|
کدخبر: 332433

کاهش قیمت این توکن در راه است

برخی شاخص‌ها نشان می‌دهند که حجم بالای معاملات می‌تواند نشانه‌ای از فروش گسترده توسط نهنگ‌ها باشد و این موضوع می‌تواند باعث افزایش فشار فروش و کاهش قیمت توکن FET شود.

اقتصاد کاهش قیمت این توکن در راه است

افزایش حجم معاملات توکن آرتیفیشیال سوپراینتلنجس الاینس (Artificial Superintelligence Alliance) با نماد FET، طی روزهای اخیر، نگرانی‌ها را در میان سرمایه‌گذاران افزایش داده است. با وجود افزایش قابل‌توجه حجم معاملات این توکن، تحلیل‌گران هشدار می‌دهند که نوسانات شدید می‌تواند به‌زودی باعث کاهش قیمت این توکن شود.

پس از اینکه قیمت FET برای ماه‌ها در سطح ۱ دلار باقی مانده بود، اکنون بالاخره به زیر این سطح کاهش پیدا کرده است. این کاهش قیمت پس از روز چالش‌برانگیز بازار کریپتو در روز دوشنبه رخ داده است که در آن قیمت‌ آلت‌ کوین‌های دیگر نیز به‌شدت کاهش پیدا کرد.

طبق گزارشات سنتیمنت (Santiment)، در حالی که قیمت این آلت‌ کوین کاهش یافته، حجم معاملات آن به‌طور چشم‌گیری افزایش یافته است. حجم معاملات کریپتو به ارزش کل توکن‌های معامله‌شده در یک دوره مشخص اشاره دارد.

طبق داده‌های روز گذشته، حجم معاملات توکن FET در ۲۴ ساعت به‌میزان ۲۴۵٪ افزایش داشته و به نزدیک ۳۰۰ میلیون دلار رسیده است. این افزایش نشان‌دهنده حجم بالای خرید و فروش این توکن است.

به‌طور معمول، افزایش حجم به‌همراه افزایش قیمت، روند صعودی را تقویت می‌کند. با این حال، در رابطه با FET، کاهش قیمت و افزایش شدید حجم نشان‌دهنده فشار فروش شدید است و احتمالا این موضوع به کاهش بیشتر قیمت خاتمه پیدا کند.

این کاهش قیمت ممکن است برای هولدرهای FET که انتظار افزایش قیمت پس از ادغام ASI (اتحاد سه توکن هوش مصنوعی) را داشتند، تعجب‌آور باشد. این ادغام به افزایش عرضه در گردش منجر شد، معمولاً این موضوع باعث افزایش سرمایه بازار نیز می‌شود؛ زیرا سرمایه بازار، حاصل ضرب قیمت در تعداد توکن‌های در گردش است.

با وجود اینکه این ادغام هنوز ناتمام است، ارزش بازار FET در تاریخ ۲۷ جولای (۶ مرداد) به ۳.۳۲ میلیارد دلار رسید. در زمان نگارش این مطلب، این توکن بخش قابل‌توجهی از ارزش بازار خود را از دست داده و به ۱.۷۸ میلیارد دلار کاهش یافته است.

طبق نمودار روزانه قیمت FET، گاوها تا ۲ آگوست (۱۲ مرداد) سطح حمایتی ۱.۰۵ دلار را حفظ کردند، اما پس از آن کنترل این سطح را از دست دادند. قیمت FET به‌دلیل این شکست قیمتی، همچنان شاهد ضعف است.

علاوه بر این، طبق مشاهدات، این توکن زیر میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (EMA) معامله می‌شود. EMA جهت روند قیمتی یک توکن را اندازه‌گیری می‌کند و زمانی که قیمت یک رمزارز بالای این سطح معامله شود، معمولا نشان از یک روند صعودی دارد.

از آن‌جایی که قیمت FET در محدوده زیر این شاخص در حال نوسان است، می‌توان گفت که روند آن نزولی است. اگر این وضعیت ادامه یابد، ممکن است روند قیمت FET همچنان نزولی بماند.

در زمان نگارش این مطلب، قیمت FET با ۸٪ افزایش در ۲۴ ساعت گذشته، در محدوده ۰.۸۵ دلار معامله می‌شود.

منبع: میهن بلاکچین

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها