|
کدخبر: 332575

گزارش اختصاصی گسترش نیوز:

معرفی وزرای پیشنهادی کابینه چهاردهم | غلامرضا نوری قزلچه کیست؟

اسامی وزرای پیشنهادی کابینه چهاردهم امروز رونمایی شد و در این لیست اسم غلامرضا نوری قزلچه در جایگاه وزیر جهاد کشاورزی به چشم می خورد. در این مطلب به معرفی کوتاهی از این وزیر پیشنهادی می پردازیم.

اقتصاد معرفی وزرای پیشنهادی کابینه چهاردهم | غلامرضا نوری قزلچه کیست؟

بالاخره امروز  نامه معرفی وزرای پیشنهادی کابینه چهاردهم جهت بررسی صلاحیت و اخذ رای اعتماد در مجلس اعلام وصول شد. در این لیست غلامرضا نوری قزلچه به عنوان وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی معرفی شده است. در همین زمینه گشترش نیوز معرفی نامه ای در مورد سوابق کاری و بیوگرافی غلامرضا نوری قزلچه آماده کرده است که در ادامه می خوانیم.

نوری-قزلچه

بیوگرافی کوتاهی درباره غلامرضا نوری قزلچه

 غلامرضا نوری قزلجه در سال ۱۳۴۹ در شهرستان بستان‌آباد واقع در استان آذربایجان شرقی به دنیا آمده و از حوزه انتخابیه بستان‌آباد به مجلس شورای اسلامی راه پیدا کرد. نوری قزلچه یک سیاست‌ مدار ایرانی است که در زمینه سیاست و نمایندگی در مجلس شورای اسلامی معروف است. نوری قزلجه در دوره‌های یازدهم و دوازدهم مجلس شورای اسلامی به عنوان نماینده فعالیت کرده و به عنوان یکی از چهره‌های شناخته شده در مجلس شناخته می‌ شود. نوری قزلچه یک سیاستمدار اصلاح‌طلب، در زمینه‌های مختلفی از جمله توسعه مناطق روستایی، حمایت از کشاورزی و حقوق شهروندی فعالیت داشته است. همچنین، در کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس مشغول به فعالیت است.

سوابق کاری غلامرضا نوری قزلچه

نوری قزلچه دارای مدرک کارشناسی در رشته مهندسی کشاورزی-دامپروری، کارشناسی ارشد در مدیریت کشاورزی و در حال حاضر دانشجوی دکترای سیاست و توسعه کشاورزی است. او همچنین به عنوان مشاور استاندار آذربایجان غربی فعالیت کرده و در حوزه‌های مختلف اجرایی و توسعه‌ای در این استان مشغول به کار بوده است. این سوابق نشان دهنده این است که فعالیت‌ های وسیع و گوناگون نوری قزلچه در زمینه‌های سیاسی، اجرایی و توسعه‌ای است که او را به یکی از شخصیت‌ های برجسته در سیاست ایران مبدل کرده است.                       

نوری قزلجه به خاطر رویکرد میانه‌رو و اصلاح‌طلبانه‌اش در میان همکاران و مردم منطقه‌اش از محبوبیت بالایی برخوردار است و به طور فعال در زمینه‌های مرتبط با توسعه منطقه‌ای و حقوق گروه‌های مختلف جامعه فعالیت می‌کند.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها