|
کدخبر: 332708

بیت کوین بار دیگر صعودی شد | بازار ارز دیجیتال آرایش پرواز به خود گرفت

بازار ارز دیجیتال درطی ۱۰روز اخیر تغییرات چشمگیری داشته است . بیت کوین در تاریخ ۲۹ ژولای ( ۸ مرداد ) به بالاترین رقم خود یعنی ۷۰ هزار دلار رسید. باتوجه به نوسانات شدید که در بازار ارز دیجیتال به وجود آمد این عدد مجددا نزولی شد و به یکباره سقوط بدی را تجربه کرد وبا کاهش ۱۷ درصدی بازار ارز دیجیتال قیمت بیت‌کوین (BTC) برای اولین بار از فوریه امسال در تاریخ ۵ آگوست ( ۱۵ مرداد ) به زیر ۵۰ هزار دلار رسید.

اقتصاد بیت کوین بار دیگر صعودی شد | بازار ارز دیجیتال آرایش پرواز به خود گرفت

قیمت بیت کوین به شدت از کف زیر ۵۰٬۰۰۰ دلار اخیر خود بهبود یافته که نشان‌دهنده خرید تهاجمی معامله‌گران در سطوح پایین‌تر است. اگرچه این رشد ، بسیاری را به بازار امیدوار کرده، پیتر برنت (Peter Brandt)، معامله‌گر با تجربه معتقد است هنوز فروش به پایان خود نرسیده و ۵۰٪ احتمال وجود دارد که قیمت بیت کوین به زیر ۴۰٬۰۰۰ دلار سقوط کند.

بازار ارز دیجیتال امروز ۲۳مرداد ۱۴۰۳ نیز نسب به روز گذشته که حول محور ۵۸هزار دلار می چرخید با افترشد ۲.۰۳ درصدی به ۵۹ هزار دلار نیز صعود کرد. بیت کوین با افزایش ۲.۰۳ درصدی به حدود قیمت ۵۹,۳۷۵.۲۹ هزار دلار رسیده است . بسیاری از تحلیلگران بازار ارز دیجیتال بر این امید هستند که بیت کوین رکورد خود را می شکند و به بالای ۷۵ هزار دلار صعود می کند .در کل روند بازار ارز دیجیتال امروز مثبت و روبه صعود دیده می شود به طوری که اکثر ارزهای دیجیتال شکل صعودی به خود  گرفته اند. روند افزایش قیمت ارز دیجیتال امروز به گونه ای بود که ۲ ارز دیجیتال اتریوم  و دوج کوین هم با افزایش به ترتیب با ۴.۵۶ و ۴.۴۷ درصد افزایش کار خود را آغاز کردند.

امروز بیت کوین با نرخ ۵۹,۳۷۵.۲۹ هزار دلار (۳,۵۶۷,۴۳۹,۷۶۱  تومان) با ۲.۰۳ درصد  افزایش قیمت نیز معامله می‌شود. و بازار نسبت به روز  گذشته کار خود را به با نوسانات روبه رشد نیز آغاز کرده است . هم اکنون ارزش کل بازار بیت کوین ۱,۱۷۲,۰۲۳,۰۱۳,۶۹۶ هزار دلار است و حجم معاملات ۲۴ ساعته گذشته این ارز دیجیتال ۳۶,۵۲۹,۹۱۸,۶۰۵ هزار دلار بود. بیت کوین  در این روز ها نوسانات بسیاری را پشت سر گذاشته است و همان طور هم که گفته شده به زیر ۵۰ هزار دلار نیز رسید که افت بسیار بدی را نیز تجربه کرده است . قابل ذکر است که بیت کویت به رقم ۷۳ هزار دلار هم نیز رسید و رکورد صعود های خودرا نیز شکسته بود.

بیت-کوین

اتریوم رشد صعودی داشت

همانطور که پیش تر گفته شده بازار ارز دیجیتال امروز کار خود را با نوسانات افزایشی نیز آغاز کرده است. اما رمز ارز اتریوم هم از این مسئله مستثنی نبوده و در میان ۱۰ ارز دیجیتال برتر با  3.24 درصد افزایش با قیمت  ۲,۶۵۶.۰۷ دلار با نرخ ۱۵۹,۷۲۰,۰۳۵  هزار تومان معامله می‌شود. ارزش کل بازار ۳۱۹,۴۵۲,۴۲۶,۴۹۷ دلار است و حجم معاملات ۲۴ ساعته گذشته این ارز دیجیتال ۲۱,۶۴۶,۵۷۱,۵۲۷دلار بود.

اما در میان ۱۰ رمز ارز برتر سومین رمز ارز  یعنی دوج کوین که یکی از ارز های دیجیتال پرطرفدار می باشد با ۱.۸۲ درصد افزایش در بازار ارز دیجیتال  با نرخ ۰.۱۰۵۱۷۹ دلار (  ۶.۳۲۵تومان) معامله می‌شود. ارزش کل بازار ۱۵,۳۰۵,۰۱۰,۱۸۵ دلار است و حجم معاملات ۲۴ ساعته گذشته این ارز  دیجیتال  ۸۲۱,۱۱۲,۷۴۵ دلار بود.

مرور بر بازار ارز دیجیتال در ۲۴ ساعت گذشته

توکن DOGS در تاریخ تولد تلگرام لیست می شود ؟

طبق شایعات، توکن DOGS به‌زودی در سه صرافی متمرکز کو‌کوین (KuCoin)، بای‌بیت (ByBit) و گیت.آی‌او (Gate.io) لیست خواهد شد. این اتفاق قرار است در تاریخ ۱۴ آگوست (۲۴ مرداد)، ساعت ۹:۰۰ به وقت تهران رخ دهد.

کاهش شدید قیمت بیت کوین دوشنبه ۱۲ آگوست | بازار ارز دیجیتال در فروپاشی کامل

بر اساس تحلیل پلتفرم کوین‌گلس، نقشه حرارتی نقدینگی بیت‌کوین نشان می‌دهد که سطح ۵۶,۸۰۰ دلار خطوط کلیدی برای آزمایش قیمت است.

فصل آلت کوین ها تکرار نمی شود | روزهای خوش آلت سیزن تمام شد؟

بازار ارزهای دیجیتال در حال تغییر سریع است و این می‌تواند روند رشد آلت کوین‌ها را به خطر بیندازد. آلت سیزن دوره‌ای است که در آن ارزهای دیجیتال غیر از بیت کوین افزایش قیمت بیشتری نسبان به بیت کوین دارند.

در نمودار زیر قیمت ۱۰ رمز ارز برتر اول بازار ارز دیجیتال را مشاهده می کنید.

نمودار-ارز-دیجیتال

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها