|
کدخبر: 332629

ریزش بیت کوین تمامی ندارد | فاجعه در انتظار بازار ارز دیجیتال است؟

بازار ارز دیجیتال درطی ۱۰روز اخیر تغییرات چشمگیری داشته است . بیت کوین در تاریخ ۲۹ ژولای ( ۸ مرداد ) به بالاترین رقم خود یعنی ۷۰ هزار دلار رسید. باتوجه به نوسانات شدید که در بازار ارز دیجیتال به وجود آمد این عدد مجددا نزولی شد و به یکباره سقوط بدی را تجربه کرد وبا کاهش ۱۷ درصدی بازار ارز دیجیتال قیمت بیت‌کوین (BTC) برای اولین بار از فوریه امسال در تاریخ ۵ آگوست ( ۱۵ مرداد ) به زیر ۵۰ هزار دلار رسید.

اقتصاد ریزش بیت کوین تمامی ندارد | فاجعه در انتظار بازار ارز دیجیتال است؟

بازار ارز دیجیتال امروز ۲۲مرداد ۱۴۰۳ نیز نسب به روز گذشته که حول محور ۶۲ هزار دلار می چرخید با افت ۳.۹۶ درصدی بار دیگر  به زیر ۶۰ هزار دلار نیز سقوط کرد. بیت کوین با کاهش ۳.۹۶ درصدی به حدود قیمت ۵۸,۴۲۸.۲۰ هزار دلار رسیده است و دیوار ۶۰ هزار دلاری که امید بسیاری از تحلیلگران بازار ارز دیجیتال بود هم نتوانست قیمت بیت کوین را بالاتر ببرد .در کل روند بازار ارز دیجیتال نه تنها جالب نبود بلکه اکثر قیمت ها هم کاهشی شده است .روند کاهش بازار امروز به گونه ای بود که ۲ ارز دیجیتال تون کوین و سولانا هم با کاهش به ترتیب با ریزش های ۸.۳۴ و ۷.۹۴ درصد کاهش کار خود را آغاز کردند.

امروز بیت کوین با نرخ ۵۸,۴۲۸.۲۰هزار دلار (۳,۵۱۲,۹۸۹,۳۹۷  تومان) با ۰.۳۹ درصد  کاهش معامله می‌شود. و بازار نسبت به روز  گذشته کار خود را به با نوسانات شدیدی آغاز کرده است . هم اکنون ارزش کل بازار بیت کوین ۱,۱۵۴,۶۳۱,۲۷۲,۶۲۲ هزار دلار است و حجم معاملات ۲۴ ساعته گذشته این ارز دیجیتال ۲۵,۴۹۸,۹۷۹,۸۶۲ هزار دلار بود. بیت کوین  در این روز ها نوسانات بسیاری را پشت سر گذاشته است و همان طور هم که گفته شده به زیر ۵۰ هزار دلار نیز رسید که افت بسیار بدی را نیز تجربه کرده است . قابل ذکر است که بیت کویت به رقم ۷۳ هزار دلار هم نیز رسید و رکود صعود های خودرا نیز شکسته بود.

تون کویم میم کوین تازه ظهور در سراشیبی قیمت

همانطور که پیش تر گفته شده بازار ارز دیجیتال امروز کار خود را با نوسانان شدید کاهشی نیز آغاز کرده است. اما رمز ارز تون کوین  از این مسئله مستثنی نبوده و در میان ۱۰ ارز دیجیتال برتر با  ۸.۳۴ درصد کاهش با قیمت  ۶.۱۰دلار با نرخ ۳۶۶,۲۳۷  هزار تومان معامله می‌شود. ارزش کل بازار ۱۵,۳۶۳,۷۹۵,۶۶۶ دلار است و حجم معاملات ۲۴ ساعته گذشته این ارز دیجیتال ۳۲۶,۶۰۶,۵۳۳ دلار بود.

اما در میان ۱۰ رمز ارز برتر سومین رمز ارز  یعنی سولانا که یکی از ارز های دیجیتال پرطرفدار می باشد با ۷.۹۴ درصد کاهش  در بازار ارز دیجیتال  با نرخ ۱۴۳.۴۴دلار (۸,۵۷۷,۰۸۶  تومان) معامله می‌شود. ارزش کل بازار ۶۶,۹۴۸,۱۴۰,۶۷۴ دلار است و حجم معاملات ۲۴ ساعته گذشته این ارز  دیجیتال  ۲,۶۸۶,۶۵۳,۷۰۱ دلار بود.

مرور بر بازار ارز دیجیتال در ۲۴ ساعت گذشته

نهنگ ها کدام آلت کوین را شکار کردند ؟

هر هفته، نهنگ‌های بازار ارزهای دیجیتال معمولاً موقعیت‌های معاملاتی خود را بیشتر می‌کنند، با توجه به شرایط متغیر بازار. این رفتار در هفته گذشته نیز تکرار شده است و حال قصد داریم به بررسی سبد خرید این نهنگ‌ها بپردازیم.

کاهش شوکه کننده نرخ ها در بازار ارز دیجیتال | قیمت اتریوم ریخت

جهان بازارهای مالی در تاریخ ۵ آگوست (۱۵ مرداد) با فروش گسترده مواجه شد و یک "دوشنبه سیاه" دیگر را رقم زد. بازار ارزهای دیجیتال نیز در این دوره شاهد کاهش قابل توجهی در قیمت ها بود. در همین راستا، قیمت اتریوم نیز علیرغم تایید اخیر ETF اسپات، به کف ۲,۱۰۰ دلار سقوط کرد.

ناجی بازار ارز دیجیتال از خواب زمستانی بیدار شد | این کیف پول بیت کوین بازار را تکان می دهد

کیف پول بیت‌کوینی که سال‌ها بلااستفاده مانده بود، دوباره فعال شده و به سودی باورنکردنی دست یافت. این آدرس بیت‌کوین که در سال ۲۰۱۳ تنها ۱۲ هزار و ۱۲۵ دلار ارزش داشت، اکنون به ارزشی حدود ۱۱.۴۹ میلیون دلار رسیده است. این افزایش ارزش حیرت‌انگیز، معادل ۹۴ هزار و ۷۰۰ درصد افزایش یا ۹۴۷ برابر شدن ارزش اولیه است.

در نمودار زیر قیمت ۱۰ رمز ارز برتر اول بازار ارز دیجیتال را مشاهده می کنید.

 

ارز قیمت دلار تغییرات روزانه حجم معاملات روزانه

Bit
۵۸,۰۰۳.۱۳ ۴.۱٪ــــ ۲۵,۷۸۵,۰۸۵,۷۲۹
Ether ۲,۵۵۰.۱۴ ۴٪ــــ ۱۵۲,۵۸۸,۸۰۴ 
Tether ۱.۰۰ ۰٪+ ۴۶,۱۲۵,۸۶۸,۷۰۱
BNB ۵۰۵.۸۷ ۴.۴٪- ۱,۶۰۲,۰۷۷,۳۳۸
Solana ۱۴۳.۴۴ ۲.۰۶ + ۲,۲۷۳,۵۰۲,۹۴۱
USDC

۱.۰۰

۰٪ــــ ۴,۹۴۹,۵۹۴,۶۷۴
XRP ۰.۵۶۲۸۷۵ ۴.۵ــــ ۱,۳۳۲,۶۰۹,۵۴۴
Doge ۰.۱۰۲۲۸۶ ۶.۱۸_ ۶۲۲,۳۳۹,۸۹۴
Toncoin ۶.۱۰ ۸.۳۴ _ ۳۶۶.۲۳۷
 
 

 

 

 

 

ارز قیمت تغییرات روزانه حجم معاملات روانه

Bit
۶۴,۳۸۳.۴۳ ۰.۳۶ــــ ۲۲,۹۵۶,۲۰۸,۷۷۰
Ether ۳,۴۹۷.۸۸ ۰.۳۰ــــ ۱۴,۷۰۸,۲۹۱,۸۵۸
Tether ۰.۹۹۹۶۷۴ ۰.۰۳+ ۲۹,۸۹۳,۴۶۵,۰۱۳
BNB ۵۸۶.۲۵ ۰.۰۱+ ۷۶۹,۳۰۳,۶۰۲
Solana ۱۳۵.۰۹ ۲.۰۶ + ۲,۲۷۳,۵۰۲,۹۴۱
Lido ۳,۴۹۹.۹۷ ۰.۳۸ــــ ۵۷,۸۹۴,۳۴۳
USDC

۱.۰۰

۰.۰۱ــــ ۵,۹۰۴,۲۵۹,۱۸۹
XRP ۰.۴۸۶۶۸۸ ۰.۷۳ــــ ۹۴۰,۰۰۲,۸۹۹
Doge ۰.۱۲۴۰۶۹ ۰.۱۸+ ۵۷۱,۹۵۸,۵۸۶
Toncoin ۷.۱۹ ۱.۰۵ــــ ۴۲۶,۶۱۱ 
 
 

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها