|
کدخبر: 332527

این محصول ایران خودرو ۱ میلیارد قیمت گرفت | بازار خوردو داخلی افزایشی شد ؟

قیمت محصولات ایران خودرو در تاریخ ۲۰ مرداد ۱۴۰۳ عمدتاً بدون تغییر باقی ماند و نوسانات خاصی مشاهده نشد.

اقتصاد  این محصول ایران خودرو ۱ میلیارد قیمت گرفت  | بازار خوردو داخلی افزایشی شد ؟

در این تاریخ، قیمت محصولات ایران خودرو اعلام گردید. نمودار قیمت این محصولات طی دو روز گذشته همچنان روند نزولی داشته است. این کاهش قیمت از ۵۰۰ هزار تا ۱۲ میلیون تومان در میان محصولات مختلف با شدت و میزان متفاوتی مشاهده می‌شود.

قیمت محصولات ایران خودرو

بازار خودرو‌های داخلی طبق داده‌های اعلامی مخصوصاً ایران خودرو روند کاهشی در پیش گرفتند.

تارا اتوماتیک V۲ و انواع مختلف این خودرو، تعادل خود را از دست داده و با شیب منفی شش میلیون تومانی به قیمت ۹۰۴ میلیون تومان در بازار قابل خرید است. 

پژو ۲۰۷ اتوماتیک پانوراما رکورددار افت قیمت در بازار داخلی شده و با ریزش ۱۲ میلیون تومانی به مرز یک میلیارد تومان رسید.

پژو ۲۰۷ دنده‌ای پانوراما با مدل ۱۴۰۳ از محصولات محبوب شرکت ایران خودرو محسوب می‌شود که روند ثابت را در پیش گرفته و در محدوده ۷۸۷ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان قرار گرفته است.

پژو ۲۰۷ موتور TU۳ از محصولات شتاب‌دار و پرطرفدار، با ریزش پنج یلیون تومانی نسبت به روز‌های گذشته به قیمت ۶۴۸ میلیون تومان به کار خود ادامه داد.

دنا پلاس توربو اتوماتیک (آپشنال) از گران‌ترین نوع خود، امروز با کاهش قیمت مواجه شده و با افت شش میلیون و ۵۰۰ هزار تومان به قیمت ۹۷۷ میلیون تومان رسید.

سورن پلاس موتور XU۷P از ارزان‌ترین مدل‌های مختلف این خودرو، در طول دو هفته ۱۲ میلیون تومان افت کرده که امروز با کاهش پنج میلیون و ۵۰۰ هزار تومان به قیمت ۶۰۴ میلیون تومان در بازار به فروش می‌رسد.

ایران-خودرو

 

 

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها