|
کدخبر: 332753

بیت کوین بار دیگر به ۶۰ هزار دلار رسید | سیگنال صعودی برای بازار ارز دیجیتال

​بازار ارز دیجیتال در ۱۵ روز اخیر تغییرات چشمگیری داشته است. بیت کوین در تاریخ ۲۹ ژولای ( ۸ مرداد ) به بالاترین رقم خود یعنی ۷۰ هزار دلار رسید. باتوجه به نوسانات شدید که در بازار ارز دیجیتال به وجود آمد این عدد مجددا نزولی شد و به یکباره سقوط بدی را تجربه کرد وبا کاهش ۱۷ درصدی بازار ارز دیجیتال قیمت بیت‌کوین (BTC) برای اولین بار از فوریه امسال در تاریخ ۵ آگوست ( ۱۵ مرداد ) به زیر ۵۰ هزار دلار رسید.

اقتصاد بیت کوین بار دیگر به ۶۰ هزار دلار رسید | سیگنال صعودی برای بازار ارز دیجیتال

قیمت بیت کوین به شدت از کف زیر ۵۰٬۰۰۰ دلار اخیر خود بهبود یافته که نشان‌دهنده خرید تهاجمی معامله‌گران در سطوح پایین‌تر است. اگرچه این رشد، بسیاری را به بازار امیدوار کرده، پیتر برنت (Peter Brandt)، معامله‌گر با تجربه معتقد است هنوز فروش به پایان خود نرسیده و ۵۰٪ احتمال وجود دارد که قیمت بیت کوین به زیر ۴۰٬۰۰۰ دلار سقوط کند.

بازار ارز دیجیتال امروز ۲۴مرداد ۱۴۰۳ نیز نسب به روز گذشته که حول محور 5۹ هزار دلار می چرخید با افزایش ۲.۷۴ درصدی بار دیگر  نیز صعودی شد. بیت کوین با افزایش ۲.۷۴ درصدی به حدود قیمت ۶۰.۹۲۲.۹۱ هزار دلار رسیده است و امید بسیاری از تحلیلگران بازار ارز دیجیتال این است که این سطح بتواند نقطه صعودی خوبی برای اوج گیری این ارز دیجیتال باشد.بود در کل روند بازار ارز دیجیتال طی ۲ روز اخیر نیز افزایشی بوده که این موضوع می تاند به صعودی بودن بازار ارز دیجیتال نیز کمک شایانی کند . روند کاهش بازار امروز به گونه ای بود که ۲ ارز دیجیتال تون کوین و اتریوم هم با افزایش قیمت خوبی نیز روبرو بودند.و با افزایش به ترتیب با ریزش های ۸۰/۶ و ۶۴/۲ درصد افزایش نیز کار خود را آغاز کردند.

امروز بیت کوین با نرخ ۶۰,۹۲۲,۹۱هزار دلار (۳,۶۲۸,۰۸۳,۷۸۴   تومان) با ۲.۷۴ درصد  کاهش معامله می‌شود. و بازار نسبت به روز  گذشته کار خود را به با نوسانات شدید افزایشی نیز آغاز کرده است . هم اکنون ارزش کل بازار بیت کوین ۱,۲۰۲,۵۹۸,۰۸۵,۶۸۲ هزار دلار است و حجم معاملات ۲۴ ساعته گذشته این ارز دیجیتال ۲۹,۱۴۶,۴۳۰,۷۱۰ هزار دلار بود. بیت کوین  در این روز ها نوسانات بسیاری را پشت سر گذاشته است و همان طور هم که گفته شده به زیر ۵۰ هزار دلار نیز رسید که افت بسیار بدی را نیز تجربه کرده است. قابل ذکر است که بیت کویت به رقم ۷۳ هزار دلار هم نیز رسید و رکود صعود های خودرا نیز شکسته بود.

بیت-کوین

تون کوین به رشد خود ادامه می دهد

همانطور که پیش تر گفته شده بازار ارز دیجیتال امروز کار خود را با نوسانان شدید افزایشی نیز آغاز کرده است. اما رمز ارز تون کوین  از این مسئله مستثنی نبوده و در میان ۱۰ ارز دیجیتال برتر با  رشد  ۶.۸۰ درصد افزایش با قیمت  ۶.۷۰دلار با نرخ ۳۹۸,۸۲۰ هزار تومان معامله می‌شود. ارزش کل بازار ۱۶,۷۹۵,۳۶۱,۲۸۶ دلار است و حجم معاملات ۲۴ ساعته گذشته این ارز دیجیتال ۳۴۹,۹۹۴,۱۶۳ دلار بود.

اما در میان ۱۰ رمز ارز برتر سومین رمز ارز  یعنی اتریوم برای دومین روز متوالی شکل صعودی خود را نیز حفظ کرده است  و افزایش  با ۲.۶۴ درصد افزایش  در بازار ارز دیجیتال  با نرخ ۲,۷۲۸,۸۰ دلار (۱۶۲,۵۰۵,۸۶۶  تومان) معامله می‌شود. ارزش کل بازار ۳۲۸,۷۳۶,۶۹۸,۱۹۷ دلار است و حجم معاملات ۲۴ ساعته گذشته این ارز  دیجیتال  ۱۵,۱۸۳,۳۴۲,۲۶۳ دلار بود.

مرور بر بازار ارز دیجیتال در ۲۴ ساعت گذشته

ساتوشی رقیب جدی پیدا کرد | منتظر بازیابی قیمت بیت کوین باشید

بر اساس این متن، شرکت بلک راک (BlackRock)، بزرگترین شرکت مدیریت دارایی در جهان، در سال جاری با راه‌اندازی ETF اسپات بیت کوین، فعالیت موفقی داشته و به بزرگترین صندوق بیت کوین موجود در بازار تبدیل شده است.

سیگنال جذاب بازار ارز دیجیتال | منتظر اتریوم ۳ هزار دلاری باشید

بر اساس این متن، شرکت سرمایه‌گذاری ارزهای دیجیتال بلاک تاور کپیتال (BlockTower Capital) اخیراً فروش قابل توجهی به ارزش ۲۵ میلیون دلار اتریوم (ETH) انجام داده است. این فروش در شرایطی رخ داده که قیمت اتریوم اندک افزایش یافته و بازگشت آن به سطح 3,000 دلار را تهدید می‌کند.

در نمودار زیر قیمت ۱۰ رمز ارز برتر بازار ارز دیجیتال را مشاهده می کنید.

نمودار-ارز-دیجیتال

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها