای سود نبوده و از پیش طراحی نشده است. هر چند که در روز گذشته، فشار فروش گسترده‌ای مشاهده شد که در صورت تداوم، روی دیدگاه کلی تاثیرگذار خواهد بود.

منبع: میهن بلاکچین

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها