|
کدخبر: 332510

نهنگ ها کدام آلت کوین را شکار کردند ؟

هر هفته، نهنگ‌های بازار ارزهای دیجیتال معمولاً موقعیت‌های معاملاتی خود را بیشتر می‌کنند، با توجه به شرایط متغیر بازار. این رفتار در هفته گذشته نیز تکرار شده است و حال قصد داریم به بررسی سبد خرید این نهنگ‌ها بپردازیم.

اقتصاد نهنگ ها کدام آلت کوین را شکار کردند ؟

علی‌رغم افت قابل توجه بازار در روز دوشنبه، این موضوع در هفته اول آگوست ۲۰۲۴ تأثیری بر رفتار نهنگ‌ها برای انجام خریدهای بیشتر نداشته است. در ادامه به بررسی فهرست توکن‌هایی که این نهنگ‌ها خریداری کرده‌اند، خواهیم پرداخت.

ریپل (XRP)

نهنگ‌های کریپتو مقدار زیادی ریپل (XRP) خریداری کردند که باعث شد ارزش بازار ریپل (XRP) در ۷ آگوست (۱۹ مرداد) در یک روز ۲۳٪ افزایش یابد. پیش از افت اخیر، کیف پول‌هایی که بین ۱ میلیون تا ۱۰ میلیون ریپل (XRP) داشتند، صاحب ۴.۴۲ میلیارد دلار از این کوین‌ها بودند که معادل ۷.۰۶ میلیارد کوین بود.

اما نهنگ‌ها تنها گروهی نبودند که افزایش موجودی سرمایه خود را تجربه کردند. طبق داده‌های سنتیمنت (Santiment)، موجودی آدرس‌هایی که بین ۱۰۰ میلیون تا یک میلیارد توکن دارند نیز افزایش یافته و اکنون ۱۵٪ از کل عرضه را در اختیار دارند.

به‌دنبال پیشرفت‌های انجام شده در توسعه‌ی ریپل (XRP) و صدور حکمی در پرونده‌ مرتبط با کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC)، قیمت ریپل (XRP) افزایش یافت و به بالاترین قیمت هفتگی خود یعنی ۰.۶۵ دلار رسید. اما در زمان نگارش این مطلب، ارزش این کوین به ۰.۵۸ دلار کاهش یافته است.

اوندو (Ondo)

اوندو (Ondo) درست مانند هفته آخر ژوئیه (تیرماه) بار دیگر در لیست آلت‌کوین‌هایی قرار گرفته که نهنگ‌های کریپتو خریداری کرده‌اند. بر اساس داده‌های اینتودِبلک (IntoTheBlock)، در بازه زمانی هفت روزه، جریان خالص سرمایه‌های بزرگ بیش از ۳٬۰۰۰٪ افزایش یافته است.

جریان خالص سرمایه‌های بزرگ، تفاوت بین جریان ورودی و خروجی آن‌هاست. تفاوت مثبت نشان می‌دهد که نهنگ‌ها بیشتر خرید می‌کنند تا بفروشند؛ در حالی که تفاوت منفی نشان‌دهنده این است که نهنگ‌ها بیشتر در حال فروش هستند تا خرید.

در مورد رمزارز اوندو (ONDO)، این انباشت ممکن است به افزایش علاقه نهادی مرتبط باشد. در زمان نگارش این مطلب، قیمت آندو (ONDO) ۰.۷۶ دلار است. پیش از این، قیمت آن به ۰.۸۲ دلار نیز رسیده بود.

آندوبا وجود فراخوان‌ها برای رسیدن قیمت رمزارز آندو (ONDO) به ۱ دلار این اتفاق نیفتاد. با این حال، اگر نهنگ‌ها همچنان به خرید این توکن ادامه دهند، ممکن است قیمت دوباره افزایش یابد.

کاردانو (ADA)

کاردانو (ADA) ممکن است این هفته عمدتاً به دلیل عملکرد ضعیف قیمت آن، به‌عنوان یک عامل غافلگیرکننده جدید ظاهر شود. در زمان نگارش این مطلب، قیمت کاردانو (ADA) برابر با ۰.۳۴ دلار است.

با این حال، به نظر می‌رسد نهنگ‌های کریپتو کاهش اخیر قیمت را به‌عنوان فرصتی برای خرید این کوین در نظر گرفته‌اند. بر اساس داده‌های سنتیمنت (Santiment)، موجودی آدرس‌هایی که بین ۱ میلیون تا ۱۰ میلیون توکن دارند افزایش یافته و اکنون بیش از ۱۶٪ از کل عرضه کاردانو (ADA) را در اختیار دارند.

کاردانوبه‌نظر می‌رسد نهنگ‌ها ممکن است به ادامه‌ استفاده از فرصت خرید در قیمت‌های پایین ادامه دهند. اگر این اتفاق بیفتد، کاردانو (ADA) می‌تواند شاهد افزایش قیمت باشد.

منبع: میهن بلاک چین

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها