|
کدخبر: 332584

نهنگی که بازار ارز دیجیتال را شوک زده کرد | این کیف پول بیت کوین ۱۱.۴۹ میلیون دلار ارزش دارد

اتفاقی که توجه جامعه ارزهای دیجیتال را به خود جلب کرده، فعال شدن مجدد یک کیف پول بیت کوین است که مدت‌ها غیرفعال بوده است. این کیف پول به سود خیره کننده ۹۴,۷۰۰٪ رسیده است.

اقتصاد نهنگی که بازار ارز دیجیتال را شوک زده کرد | این کیف پول بیت کوین ۱۱.۴۹ میلیون دلار ارزش دارد

بر اساس داده‌های ویل‌الرتس (Whale Alerts)، آدرسی با ۱۹۰ بیت کوین که در حال حاضر حدود ۱۱.۴۹ میلیون دلار ارزش دارد، پس از نزدیک به ۱۲ سال، اوایل روز گذشته فعال شده است. این واقعه، توجه گسترده‌ای را در جامعه ارزهای دیجیتال به خود جلب کرده است.

سود ۹۴٬۷۰۰٪ نهنگ بیت کوین

طبق داده‌های ویل الرتس، آدرسی با ۱۹۰ بیت کوین (حدود ۱۱.۴۹ میلیون دلار آمریکا) پس از ۱۲ سال، روز گذشته فعال شد. این بیت کوین‌ها در سال ۲۰۱۳ تنها ۱۲٬۱۲۵ دلار آمریکا ارزش داشتند که اکنون ۹۴۷ برابر افزایش یافته است.

کیف پول‌های خفته بیت کوین که سال‌ها غیرفعال بوده‌اند، اغلب در صورت فعال شدن توجه زیادی را به خود جلب می‌کنند، زیرا این کیف پول‌ها معمولاً با استفاده‌کنندگان اولیه یا استخراج‌کنندگان بیت‌کوین مرتبط هستند.

فعال‌سازی ناگهانی این آدرس سؤالاتی را در مورد هدف این نهنگ ایجاد می‌کند که آیا قصد فروش، نگهداری یا انتقال بیت کوین را دارد یا خیر. در این رابطه، قصد نهنگ مذکور هنوز ناشناخته است و بازار همچنان در آماده‌باش برای هرگونه حرکت بعدی است.

بیت-کوین-بایننس

چشم‌انداز کوتاه مدت بیت کوین

پرایس‌اکشن بیت کوین ممکن است در کوتاه مدت تا زمانی که یک حرکت جهت‌دار جدید آغاز شود، ثابت باقی بماند. اکنون که بیت کوین در شرف تکمیل یک تقاطع مرگ است که در آن میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه (SMA) زیر میانگین متحرک ساده ۲۰۰ روزه قرار می‌گیرد و اغلب به عنوان یک سیگنال نزولی برداشت می‌شود، معامله‌گران آن را برای تحولات آتی زیر نظر دارند.

با این حال، به نظر می‌رسد نهنگ‌های بیت کوین چشم‌انداز صعودی را به تصویر می‌کشند. طبق گفته خولیو مورنو (Julio Moreno) تحلیلگر کریپتوکوانت، بیت کوین در سال جدید ۱۰۰ میلیارد دلار خروجی از صرافی‌ها را ثبت کردند. این امر به انباشت نهنگ‌های بزرگ در شرایط بی‌ثبات اخیر اشاره دارد.

آدرس‌های جدید بیت‌کوین نیز علاقه‌ای دوباره را نشان می‌دهند. بر اساس داده‌های اینتودبلاک، تعداد آدرس‌های جدید روزانه از نوامبر ۲۰۲۳ کاهش یافته است که نشان‌دهنده تعداد شرکت‌کنندگان جدید کمتری است؛ به ویژه در بین سرمایه‌گذاران خرد.

با این حال، به نظر می‌رسد این الگو در حال تغییر است، زیرا تعداد آدرس‌های جدید در هفته‌های اخیر افزایش یافته است. این روند نشان‌دهنده علاقه فزاینده سرمایه‌گذاران خرد است که ممکن است به بازار متعادل‌تر و پایه‌ای قوی‌تر برای فاز رشد بعدی منجر شود.

در حال حاضر قیمت بیت کوین با ۱.۱۹٪ رشد در ۲۴ ساعت گذشته با قیمت ۶۱٬۰۹۹ دلار در حال معامله است.

بیت-کوین

منبع: میهن بلاکچین

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها