|
کدخبر: 332533

تپ سواپ جدید در راه است | چه چیز هایی از این ایردراپ جذاب می دانیم ؟

در این گزارش ، به معرفی و توضیح جزئیات جدیدترین آپدیت بازی کلیکی «تپ سواپ» (TapSwap) پرداخته شده است: اخیراً، اخباری در مورد بازی کلیکی «تپ سواپ» (TapSwap) منتشر شده است. در این راستا، قصد داریم به بررسی جزئیات آپدیت جدید این بازی بپردازیم. این ربات تلگرامی دو ویژگی جدید را به خود اضافه کرده است: شهر مجازی (Tappy Town) و صرافی غیرمتمرکز (DEX).

اقتصاد تپ سواپ جدید در راه است | چه چیز هایی از این ایردراپ جذاب می دانیم ؟

«تپ سواپ» (TapSwap) قابلیت اتصال کیف پول را نیز فعال کرده است. به این ترتیب، کاربران می‌توانند کیف پول‌های شبکه تون، از جمله «تون کیپر» (Ton Keeper)، را به این ربات تلگرامی متصل کنند.

آپدیت جدید تپ سواپ

براساس سابقه بدقولی‌های تپ سواپ (TapSwap) که اعتبارش در نزد کامیونیتی را تا حدودی خدشه‌دار کرد، این‌بار تیم این پروژه تلاش کرد با اجرا کردن ۲ آپدیت جدید، ضمن ایجاد تنوع و هیجان بیشتر برای کاربرانش، ویژگی‌های کاربردی را هم فعال کند. براساس گمانه‌زنی‌های مطرح شده، اهمیت آیتم‌های یکی از این آپدیت‌های جدید ممکن است از تعداد سکه‌های تپ سواپ (TAPS) بیشتر باشد.

در صفحه اصلی ربات، در بخش نوار ابزار بالا نیز تغییراتی مشاهده می‌شود که احتمالا به امتیازات دو ویژگی جدید مرتبط هستند.

تپ-سوآپ۱

۱- صرافی غیرمتمرکز (DEX)

زمانی که وارد تپ سواپ (TapSwap) شوید، در صفحه اول، در بخش منو (پایین صفحه) گزینه «DEX» را انتخاب کنید با تصویر زیر مواجه می‌شوید.

تپ-سوآپ۲

این متن تنها توضیح تیم تپ سواپ (TapSwap) برای این آپدیت است، با وجود کوتاه بودن توضیح اما کاملا واضح است که تپ سواپ (TapSwap) اقدام به ایجاد صرافی غیرمتمرکز خود کرده است تا کاربران بتوانند به راحتی و در لحظه توکن‌ها و پاداش‌های به‌دست آمده خود را با دیگر کاربران معامله کنند. این ویژگی تا ۲ روز دیگر راه‌اندازی خواهد شد.

۲. شهر مجازی (Tappy Town)

با کلیک روی گزینه «Town» صفحه زیر را می‌توانید ببینید.

تپ-سوآپ۳

براساس توضیحات تیم تپ سواپ (TapSwap) قرار است تا ۲ روز دیگر این آپدیت فعال شود و این ویژگی تعاملی جدید قرار است شما را به سمت تلاش برای ساخت و توسعه یک شهر مجازی سوق دهد تا با انجام تسک‌های مختلف بتوانید آیتم‌های دریافتی خود از ایردراپ را بیشتر کنید.

آپدیت جدید خوب یا بد؟

هر چند هنوز معیارهای تعیین‌کننده توزیع ایدراپ تپ سواپ مشخص نیست اما به طور حتم این آپدیت جدید و امتیازات حاصل از آن مور خواهد بود. باید این امتیازات به چه صورت هستند و آیا فقط تعداد سکه‌ها مهم بوده یا اینکه معیارهای دیگر اضافه خواهند شد؟

 

منبع: میهن بلاکچین
  • سهراب ارسالی در

    منتظر بازار پیش فروش بین‌کاربری هستیم
    بسیار عالی هست
    سکه ها ارزش پیدا میکنند
    بازی هم ادامه دارد
    این همان حرکتیست که نیاز بود

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها