|
کدخبر: 332599

توکن DOGS در تاریخ تولد تلگرام لیست می شود ؟

طبق شایعات، توکن DOGS به‌زودی در سه صرافی متمرکز کو‌کوین (KuCoin)، بای‌بیت (ByBit) و گیت.آی‌او (Gate.io) لیست خواهد شد. این اتفاق قرار است در تاریخ ۱۴ آگوست (۲۴ مرداد)، ساعت ۹:۰۰ به وقت تهران رخ دهد.

اقتصاد توکن DOGS در تاریخ تولد تلگرام لیست می شود ؟

جالب اینکه این تاریخ با سالگرد راه‌اندازی پلتفرم پیام‌رسان تلگرام همزمان است. این موضوع احتمال لیست شدن توکن داگز را بیشتر می‌کند، چرا که توکن‌های مشابه آن در تلگرام مانند کتز (CATS) و پیگز (PIGS) جامعه‌ کاربران پرشوری را به خود جذب کرده‌اند و لیست شدن آن‌ها می‌تواند به رشد و پذیرش بیشتر آن‌ها کمک کند.

اما هنوز مشخص نیست که این موضوع در حد شایعه است یا واقعیت دارد.

لیست شدن توکن DOGS در تاریخ تولد تلگرام

پروژه داگز (Dogs)، یکی از جدیدترین پروژه‌های ایردراپ تلگرامی است که جامعه کاربران آن، به‌تازگی به بیش از ۴۹ میلیون نفر رسیده است. میزان استقبال کاربران از این ایردراپ کم‌سابقه بوده است و به‌جرات می‌توان این پروژه را، یکی از پروژه‌‌های موفق در این زمینه محسوب کرد.

تیم توسعه‌دهنده پروژه داگز، به‌تازگی در چند پست مختلف در کانال رسمی تلگرام خود، پیام‌هایی را منتشر کرده است که به شایعاتی مبنی بر لیست شدن توکن DOGS در روز ۱۴ آگوست (۲۴ مرداد) دامن می‌زند.

کانال اطلاع‌رسانی داگز، در تاریخ ۱ آگوست (۱۱ مرداد)، با اشاره به نزدیک بودن تولد پلتفرم تلگرام، اعلام کرد که کاربران باید منتظر یک خبر خوب باشند، در این پست آمده است:

آیا می‌دانستید که ۱۴ آگوست (۲۴ مرداد)، روز تولد تلگرام است؟ ما هم برای شما چیزی داریم که قرار است بابت آن جشن بگیرید.

در ادامه این اطلاع‌رسانی، پروژه داگز در پست تلگرامی دیگری، به کاربران اعلام کرد که وقت زیادی باقی نمانده است:

پس از این دو پست داگز، شایعه لیست شدن توکن داگز در صرافی‌ها در تاریخ تولد تلگرام قوت گرفت.

به‌تازگی نیز توکن TON در صرافی بایننس (Binance) لیست شده است. پروژه داگز به این مسئله هم بی‌توجه نبود و با اشاره به آن، اعلام کرد:

این یک نقطه عطف بزرگ برای اکوسیستم TON خواهد بود و ما برای دیدن نتایج آن هیجان زده هستیم.

شایعه لیست شدن توکن داگز در ۳ صرافی متمرکز

از روز گذشته، تصویر زیر در شبکه‌های اجتماعی دست‌به‌دست می‌شود و شایعه لیست شدن این توکن در ۳ صرافی متمرکز مطرح شده است.

هنوز هیچ یک از این صرافی‌ها در بخش اطلاعیه مربوط به لیست کردن توکن‌ها به این موضوع اشاره نکرده‌اند. پروژه داگز نیز همچنان اطلاعیه جدیدی در رابطه با لیست شدن توکن خود در صرافی‌ها منتشر نکرده است.

در نتیجه، با توجه به اینکه هنوز خبری رسمی مبنی بر لیست شدن توکن داگز، منتشر نشده اما بعید نیست که شایعات مختلف در پلتفرم X به حقیقت بپیوندد. به هر حال، آنچه تاکنون می‌دانیم این است که باید منتظر خبر هیجان‌انگیزی در سالروز تولد تلگرام باشیم. در صورت اعلام خبرهای رسمی، در اسرع وقت اطلاع‌رسانی انجام خواهد شد.

منبع: میهن بلاکچین
  • عسل سالاری ارسالی در

    سلام وقت بخیر از سایت گسترش نیوز بابت منتشر کردن این مطلب من یه مقاله دیگه در مورد لیست شدن ارز دیجیتال داگز (DOGS) در ۳ صرافی بزرگ؛ شایعه یا واقعیت؟ در رسانه اقتصاد ژورنال خوندم که اونم خوب بود و بهتون پیشنهاد میکنم بخونیدش.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها